flisa Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Ah, glem det. Skjønner :-) "............................" For sent hehe 0 Siter
mrxx Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Nei -hun har kjøpt egen bil - men har ikke hatt råd til bakfanger enda - og vi ser frem til å få den ut av gården! Dra på ett hoggeri, så får dere en fanger til et par hundrelapper. 0 Siter
flisa Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Betyr det at hun skal låne deres bil etter at hun har fått førerkort?? Dette forsto jeg ikke helt. Det er jo ikke vår bil, men HENNES som mangler fanger - hun får en fra høggern nå. Og klarte lappen! 0 Siter
mrxx Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Det er jo ikke vår bil, men HENNES som mangler fanger - hun får en fra høggern nå. Og klarte lappen! Har skjønt at det er HENNES bil, men selv om bilen er HENNES så er det mulig å få en fanger hos høggern:-) Grattis med datter-førerkort:-) 0 Siter
flisa Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Har skjønt at det er HENNES bil, men selv om bilen er HENNES så er det mulig å få en fanger hos høggern:-) Grattis med datter-førerkort:-) jada - fangern kommer på lørdag 0 Siter
flisa Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Såvidt jeg vet så er det ikke lov, nei. Jeg fikk ihvertfall mangellapp av politiet på nettopp det for en 12-15 år siden. "..........................." er du så gammel at du hadde lappen for 15 år siden, lillegutt? 0 Siter
Prozak Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 er du så gammel at du hadde lappen for 15 år siden, lillegutt? Uhm....12 år siden, for å være nøyaktig, "lillejente" :-) "......................." 0 Siter
flisa Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Uhm....12 år siden, for å være nøyaktig, "lillejente" :-) "......................." hehe 0 Siter
flisa Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Uhm....12 år siden, for å være nøyaktig, "lillejente" :-) "......................." Du verden - nå ringte hun, på vei til Autofil på LIllestrøm - 3 dager etter hun kjørte opp - og ble stoppet i kontroll! uten støtfanger bak, for den får hun ikke før på lørdag.....og de gikk rundt bilen og alt var ok..... Så det kan ikke ha vært så veldig ulovlig! 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Du verden - nå ringte hun, på vei til Autofil på LIllestrøm - 3 dager etter hun kjørte opp - og ble stoppet i kontroll! uten støtfanger bak, for den får hun ikke før på lørdag.....og de gikk rundt bilen og alt var ok..... Så det kan ikke ha vært så veldig ulovlig! Eller så smilte hun pent. Eller politiet var litt distré... 0 Siter
mrxx Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Du verden - nå ringte hun, på vei til Autofil på LIllestrøm - 3 dager etter hun kjørte opp - og ble stoppet i kontroll! uten støtfanger bak, for den får hun ikke før på lørdag.....og de gikk rundt bilen og alt var ok..... Så det kan ikke ha vært så veldig ulovlig! Som jeg sa i en av mine første innlegg, det er bare å kjøre. Men det går ikke i en EU-kontroll. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.