Gå til innhold

Sprø av sang

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg har lettere enn de fleste (tror jeg) for å få sanger/melodier jeg hører på hjernen. Det er ille nok når det er teite sanger, men det er enda verre å ikke kunne mer enn én linje.

Nå syns jeg ikke at "Who are the lucky ones" er teit, men jeg kan bare den linjen! Jeg begriper ikke hva det er han synger rett etterpå!

Jeg blir helt dustete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff - den derre "Chewinggum"-sangen til Annie holder på å gå meg på nervene. Den surrer rundt i hodet mitt i timesvis etter å ha hørt den på radioen.

En annen irriterende sang er kjempegammel (80-tallet) og spilles heldigvis tilnærma aldri: Grace Jones "I'm not perfect (but I'm perfect for you)"

Skrevet

Du er heldig. I hue mitt surrer "Jag trodde englarna fanns, bara, bara i himmelen".... Fy F*****!

Skrevet

Du er heldig. I hue mitt surrer "Jag trodde englarna fanns, bara, bara i himmelen".... Fy F*****!

Nei, kødder du eller?? den surra i mitt hodet også i sted.....

*svigerfar altså..*

Skrevet

Nei, kødder du eller?? den surra i mitt hodet også i sted.....

*svigerfar altså..*

Aner ikke hvorfor jeg fikk den på hjernen, for jeg har heldigvis ikke hørt den på en stund. :(

Gjest alive&kicking
Skrevet

jeg har vaske vesle brumlemann på hjernen....DET er dustete det...

Skrevet

*grrrr' hvorfor skrev du det, nå har den grodd seg fast i mitt også..

Skrevet

*ha ha* Husbonden ble lettere sprø her en dag da jeg hadde fått denne sangen både på hjernen og i munnen: "sista ljuva åren, är dom bästa i vrt liv..." etter reklame for samleplate på TV! ;-)

Skrevet

jeg har vaske vesle brumlemann på hjernen....DET er dustete det...

En sang som har kommet og gått som hjerneklister den siste tida er Are og Odins "Lys og varme, beibi"! *S*

Gjest LucySky
Skrevet

En sang som har kommet og gått som hjerneklister den siste tida er Are og Odins "Lys og varme, beibi"! *S*

Apropos Are og Odin...No e de' sommer, ja så klapp, klapp, klapp!

Muoahahahaha!

I stedet for EN jævlig sang på hjernen, har jeg nå fått sikkert sju!

(Særlig Brumlemann var effektiv!)

Gjest alive&kicking
Skrevet

Muoahahahaha!

Sorry......Lykke til. Jeg har hatt den på hjernen med jevne mellomrom i 5 år!!!! Lenge før jeg fikk barn...

Skrevet

Muoahahahaha!

Ja, klapp-klapp-sangen har vært på hjernen store deler av høsten!! :-)

Skrevet

Da er vi to. Har hatt den sittende fast i hjernen siden jeg så dem på TV forrige fredag. Hjelp!

Skrevet

Da er vi to. Har hatt den sittende fast i hjernen siden jeg så dem på TV forrige fredag. Hjelp!

Ja, det er den opptredenen som har vært den utløsende årsak her også!! ;-)

Skrevet

En sang som kommer og går hos meg, er den reklamesangen heia tufte,heia tufte.

En jeg kjenner har den som ringetone på mobilen.

Skrevet

*grrrr' hvorfor skrev du det, nå har den grodd seg fast i mitt også..

*ondskapsfull latter*

Skrevet

Jeg våkner med en hver morgen, jeg, er ikke det helt vanlig? :)

Når jeg ikke kan teksten må jeg ta google til hjelp. Jeg skriver inn den strofen jeg kan, artistnavn og "lyrics".

Skrevet

Fireåringen har fått "Du e så glad i rompa mi" (D.D.E.) på hjerna. Går rundt å synger den samme setningen hele tiden. Resten av sangen kan hun ikke... Begynner snart å få den setninga på hjerna jeg også *sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...