Gjest Sylvelin Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Tenk.. i Norge skal du ikke lenger føle deg trygg når du venter på bussen. Med fare for å bli kidnappet og gruppevoldtatt. Det er nesten som en vurderer å ikke få barn sånn som den kriminelle utviklingen er. Litt satt på spissens.. De "med utenlandsk opprinnelse" har preget avisoverskriftene i det siste.. å det på en veldig negativ måte. Hva er det som skjer i landet vårt? PS! Jeg er ikke rassist, men heller skeptisk. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Jeg er egentlig enig med deg. Tenker det samme, men har i grunnen kommet frem til at det ikke nytter å tenke slik. Da er man nødt til å leve i frykt for alt! Det gidder ikke jeg! Jeg mener dermed ikke at man trenger oppsøke mørke smug, og avsidesliggende bussholdeplasser en mørk vinterkveld...... 0 Siter
pimson Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Det er sant som du sier, men jeg er overrasket over at du ikke har blitt irettesatt ennå. Å åpne kjeften om dette på Doktoronline er som å stikke hånda inn i et vepsebol, nesten uansett hvordan du ordlegger deg... Greit at man tar til motmæle når noe oppfattes som rasistisk, men enkelte er altfor lett på avtrekkeren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.