Gå til innhold

Jente6 hører stemmer

Anbefalte innlegg

Min datter på 6 år fortalte meg i dag, for første gang, om noen inne i hodet hennes som kranglet. De snakket veldig fort, og det var ikke alltid like enkelt å høre hva de snakket om. Jeg ble ganske sjokkert,men latet som ingenting, og spurte henne rolig ut om samtalene. Det var 2 personer, Per og Vera, som kranglet, hvor Per var sint og hvor Vera avogtil gav henne råd. Min datter syntes dette var slitsomt og frustrerende, og ville helst ikke snakke noe særlig om det. Senere på dagen satt hun og tegnet, og lo litt stille. Så sa hun:"nå ler de av meg". Hun presterte og å si til meg en stund etterpå:"vil kosedyrene dine hoppe?". Jeg spurte hva hun mente, og hun sa at det var de inne i hodet som hadde sagt det.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, og jeg blir fortvilet når jeg tenker på at dette er noe hun plages med. Hun sier selv at det alltid har vært slik. Hun er forøvrig en "normal", fornuftig og klok jente , og kanskje litt av den sarte typen. Har flere venninner, og er aktiv på skole og i fritiden.

Hva skal jeg foreta meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164924-jente6-h%C3%B8rer-stemmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være bare vanlig fantasi som barn har, eller så kan hun ha synske evner. Det er ofte at de som får slike evner har uvanlige opplevelser som barn, i forhold til andre barn.

Marion Dampier-Jeans er en sånn synsk person. Eller egentlig et medium. Hun er dansk med norske aner og bor i london. Hun har skrevet bok om sitt liv som er på norsk. Der beskriver hun sin barndom og sine opplevelser. Hvis du er interessert i og sammenligne kan du jo ta en titt i den boken.

Det viktigste tror jeg er at dere rundt ikke ser på det som noe skremmende, for da kan også hun bli redd. Det gjelder uansett om det er bare fantasi eller virkelige spirituelle evner.

• 1 år senere...

Enig med rota,tror din datter har mediumske evner.

Ville ikke sakt det til legen,de tolker ofte det som psykotiske symptomer.

Men det har seg faktisk sånn, at noen har evner som strekker seg utover all forstand.

Barn har fantasi...ja,greit nok,men når man hører to stk diskutere inni hode må det jo være reelt,tror jeg....

Har selv hatt slike opplevelser og vet det ikke er tull......

Ta godt vare på datteren din,og for all del tro henne,ikke gjør henne til en psykiatrisk pasient fordi hun har evner.

Hun fungerer jo normalt ellers i hverdagen.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...