villee Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 jeg har lagret et viktig dokument i word med passord og nå husker jeg det ikke! er det noen som helst måte å åpne dokumentet på alikevel? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Du må bruke en word-passord cracker, f.eks dette: http://www.elcomsoft.com/download/aw2000pr.zip Pleier du å bruke passord med forskjellig bokstavstørrelse og/eller mix mellom bokstaver og tall, kan det ta lang tid. 0 Siter
villee Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 Du må bruke en word-passord cracker, f.eks dette: http://www.elcomsoft.com/download/aw2000pr.zip Pleier du å bruke passord med forskjellig bokstavstørrelse og/eller mix mellom bokstaver og tall, kan det ta lang tid. Nå har jeg lastet det ned men under "Password Length Options" er det minimal length 1 og maximal length 4, men jeg er ganske sikker på at passordet jeg laget var lenger enn fire - hva gjør jeg da? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Nå har jeg lastet det ned men under "Password Length Options" er det minimal length 1 og maximal length 4, men jeg er ganske sikker på at passordet jeg laget var lenger enn fire - hva gjør jeg da? Ser sånn ut ja. Det skyldes nok at programmet er i demo-modus. Send meg en mail, så kan jeg forklare hvordan det kan brukes med flere tegn. [email protected] 0 Siter
villee Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 Ser sånn ut ja. Det skyldes nok at programmet er i demo-modus. Send meg en mail, så kan jeg forklare hvordan det kan brukes med flere tegn. [email protected] Hm.. Kan du ikke bare skrive det her da? Syns det er litt skummelt å sende mail med mennesker jeg ikke kjenner.. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Ser sånn ut ja. Det skyldes nok at programmet er i demo-modus. Send meg en mail, så kan jeg forklare hvordan det kan brukes med flere tegn. [email protected] Noe feil på DOL gjør at adressen deles. Kopier hele (ikke bare det som er blått.) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Hm.. Kan du ikke bare skrive det her da? Syns det er litt skummelt å sende mail med mennesker jeg ikke kjenner.. Nei, det burde være ganske åpenbart hvorfor det ikke kan skrives her. Du får gjøre som du vil for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.