Gå til innhold

Liker ALLE rødvin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• KaVa

6

• mil1365380270

4

• serendipity

3

• Mary Poppins

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg liker rødvin - synes det smaker veldig godt- i små moderate mengder- 1-3 glass om gangen. En skal jo drikke en del før en spyr av det - har skjedd meg en eneste gang for neste 20 år siden. Da fikk jeg skikkelig influensa dagen etter så har en mistanke om at det skyldtes influensaen heller enn rødvinen.

Men selvsagt trenger du ikke like rødvin eller tvinge deg selv til å drikke det. Synes ikke en er mer pliktig til å like rødvin enn til å like kaffe, oliven, hvitløk eller whiskey - overlever godt uten alle (jeg liker alt dette da, uten at jeg kan forklare hva som er godt med det).

Gjest Entertainer

Det er vel en tillært ting, som veldig mye annet.

Skal du lære deg å like det, vil jeg hvertfall anbefale å ikke drikke så mye at du vet hvilken farge du får når du spyr...

Det skjedde en gang da jeg var ung, og noen lurte det i meg*s*

Jeg tror det er mange som tvinger i seg rødvin fordi andre forbinder det med kultur og høy inntellekt.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...