Gå til innhold

Hva kalles ungen til en mulatt og hvit?


Gjest Hakuna Matata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 262
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    68

  • siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

    32

  • Dorthe

    21

  • favn

    15

Kan vanskelig tenke meg at noen med IQ over skonummeret sitt, har klassifisert og navnebestemt mennesker på denne måten.

Jeg tror det finnes mange slike mennesker.

Og de fleste av dem er de som har foreldre med ulik opprinnelsesbakgrunn.....

Kanskje litt "slemt" å kategorisere dem som mennesker med IQ mindre enn skonummeret sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"lidenskapelig opptatt av sosialantropologi"

Å fyttikatta, går det an å være det åsså? hvordan føles det?

Personlig tror jeg at jeg driter i sosialantropologi ;o)

Hehe...

Tiltredes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det finnes mange slike mennesker.

Og de fleste av dem er de som har foreldre med ulik opprinnelsesbakgrunn.....

Kanskje litt "slemt" å kategorisere dem som mennesker med IQ mindre enn skonummeret sitt?

Jeg tviler.

Med unntak av folk som bekjenner seg til tragiske ideologier samt imperialistisk pseudoforskning, tror jeg ikke et slikt klassifiseringssystem er vanlig eller utbredt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hakuna Matata

Kan vanskelig tenke meg at noen med IQ over skonummeret sitt, har klassifisert og navnebestemt mennesker på denne måten.

Hva i alle dager er feil med å være kvadron? eller mulatt??? Blir ikke det det samme som å si at noen er same? Jeg har forresten finsk opphav og blir ikke det minste fornærmet om noen påpeker at jeg ser finsk ut.Synes det er meget spennende å vite opphavet til folk. Om noen tror at jeg er rasist av den grunn, ja da skjønner jeg at andre har større problemer en jeg har.

En veinne av meg er mestis, altså blanding av indianer og hvit og er meget stolt over det. Det blir jo selvfølgelig ikke identiteten hennes, men sier litt om opphavet hennes.

Så hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager er feil med å være kvadron? eller mulatt??? Blir ikke det det samme som å si at noen er same? Jeg har forresten finsk opphav og blir ikke det minste fornærmet om noen påpeker at jeg ser finsk ut.Synes det er meget spennende å vite opphavet til folk. Om noen tror at jeg er rasist av den grunn, ja da skjønner jeg at andre har større problemer en jeg har.

En veinne av meg er mestis, altså blanding av indianer og hvit og er meget stolt over det. Det blir jo selvfølgelig ikke identiteten hennes, men sier litt om opphavet hennes.

Så hva er problemet?

"Ser finsk ut"??????

Hvordan skiller en finne seg ut fra resten av den nordiske befolkningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hakuna Matata

"Ser finsk ut"??????

Hvordan skiller en finne seg ut fra resten av den nordiske befolkningen?

Det er ett eller annet med utsenede som er vanskelig å forklare skriftlig. Har iallefall fått høre det. Jeg kan personlig ikke skille finner fra andre skandiavier men noen påstår at de kan det. Uannsett jeg blir ikke fornærmet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ser finsk ut"??????

Hvordan skiller en finne seg ut fra resten av den nordiske befolkningen?

"Hvordan skiller en finne seg ut fra resten av den nordiske befolkningen?"

Alle finner ser ut som Matti Nykenen. Det er noe alle vet.

Dessuten er de kronisk drita. Sånn sett kan de kanskje forveksles med samer og folk fra østfold, men med engang de åpner kjeften og forsøker seg på svensk forstår man hva skihopperne er laget av.

Dette er elementær kunnskap, Miss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager er feil med å være kvadron? eller mulatt??? Blir ikke det det samme som å si at noen er same? Jeg har forresten finsk opphav og blir ikke det minste fornærmet om noen påpeker at jeg ser finsk ut.Synes det er meget spennende å vite opphavet til folk. Om noen tror at jeg er rasist av den grunn, ja da skjønner jeg at andre har større problemer en jeg har.

En veinne av meg er mestis, altså blanding av indianer og hvit og er meget stolt over det. Det blir jo selvfølgelig ikke identiteten hennes, men sier litt om opphavet hennes.

Så hva er problemet?

Jeg har ikke sagt noe om rasistisk, så hvorfor snakker _du_ om det, skal tro...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det finnes mange slike mennesker.

Og de fleste av dem er de som har foreldre med ulik opprinnelsesbakgrunn.....

Kanskje litt "slemt" å kategorisere dem som mennesker med IQ mindre enn skonummeret sitt?

Av alle ungene jeg har kjent de siste 22 årene har de aller fleste en nordmann til foreldre og en utlending. Jeg tror ikke dattera mi har hatt noen helnorske venninner og sønnen min har to. Ellers så er det et sammensurrium av forskjellige raser og nasjonaliteter. Og alle er stolt av sitt opphav og hvis noen kalte dem helnorske tror jeg de hadde blitt dødsfornærma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av alle ungene jeg har kjent de siste 22 årene har de aller fleste en nordmann til foreldre og en utlending. Jeg tror ikke dattera mi har hatt noen helnorske venninner og sønnen min har to. Ellers så er det et sammensurrium av forskjellige raser og nasjonaliteter. Og alle er stolt av sitt opphav og hvis noen kalte dem helnorske tror jeg de hadde blitt dødsfornærma.

Jeg tror også at de med mixed opphav er mer opptatt av nettopp det, enn hva andre er når det gjelder dem.

Og etterhvert som de blir eldre tror jeg at det i mange tilfeller blir enda mer viktig for dem.

Helt naturlig - og intet som har noe med IQ å gjøre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner jeg ikke. En plaryptikutlabensom med fjorten dråper grønn, tolv niendedeler nedertysk på stebrorens farsside samt lei ryggkink?

:-)

Jeg tror nok at de med blandet opphav er mer opptatt av nettopp det enn hva de fleste andre er.

Eller sagt på en annen måte - de som er opptatt av slike definisjoner er nettopp de det gjelder, og få andre.

Og er det noe som er helt naturlig, så er det å være opptatt av sitt opphav og "hva man da er eller kan kalle seg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hakuna Matata

Jenter av typen du beskriver vil sannsynligvis med årene kalles for babe.

Ja det tviler jeg ikke på. Mariah Carey feks er kvadron og litt av en babe

Christina Aguilera har også søramerikanske aner men hva slags opprinnelse hun har aner jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...