Gå til innhold

Vondt i leggene

Gjest delete

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har fått så vondt i framsiden av leggene når jeg trener aerobic. Først trodde jeg det var p.g.a dårlige sko så jeg kjøpte nye på løplabbet. Men jeg har fremdeles vondt når jeg trener. Er redd for at det skal gå over i betennelse.Jeg prøver å være flink til å sette hele foten ned når jeg trener. For det kan jo være at jeg har trenet med hopp og sprett uten å passe på å msette hele foten ned. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å slippe å ha vondt.

Jeg trener aerobic caa. tre ganger i uka. Kan ikke gjøre det mer på grunn av bena. Trente oftere aerobic før, men det tillater ikke bena mine.

Håper på konstruktivt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

det høres ut som at du har pådratt deg en belastningsskade. Det er helt avgjørende at du tilrettelegger forholdet mellom belastning og hvile på riktig måte, slik at du blir kvitt skadene så fort som mulig. Ta en titt på disse:

http://www.trim.no/skader.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...