Gjest delete Skrevet 27. januar 2001 Del Skrevet 27. januar 2001 Hei. Jeg har fått så vondt i framsiden av leggene når jeg trener aerobic. Først trodde jeg det var p.g.a dårlige sko så jeg kjøpte nye på løplabbet. Men jeg har fremdeles vondt når jeg trener. Er redd for at det skal gå over i betennelse.Jeg prøver å være flink til å sette hele foten ned når jeg trener. For det kan jo være at jeg har trenet med hopp og sprett uten å passe på å msette hele foten ned. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å slippe å ha vondt. Jeg trener aerobic caa. tre ganger i uka. Kan ikke gjøre det mer på grunn av bena. Trente oftere aerobic før, men det tillater ikke bena mine. Håper på konstruktivt svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 28. januar 2001 Del Skrevet 28. januar 2001 Hei, det høres ut som at du har pådratt deg en belastningsskade. Det er helt avgjørende at du tilrettelegger forholdet mellom belastning og hvile på riktig måte, slik at du blir kvitt skadene så fort som mulig. Ta en titt på disse: http://www.trim.no/skader.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.