Gå til innhold

Adelines svar til meg


Gjest bebba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 235
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Vanedis

    48

  • Goliath

    39

  • Lurveline

    23

  • flisa

    21

Mest aktive i denne tråden

ER DRITTLEI DERE ALLE SAMMEN NÅR DERE OPPFØRER DERE SOM DERE GJØR !!!!

Bare pell deg ut av tråden du, du MÅ ikke lese her vettu;o)

Og du, capslock´en din er på;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg forklare den for deg - ut i fra mitt ståsted og hva jeg har skrevet i denne tråden.

Jeg leste kort igjennom det som var skrevet, og reagerte på outingen - ene og alene.

Det kommenterte jeg overfor bebba, og forklarte hvorfor jeg syntes outing er verre enn den krangelen disse to det gjelder har seg i mellom.

Når bebba så forsøker å spille dum og samtidig lyver så direkte som hun gjør i sine svar til meg, så lar jeg det selvfølgelig ikke få stå ubesvart.

Og når jeg også ser at hun lyver om det hun har skrevet til andre her, så finner jeg det riktig å kommentere det.

Hadde hun bare vært ærlig nok til å stå for det hun faktisk hadde gjort, så hadde det vært ett positivt trekk.

Hadde hun også beklaget at hun, når det gjaldt outingen, hadde gått over streken, så hadde det vært helt greit for meg.

Men når hun likevel fortsetter å lyve, selv når hun jo VET at hun er knepet i løgn, så fortjener hun intet annet enn det hun får.

Det er et høyt utdannet voksent menneske det her er snakk om, og ikke en liten unge - selv om hun oppfører seg slik.

Jeg må si at jeg har fulgt denne diskusjonen og er enig med Vanedis.

Det jeg leser av det bebba skriver henger sammen. Hun skriver bl.a. til webmaster at hun nå oppdager at en person har kastet seg over henne under flere forskjellige nick, og hun opplever det som hets pga. sin bakgrunn. Da beskylder noen henne for å si at alle dolere er rasister, og det sa hun aldri.

Jeg forstår det slik at hun viste at vedkommende hadde skiftet nick, men ikke fra hvilket nick. Hun røper det forrige nicket uten å tenke mer over det, og blir overrasket og innrømmer at hun har vært dum og naiv. Tydelig at hun har handlet impulsivt og det er ikke uvanlig. At hun blir diskutert slik fram og tilbake forundrer meg. Det forundrer meg også at flisa røper et sted at hun kjenner denne adelina, kanskje du gjør det også og det er forklaringen på dette voldsomme engasjementet.

At hun ikke skulle outet er riktig, men disse beskyldninge om å lyve er det bedre? Foruten det har jeg opplevd svarene til nicket bebba som reflekterte og gjennomtenkte. Hun greier å se saker utenifra, setter seg på siden og gir kommentarer. Adelina derimot overrasker meg med hva hun lirer ut av seg, noe slikt som "hun skulle blomstret på en kuruke alene inn i skogen". Ikke akkurat tillitsvekkende, og hun røper seg ganske kraftig når hun blir sint når bebba spør om hovedinnlegget treffer hennes følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på at det er ikke alltid at flertallet har rett. Det har vist seg mange ganger, når det blir begått urett.

*Støtteklem*

Jeg skriver under denne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett at noen andre er blitt outet her tidligere.

Men jeg har sett at noen har spurt et "nytt nick", om de har vært et eller annet nick her tidligere.

Også det kan være på kanten, men det avhenger av situasjonen.

I dette konkrete tilfellet vi diskuterer, så visste bebba at vedkommende var redd for at hennes tidligere nick skulle bli avslørt. Det skrev hun jo selv, og indirekte truet med å avsløre - før hun så avslørte det.

Tror du ikke bebba kan føle seg utstøtt, trodde først at outet betydde utstøtt, etter alt det som er skrevet her. Er det slik det skal være at hvis ikke alle er "snille" så skal de ut. Jeg som helt fersk vet ikke hvor lenge dere har holdt på herinne, men blir det slik at det er bare å støte ut hvis en ikke tror på vedkommende så skremmer det meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg har fulgt denne diskusjonen og er enig med Vanedis.

Det jeg leser av det bebba skriver henger sammen. Hun skriver bl.a. til webmaster at hun nå oppdager at en person har kastet seg over henne under flere forskjellige nick, og hun opplever det som hets pga. sin bakgrunn. Da beskylder noen henne for å si at alle dolere er rasister, og det sa hun aldri.

Jeg forstår det slik at hun viste at vedkommende hadde skiftet nick, men ikke fra hvilket nick. Hun røper det forrige nicket uten å tenke mer over det, og blir overrasket og innrømmer at hun har vært dum og naiv. Tydelig at hun har handlet impulsivt og det er ikke uvanlig. At hun blir diskutert slik fram og tilbake forundrer meg. Det forundrer meg også at flisa røper et sted at hun kjenner denne adelina, kanskje du gjør det også og det er forklaringen på dette voldsomme engasjementet.

At hun ikke skulle outet er riktig, men disse beskyldninge om å lyve er det bedre? Foruten det har jeg opplevd svarene til nicket bebba som reflekterte og gjennomtenkte. Hun greier å se saker utenifra, setter seg på siden og gir kommentarer. Adelina derimot overrasker meg med hva hun lirer ut av seg, noe slikt som "hun skulle blomstret på en kuruke alene inn i skogen". Ikke akkurat tillitsvekkende, og hun røper seg ganske kraftig når hun blir sint når bebba spør om hovedinnlegget treffer hennes følelser.

Du skriver: "Det forundrer meg også at flisa røper et sted at hun kjenner denne adelina,"

Er det så forunderlig? - jeg kjenenr henne KUN fra dol - gjennom mange år. Har aldri møtt henne i virkeligheten, MEN, det har jeg med mange andre - i DOL's barndom var vi ikke så veldig mange her inne -og vi hadde Treff rundt om i Norge. Vi har vel også fått andre til å skrive på DOL som vi kjenner i RL, som min mann f.eks - jeg traff ikke han på nett -men mange her gjort det også.

Du er akkurat like forundret som bebba, du - over at DOL består av levende, tenkende mennesker, som har ulike forhold til hverandre - og det forunderer MEG at du syns det er så rart!

Vel, vel - :-) God kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rister uforstående på hodet

Nå gir jeg snart opp.

Hva er det du egentlig mener når du NÅ skriver "Og tilbake til gjengangeren: Kan man forlange at bebba skjønte og forstod meldingen til Adeline vedr. nickbytte."

Bebba skrev jo selv til Adeline (gidder ikke finne tilbake til det igjen) at Adeline var jo så redd for at noen skulle skrive hvem hun tidligere var.

Da har hun i hvert fall forstått at hun var redd for det. Og det er mer enn grunn nok til å la være å si noe.

Makan....

Det er IKKE en unge vi snakker om, men et voksent menneske med høy utdannelse.

Da kan man faktisk kreve noe av vedkommende.....

Og siden du er et ungt menneske uten utdannelse kan det ikke kreves noe av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Det forundrer meg også at flisa røper et sted at hun kjenner denne adelina,"

Er det så forunderlig? - jeg kjenenr henne KUN fra dol - gjennom mange år. Har aldri møtt henne i virkeligheten, MEN, det har jeg med mange andre - i DOL's barndom var vi ikke så veldig mange her inne -og vi hadde Treff rundt om i Norge. Vi har vel også fått andre til å skrive på DOL som vi kjenner i RL, som min mann f.eks - jeg traff ikke han på nett -men mange her gjort det også.

Du er akkurat like forundret som bebba, du - over at DOL består av levende, tenkende mennesker, som har ulike forhold til hverandre - og det forunderer MEG at du syns det er så rart!

Vel, vel - :-) God kveld

Denne gjengmentaliteten herinne forundrer meg ja. Har vel aldri tenkt på meg som et dødt menneske som skriver herinne, eller skriver andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Det forundrer meg også at flisa røper et sted at hun kjenner denne adelina,"

Er det så forunderlig? - jeg kjenenr henne KUN fra dol - gjennom mange år. Har aldri møtt henne i virkeligheten, MEN, det har jeg med mange andre - i DOL's barndom var vi ikke så veldig mange her inne -og vi hadde Treff rundt om i Norge. Vi har vel også fått andre til å skrive på DOL som vi kjenner i RL, som min mann f.eks - jeg traff ikke han på nett -men mange her gjort det også.

Du er akkurat like forundret som bebba, du - over at DOL består av levende, tenkende mennesker, som har ulike forhold til hverandre - og det forunderer MEG at du syns det er så rart!

Vel, vel - :-) God kveld

Sånn som jeg oppfatter bebba, er hun mye mer tenkende enn adelina. Det har jeg argumentert for et annet sted. At dere kjenner hverandre fra dol igjennom mange år, og følger med på skiftende nick synes jeg er forunderlig ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si at jeg har fulgt denne diskusjonen og er enig med Vanedis.

Det jeg leser av det bebba skriver henger sammen. Hun skriver bl.a. til webmaster at hun nå oppdager at en person har kastet seg over henne under flere forskjellige nick, og hun opplever det som hets pga. sin bakgrunn. Da beskylder noen henne for å si at alle dolere er rasister, og det sa hun aldri.

Jeg forstår det slik at hun viste at vedkommende hadde skiftet nick, men ikke fra hvilket nick. Hun røper det forrige nicket uten å tenke mer over det, og blir overrasket og innrømmer at hun har vært dum og naiv. Tydelig at hun har handlet impulsivt og det er ikke uvanlig. At hun blir diskutert slik fram og tilbake forundrer meg. Det forundrer meg også at flisa røper et sted at hun kjenner denne adelina, kanskje du gjør det også og det er forklaringen på dette voldsomme engasjementet.

At hun ikke skulle outet er riktig, men disse beskyldninge om å lyve er det bedre? Foruten det har jeg opplevd svarene til nicket bebba som reflekterte og gjennomtenkte. Hun greier å se saker utenifra, setter seg på siden og gir kommentarer. Adelina derimot overrasker meg med hva hun lirer ut av seg, noe slikt som "hun skulle blomstret på en kuruke alene inn i skogen". Ikke akkurat tillitsvekkende, og hun røper seg ganske kraftig når hun blir sint når bebba spør om hovedinnlegget treffer hennes følelser.

Jeg kjenner ingen av de "berørte" i denne saken fra før, og har heller ikke hatt noe med dem å gjøre på DOL så langt jeg kan huske.

Når det gjelder resten av det du skriver, så har jeg utførlig besvart det før og ser ingen grunn til å terpe videre på det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Hva er det dere driver og krangler om der inne i tråden? Hva er det med deg, Goliath? Holder du på lengre nå, må du gå med truseinnlegg.

Du får ta vakta di. Psyko-sør er ute med skriverier igjen, og jeg har ikke tid til dette her.

Jeg bare lurer på en ting;

Dersom man aktivt hadde gått inn for IKKE å svare på ett eneste av hans innlegg, ville det hjulpet?

Jeg har vært i noen diskusjoner med ham, men som oftest ignorerer jeg bare innleggene - han VIL jo misforstå og mistolke alt han leser. Og nettop derfor lurer jeg på om han kanskje ville mistet interessen om han ikke fikk noen respons?

Eller er det kanskje sånn at vi morer oss med å hisse han opp/la han hisse opp oss? ;)

En ting er hvertfall sikkert: jeg ler mye og blir vanvittig irritert på den mannen - så liv lager han hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på en ting;

Dersom man aktivt hadde gått inn for IKKE å svare på ett eneste av hans innlegg, ville det hjulpet?

Jeg har vært i noen diskusjoner med ham, men som oftest ignorerer jeg bare innleggene - han VIL jo misforstå og mistolke alt han leser. Og nettop derfor lurer jeg på om han kanskje ville mistet interessen om han ikke fikk noen respons?

Eller er det kanskje sånn at vi morer oss med å hisse han opp/la han hisse opp oss? ;)

En ting er hvertfall sikkert: jeg ler mye og blir vanvittig irritert på den mannen - så liv lager han hvertfall!

Jeg tror rett og slett vi morer oss jeg:-)

Han kunne klare å irritere meg noen ganger før, men det var leeenge siden.

Nå er det kun morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...