Gå til innhold

Adelines svar til meg


Gjest bebba

Anbefalte innlegg

Nå lyver du.

Du har tidligere i angjeldende tråd skrevet:

"Jeg er så lei de fine holdningene dine, for ikke å snakke om sippingen over at ingen skal få si hvilket nick du brukte før. STAKKARS LITEN, går her og er livredd for at noen skal røpe deg."

Og senere røpet du hvilket nick hun brukte før.

Slike løgner som du nå kommer med er en av årsakene til at så mange tar parti mot deg.

Og hvordan vet du at hennes tidligere nick var anonymt for alle? Høyst sansynlig var det jo nettopp ikke det, og derfor behovet for å bytte nick. Hvor alvorlig det kan være for henne i hennes liv utenfor DOL har du ingen aning om, og nettopp derfor er det SVÆRT VIKTIG å respektere slike ønsker.

Jeg må bare takke deg Goliath, selv om det blir mye takking fra min side.

:-)

Jeg må også takke alle andre som har vist en slik omtanke og forståelse. Det blir for mange og ramse opp, men de det gjelder vet - så sug det til dere og vit med dere selv at dere er gode mennesker. (klissent kanskje, men så sant, så sant)

Du har forstått, og skrevet utrolig mye bra både i denne tråden, og i utroskapstråden som det jo startet med.

Jeg måtte bytte, og jeg kan ikke skrive hvorfor - det er rett og slett for risikabelt.

Jeg har aldri i mine mange år her på dol, opplevd maken til juging og bortforklaringer som den som startet denne tråden presterer å komme med.

Jeg skjønner at det for enkelte kan virke latterlig, men for meg så er det ingen spøk - snarere et mareritt.

Jeg er heller ikke ute etter medynk, jeg vil rett og slett bare være i fred fra visse utrygge elementer i mitt privatliv.

At hun som klager på meg her, ikke skulle ha fått med seg min tråd om nickbytte, har jeg vanskelig for å tro - i og med hun skriver det hun gjør - som også du påpeker. Hvor dum tror hun jeg er, hvor dum tror hun andre er.

"Jeg er så lei de fine holdningene dine, for ikke å snakke om sippingen over at ingen skal få si hvilket nick du brukte før. STAKKARS LITEN, går her og er livredd for at noen skal røpe deg."

Det innlegget hun der skriver, sier igrunn alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 235
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Vanedis

    48

  • Goliath

    39

  • Lurveline

    23

  • flisa

    21

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Jeg må bare takke deg Goliath, selv om det blir mye takking fra min side.

:-)

Jeg må også takke alle andre som har vist en slik omtanke og forståelse. Det blir for mange og ramse opp, men de det gjelder vet - så sug det til dere og vit med dere selv at dere er gode mennesker. (klissent kanskje, men så sant, så sant)

Du har forstått, og skrevet utrolig mye bra både i denne tråden, og i utroskapstråden som det jo startet med.

Jeg måtte bytte, og jeg kan ikke skrive hvorfor - det er rett og slett for risikabelt.

Jeg har aldri i mine mange år her på dol, opplevd maken til juging og bortforklaringer som den som startet denne tråden presterer å komme med.

Jeg skjønner at det for enkelte kan virke latterlig, men for meg så er det ingen spøk - snarere et mareritt.

Jeg er heller ikke ute etter medynk, jeg vil rett og slett bare være i fred fra visse utrygge elementer i mitt privatliv.

At hun som klager på meg her, ikke skulle ha fått med seg min tråd om nickbytte, har jeg vanskelig for å tro - i og med hun skriver det hun gjør - som også du påpeker. Hvor dum tror hun jeg er, hvor dum tror hun andre er.

"Jeg er så lei de fine holdningene dine, for ikke å snakke om sippingen over at ingen skal få si hvilket nick du brukte før. STAKKARS LITEN, går her og er livredd for at noen skal røpe deg."

Det innlegget hun der skriver, sier igrunn alt.

Enten er du ikke den jeg tror du er, eller så går du på en overdose lykkepiller eller annet narkotikum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Ade|ina som går over streken, det er bebba som hevder dét.

Ade|ina reagerer på at bebba sier

"Hvis du blir så sint pga. det hun skrev, så har det truffet dine egne følelser på et eller annet vis."

Så krangler de i noen flere innlegg der bebba plutselig sier det gamle nicket til Ade|ina, altså outer henne.

Etter det tok det av i tråden.

Ja, jeg synes også det var bebba som her gikk over streken, ikke Ade|ina. Men så så jeg noen av innleggene til bebba hvor hun skrev SKAM DEG osv. og flere ting med store bokstaver.

Det var tydelig at hun var svært opprørt, men over hva?! Det var det jeg ikke skjønte. Men jeg ser at de fleste andre ikke skjønner det heller.

Ser også at de to har "diskutert" en del før, så det var nok derfor bebba reagerte som hun gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lyver du.

Du har tidligere i angjeldende tråd skrevet:

"Jeg er så lei de fine holdningene dine, for ikke å snakke om sippingen over at ingen skal få si hvilket nick du brukte før. STAKKARS LITEN, går her og er livredd for at noen skal røpe deg."

Og senere røpet du hvilket nick hun brukte før.

Slike løgner som du nå kommer med er en av årsakene til at så mange tar parti mot deg.

Og hvordan vet du at hennes tidligere nick var anonymt for alle? Høyst sansynlig var det jo nettopp ikke det, og derfor behovet for å bytte nick. Hvor alvorlig det kan være for henne i hennes liv utenfor DOL har du ingen aning om, og nettopp derfor er det SVÆRT VIKTIG å respektere slike ønsker.

Enig at bebba ikke burde ha nevnt hennes tidligere nick, men samtidig synes jeg dere lager altfor mye bråk ut av det.

For "vanlige folk", som ikke sitter her inne i tide og utide, så er det umulig å få med seg en detaljert forhistorie og bakgrunn til enkelte nick, og hvorfor man skifter nick.

Og hvis man får med seg det, så er det for mye forlangt at alle skal få med seg alt.

For min del ser jeg ikke helt at den store skaden har skjedd. Er det ikke bare for denne Adelina å skifte til et nytt nick.

Samtidig ta litt lærdom av denne tråden ved å la være å fortsette i samme gamle stilen med svarene sine (for de er veldig lett gjenkjennelig), samt prøve å la være å ta med seg "bagasje" fra sitt forrige nick, når hun svarer andre.

Jeg tenker at når denne personen som forfølger henne, klarte å finne ut hvem hun er, så finner han sikkert fort ut hvem hun er, hvis hun bare skifter nick, men fortsetter med sin lett gjenkjennelige skrivestil og "væremåte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er du ikke den jeg tror du er, eller så går du på en overdose lykkepiller eller annet narkotikum.

Ja jeg har ei bøtte med piller stående ved siden av meg. Denne tar jeg selvsagt en stor neve av sånn ca. hvert femte minutt :-)

Å nei du, det sterkeste jeg har vært borti er hodetabletter, men da er jeg så utslått, at jeg ikke orker å sitte her.

Jeg vet det ble mye takking fra min side, men når folk er så reale, så syntes jeg de fortjener å få høre det også. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva betyr "outet" ... ?

Uttrykket har vært mye brukt i forbindelse med at man forteller offentlig at noen er homfil eller lesbisk - når vedkommende selv ønsker å holde det skjult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke har jeg tenkt å bruke tid på å forklare deg det.

Det trenger du heller ikke,for vi ser jo alle sammen hva som er skrevet der,både du,jeg og alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttrykket har vært mye brukt i forbindelse med at man forteller offentlig at noen er homfil eller lesbisk - når vedkommende selv ønsker å holde det skjult.

Jeg trodde det betydde "å støte ut noen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger du heller ikke,for vi ser jo alle sammen hva som er skrevet der,både du,jeg og alle andre.

Beklager, jeg misforsto deg. Trodde du spurte om mine reaksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttrykket har vært mye brukt i forbindelse med at man forteller offentlig at noen er homfil eller lesbisk - når vedkommende selv ønsker å holde det skjult.

Kanskje bebba er en muslimsk, homosexuell mann og Adeline grønlandsk, lesbisk dame. Ikke rart de fyker sammen. Synes bare så mange tok av her, at jeg lurer på om ikke det er mange forskjellige kjønnsdrifter på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Kanskje bebba er en muslimsk, homosexuell mann og Adeline grønlandsk, lesbisk dame. Ikke rart de fyker sammen. Synes bare så mange tok av her, at jeg lurer på om ikke det er mange forskjellige kjønnsdrifter på gang.

De fleste her inne er noen kåte jævler.

Jeg tar bare av en gang i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg synes også det var bebba som her gikk over streken, ikke Ade|ina. Men så så jeg noen av innleggene til bebba hvor hun skrev SKAM DEG osv. og flere ting med store bokstaver.

Det var tydelig at hun var svært opprørt, men over hva?! Det var det jeg ikke skjønte. Men jeg ser at de fleste andre ikke skjønner det heller.

Ser også at de to har "diskutert" en del før, så det var nok derfor bebba reagerte som hun gjorde.

"Ser også at de to har "diskutert" en del før, så det var nok derfor bebba reagerte som hun gjorde."

Derfor tviler jeg på at bebba ikke visste hva slags nick Ade|ina hadde før, før akkurat i det hun skriver det gamle nicket, som hun hevder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ser også at de to har "diskutert" en del før, så det var nok derfor bebba reagerte som hun gjorde."

Derfor tviler jeg på at bebba ikke visste hva slags nick Ade|ina hadde før, før akkurat i det hun skriver det gamle nicket, som hun hevder.

Og så går man over til å synse.

Saklighetsnivået er virkelig til stede - liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ser også at de to har "diskutert" en del før, så det var nok derfor bebba reagerte som hun gjorde."

Derfor tviler jeg på at bebba ikke visste hva slags nick Ade|ina hadde før, før akkurat i det hun skriver det gamle nicket, som hun hevder.

Selvfølgelig visste hun det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så går man over til å synse.

Saklighetsnivået er virkelig til stede - liksom...

Synse gjør du da selv, jfr.:

"Har du og hun kranglet/diskutert slik i tidligere tråder?

Grunnen til at jeg spør er at det virket som hun hadde en "bagasje" i forhold til deg, da hun svarte deg."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at bebba ikke burde ha nevnt hennes tidligere nick, men samtidig synes jeg dere lager altfor mye bråk ut av det.

For "vanlige folk", som ikke sitter her inne i tide og utide, så er det umulig å få med seg en detaljert forhistorie og bakgrunn til enkelte nick, og hvorfor man skifter nick.

Og hvis man får med seg det, så er det for mye forlangt at alle skal få med seg alt.

For min del ser jeg ikke helt at den store skaden har skjedd. Er det ikke bare for denne Adelina å skifte til et nytt nick.

Samtidig ta litt lærdom av denne tråden ved å la være å fortsette i samme gamle stilen med svarene sine (for de er veldig lett gjenkjennelig), samt prøve å la være å ta med seg "bagasje" fra sitt forrige nick, når hun svarer andre.

Jeg tenker at når denne personen som forfølger henne, klarte å finne ut hvem hun er, så finner han sikkert fort ut hvem hun er, hvis hun bare skifter nick, men fortsetter med sin lett gjenkjennelige skrivestil og "væremåte".

Den som lager bråk om dette er jo bebba selv.

Hun ble tatt med "buksa nede", men nekter å innrømme det og forsøker i stedet å legge skylden på "alle andre".

Hadde hun bare beklaget outingen så hadde det blitt med det.

Så det er hun som til stadighet trekker dette videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...