Gå til innhold

Adelines svar til meg


Gjest bebba

Anbefalte innlegg

Du outet henne.

jeg hadde blitt ganske forbanna dersom noen hadde gjort det, uansett om vi hadde krangla og vært så uenige som bare det.

Å oute noen på nettet er lavmål. Det mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 235
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Vanedis

    48

  • Goliath

    39

  • Lurveline

    23

  • flisa

    21

Mest aktive i denne tråden

Du outet henne.

jeg hadde blitt ganske forbanna dersom noen hadde gjort det, uansett om vi hadde krangla og vært så uenige som bare det.

Å oute noen på nettet er lavmål. Det mener jeg.

Ja å oute noen på nettet er ikke riktig, og hun begynte. Det er min mening, og den står jeg for. Jeg er fremdeles like sint over hennes fremgangsmåte. At hun får støtte til å utstøte meg har jeg ikke ord for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest tråden du reagerer så kraftig på, men jeg skjønner ikke hvorfor du tar av så til de grader.

Ikke har jeg tenkt å bruke tid på å forklare deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lest hele tråden det er snakk om nå, og jeg forstår ikke hvorfor du overreagerer som du gjør.

Jeg kan ikke se at hun behandler deg på noen verre eller bedre måte enn hva du gjør mot henne - annet enn at jeg synes din outing av henne var simpel og langt over streken.

Hvilken outing snakker du om? Jeg har da meg bekjent bare svart henne. Jeg begynner rett og slett å lure på hva som foregår her, om jeg er rett og slett dum. Det har ingenting å si for meg hva andre mener om hennes simple angrep på meg. Jeg vet ingenting om hvem hun er eller hvem hun har vært, har ikke skjenket det en tanke engang. Og så kommer hun og legger ut om hvor lei hun er meg som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken outing snakker du om? Jeg har da meg bekjent bare svart henne. Jeg begynner rett og slett å lure på hva som foregår her, om jeg er rett og slett dum. Det har ingenting å si for meg hva andre mener om hennes simple angrep på meg. Jeg vet ingenting om hvem hun er eller hvem hun har vært, har ikke skjenket det en tanke engang. Og så kommer hun og legger ut om hvor lei hun er meg som person.

Hun har bedt om at de som måtte vite hvilket nick hun tidligere brukte, ikke informerer om det her.

Og hun har forklart hvorfor. Det kan forårsake reelle og alvorlige problemer for henne.

Vilket er noe helt annet enn hva de "kranglene" dere her på DOL har og hva det kan få av konsekvenser.

Du "outet" henne i den tråden det her er snakk om, ved at du med vitende og vilje skrev hvilket nick hun tidligere har brukt.

Og personlig synes jeg det er vesentlig mer alvorlig enn den bagatellen det er at dere begge fortelle hverandre hva dere synes om den andre, ut i fra hva dere skriver her.

Derfor min kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har bedt om at de som måtte vite hvilket nick hun tidligere brukte, ikke informerer om det her.

Og hun har forklart hvorfor. Det kan forårsake reelle og alvorlige problemer for henne.

Vilket er noe helt annet enn hva de "kranglene" dere her på DOL har og hva det kan få av konsekvenser.

Du "outet" henne i den tråden det her er snakk om, ved at du med vitende og vilje skrev hvilket nick hun tidligere har brukt.

Og personlig synes jeg det er vesentlig mer alvorlig enn den bagatellen det er at dere begge fortelle hverandre hva dere synes om den andre, ut i fra hva dere skriver her.

Derfor min kommentar.

Jeg har aldri hatt noen ide om hvilket nick hun har bruk, og ikke tenkt over det heller. Bryr meg veldig lite om det, og forstår ikke hvorfor man velger å skifte anonymt nick overtil et annet for å være anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt noen ide om hvilket nick hun har bruk, og ikke tenkt over det heller. Bryr meg veldig lite om det, og forstår ikke hvorfor man velger å skifte anonymt nick overtil et annet for å være anonym

Nå lyver du.

Du har tidligere i angjeldende tråd skrevet:

"Jeg er så lei de fine holdningene dine, for ikke å snakke om sippingen over at ingen skal få si hvilket nick du brukte før. STAKKARS LITEN, går her og er livredd for at noen skal røpe deg."

Og senere røpet du hvilket nick hun brukte før.

Slike løgner som du nå kommer med er en av årsakene til at så mange tar parti mot deg.

Og hvordan vet du at hennes tidligere nick var anonymt for alle? Høyst sansynlig var det jo nettopp ikke det, og derfor behovet for å bytte nick. Hvor alvorlig det kan være for henne i hennes liv utenfor DOL har du ingen aning om, og nettopp derfor er det SVÆRT VIKTIG å respektere slike ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lyver du.

Du har tidligere i angjeldende tråd skrevet:

"Jeg er så lei de fine holdningene dine, for ikke å snakke om sippingen over at ingen skal få si hvilket nick du brukte før. STAKKARS LITEN, går her og er livredd for at noen skal røpe deg."

Og senere røpet du hvilket nick hun brukte før.

Slike løgner som du nå kommer med er en av årsakene til at så mange tar parti mot deg.

Og hvordan vet du at hennes tidligere nick var anonymt for alle? Høyst sansynlig var det jo nettopp ikke det, og derfor behovet for å bytte nick. Hvor alvorlig det kan være for henne i hennes liv utenfor DOL har du ingen aning om, og nettopp derfor er det SVÆRT VIKTIG å respektere slike ønsker.

Ja så både lyver jeg og er dum. er du fornøyd nå. Dette er dumt, og enda mer dumt og hva slags anonymitet er dette snakk om her. Jeg forstår ikke dette, og er dum og mange lyver fordi de er dumme. det er greit hvis alle ønsker det så er jeg gjerne dumt. Nei jeg forstår ikke alvoret og viktigheten osv., og ønsker det ikke. For et anonymt forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så både lyver jeg og er dum. er du fornøyd nå. Dette er dumt, og enda mer dumt og hva slags anonymitet er dette snakk om her. Jeg forstår ikke dette, og er dum og mange lyver fordi de er dumme. det er greit hvis alle ønsker det så er jeg gjerne dumt. Nei jeg forstår ikke alvoret og viktigheten osv., og ønsker det ikke. For et anonymt forum.

Og det du sier her sier vel mer enn nok tenker jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Ja så både lyver jeg og er dum. er du fornøyd nå. Dette er dumt, og enda mer dumt og hva slags anonymitet er dette snakk om her. Jeg forstår ikke dette, og er dum og mange lyver fordi de er dumme. det er greit hvis alle ønsker det så er jeg gjerne dumt. Nei jeg forstår ikke alvoret og viktigheten osv., og ønsker det ikke. For et anonymt forum.

At du gidder å hisse deg opp her inne da:-)

Finn deg en avis og slapp av på sofaen, det skal jeg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må oppgi en konkret link til innlegget for at vi skal kunne vurdere dette.

Ville bare takke dere alle for støtten her, og for at dere forsto. Dette regnet jeg også med, da jeg skrev det jeg gjorde om nickbytte.

Ser også at bebba under her forsøker å lyve seg unna hva hun selv har skrevet. Det står jo svart på hvitt hva hun har skrevet og også at hun fått med seg hva jeg skrev i nickbyttetråden min, så jeg ser ikke akkurat noe godhet i dette fra hennes side.

Det må jo kunne gå an å diskutere uten å synke så lavt, at man tyr til så simple midler.

Ellers har flisa og noen andre her forklart hvorfor jeg byttet nick - og forstått, så derfor trenger ikke jeg gjøre det.

Så takk igjen folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja så både lyver jeg og er dum. er du fornøyd nå. Dette er dumt, og enda mer dumt og hva slags anonymitet er dette snakk om her. Jeg forstår ikke dette, og er dum og mange lyver fordi de er dumme. det er greit hvis alle ønsker det så er jeg gjerne dumt. Nei jeg forstår ikke alvoret og viktigheten osv., og ønsker det ikke. For et anonymt forum.

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2409120

Her er innlegget ditt som du har "glemt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt noen ide om hvilket nick hun har bruk, og ikke tenkt over det heller. Bryr meg veldig lite om det, og forstår ikke hvorfor man velger å skifte anonymt nick overtil et annet for å være anonym

"Jeg har aldri hatt noen ide om hvilket nick hun har bruk, og ikke tenkt over det heller."

Men hvis du ikke har hatt noen ide om hvilket nick hun har brukt før, hvorfor skrev du da nicket i et av dine svar til henne?

Du kan ikke lyve deg fra at du skrev det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du gidder å hisse deg opp her inne da:-)

Finn deg en avis og slapp av på sofaen, det skal jeg gjøre.

Avis og slapp av på sofaen du lissom! Tipper heller du har poppa popcorn og følger engasjert med på underholdninga!

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Avis og slapp av på sofaen du lissom! Tipper heller du har poppa popcorn og følger engasjert med på underholdninga!

;o)

Joda, innimellom. Men jeg spiser ikke poppcorn. Men jeg satte i meg en svær kylling, eller var det ei høne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du og hun kranglet/diskutert slik i tidligere tråder?

Grunnen til at jeg spør er at det virket som hun hadde en "bagasje" i forhold til deg, da hun svarte deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du og hun kranglet/diskutert slik i tidligere tråder?

Grunnen til at jeg spør er at det virket som hun hadde en "bagasje" i forhold til deg, da hun svarte deg.

det kan se ut sånn hvis man leser tråden rakt nedover, men det har seg sånn at det er langt nede i tråden krangelen starter og så krangler de videre i nyere innlegg lengre oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan se ut sånn hvis man leser tråden rakt nedover, men det har seg sånn at det er langt nede i tråden krangelen starter og så krangler de videre i nyere innlegg lengre oppe.

Virker slik på meg uansett, Lurveline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...