Gå til innhold

Adelines svar til meg


Gjest bebba

Anbefalte innlegg

Gjest grow up

Å?

Klarer du ikke å se det komiske i det? Forestill deg fire-fem småunger i en sandkasse, den ene er uheldig og kaster sand i øyet til en annen.

"Det var han som begynte" "Neheei, for han sa at Maia er dum" "Gjorde jeg ikke det så" "Joho" "Han kastet sand i øyet mitt, sant han gjorde det?" "Ja helt sant" "Jeg så det"

"Maaaammmmmaaaa, han kastet sand i øyet mitt"

Bare at her er mamma byttet ut med webmaster og småungene byttet ut med tilsynelatende voksne kvinnfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 235
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Vanedis

    48

  • Goliath

    39

  • Lurveline

    23

  • flisa

    21

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli.

Gruusomt..

Ja, slikt kan være alvorlig for noen.

At man ikke forstår det, har jeg vanskelig for å tro. At man ikke en gang VIL forstå undrer meg veldig.

Jeg anbefaler deg å lese ei bok som heter På flukt av Liza Marklund.

Kanskje man da kan forstå hvorfor det å ikke røpe noen som ber om det, er viktig. Veldig viktig.

Jeg vet ikke hvilken grunn Ade\ina har, men det er heller ikke poenget. Det behøver jeg ikke å vite. Voksne mennesker burde forstå at når hun ber om det på den måten hun gjorde, så har man en grunn. Sikkert en veldig god grunn.

Det forundrer meg at en som har høy pedagogisk utdannelse og har hatt en tøff bakrunn, og selv slitt med problemer, ikke en gang VIL forstå.

Jeg blir så sint over slik manglende empati for andre.

Det var siste ord ifra meg om den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grow up

Ja, slikt kan være alvorlig for noen.

At man ikke forstår det, har jeg vanskelig for å tro. At man ikke en gang VIL forstå undrer meg veldig.

Jeg anbefaler deg å lese ei bok som heter På flukt av Liza Marklund.

Kanskje man da kan forstå hvorfor det å ikke røpe noen som ber om det, er viktig. Veldig viktig.

Jeg vet ikke hvilken grunn Ade\ina har, men det er heller ikke poenget. Det behøver jeg ikke å vite. Voksne mennesker burde forstå at når hun ber om det på den måten hun gjorde, så har man en grunn. Sikkert en veldig god grunn.

Det forundrer meg at en som har høy pedagogisk utdannelse og har hatt en tøff bakrunn, og selv slitt med problemer, ikke en gang VIL forstå.

Jeg blir så sint over slik manglende empati for andre.

Det var siste ord ifra meg om den saken.

Herregud, nå har det tatt helt av her..... fantasien er det ikke noe galt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du forventer at jeg skulle forstå at dette var samme person som jeg kranglet med for noen måneder siden. Hvordan skal en forholde seg til et nytt nick som henviser og refererer til noe fra fortiden? For all del gjør hva dere vil med alle mine innlegg som jeg har skrevet, i hvert fall siden dere kommer to dager etterpå og ikke vet hva som har foregått. Jeg lurer også på nå hvor ofte en skifter webmaster. Jeg er fryst ute herfra, tydeligvis med støtte fra webmaster, og kommer nok til å bruke tiden min på noe annet fremover. Det som treffer meg hardest er når de forskjellige nickene skjeller meg ut pga. min ikke norske bakgrunn. Det er tydelig mønster i flere nick som har gjort det, og sannsynligvis samme person bak. At webmaster synes det er greit selvom jeg påpeker det og klager over det forundrer meg. Ingen som ikke har opplevd det kan forstå det, og ingen herinne er ikke norsk for her legges det opp til at du skal beherske språk og kultur fra fødsel. Det for være nok, for all del la denne interessente tråden stå, det har etter min oppfatning vært slettet tråder av mye mindre grunn.

"Det er tydelig mønster i flere nick som har gjort det, og sannsynligvis samme person bak."

Det hadde nok webmaster reagert på, om så var tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du ikke å se det komiske i det? Forestill deg fire-fem småunger i en sandkasse, den ene er uheldig og kaster sand i øyet til en annen.

"Det var han som begynte" "Neheei, for han sa at Maia er dum" "Gjorde jeg ikke det så" "Joho" "Han kastet sand i øyet mitt, sant han gjorde det?" "Ja helt sant" "Jeg så det"

"Maaaammmmmaaaa, han kastet sand i øyet mitt"

Bare at her er mamma byttet ut med webmaster og småungene byttet ut med tilsynelatende voksne kvinnfolk.

Jo da, komisk er det:o)

De gærne har det godt vettu;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli.

Herregud, nå har det tatt helt av her..... fantasien er det ikke noe galt med.

Så hvorfor henge seg på diskusjonen da?

Vil du være med å leke i sandkassa du også kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig - at også Ade|ina var krass og kranglete i den tråden er ikke saken, - hun tåler nok sikkert litt "kurukbryting" - det var outingen jeg ragerte på - det gjør man bare ikke - ikke mot de man er dypt uenig med engang.

Jeg tåler nok litt motstand ja, det må man regne med - for jeg og mange med meg kan være krasse av og til.

I dette tilfellet så føler jeg at jeg forsvarte meg, da jeg ble tillagt noe jeg ikke er. Hun påsto at dette var noe som skulle ha truffet meg personlig, noe det ikke gjorde. Jeg sa bare hva jeg mente om utroskapssaken - som så mange andre.

Jeg har da heller aldri sett ned på folk med psykiske lidelser, så jeg fatter ikke hvorfor hun dro dette inn i diskusjonen. Hva hadde det med dette å gjøre - ingenting, noe Prozak også påpekte.

Jeg kan jo ikke sitte å se på at hun skriver ting om meg, som er helt borti veggene galt, uten å forsvare hva jeg står for. Det tror jeg ingen andre hadde gjort heller.

Men nå er det vel på tide å avslutte dette kanskje, jeg tror neppe jeg får noen beklagelse for at hun røpet meg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grow up

Så hvorfor henge seg på diskusjonen da?

Vil du være med å leke i sandkassa du også kanskje?

Jepp, skjedelig å ikke få være med og da kaster jeg sand på dere!!! Så bædda!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig underholdende å se tilsynelatende voksne mennesker diskutere i dagevis over bagateller.

Du ser ikke bare - du har gjort deg selv til deltaker, og har derved kvalifisert deg i gruppen med de du ler av...he-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei -og man behøver i allefall ikke unnskylde seg med at man ikke vet hva selve uttrykket/ordet "outing" betyr - det kunne like godt hett "pølse".

Eller sølvskje.

*fniser flaut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grow up

Du ser ikke bare - du har gjort deg selv til deltaker, og har derved kvalifisert deg i gruppen med de du ler av...he-he

Jepp, det ble så skjedelig å ikke få være med! Kom hit med spaden min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du ikke å se det komiske i det? Forestill deg fire-fem småunger i en sandkasse, den ene er uheldig og kaster sand i øyet til en annen.

"Det var han som begynte" "Neheei, for han sa at Maia er dum" "Gjorde jeg ikke det så" "Joho" "Han kastet sand i øyet mitt, sant han gjorde det?" "Ja helt sant" "Jeg så det"

"Maaaammmmmaaaa, han kastet sand i øyet mitt"

Bare at her er mamma byttet ut med webmaster og småungene byttet ut med tilsynelatende voksne kvinnfolk.

Visst er det komisk.

Og mindre komisk ble det jo ikke da du ville være med å leke også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det ble så skjedelig å ikke få være med! Kom hit med spaden min!!!

Ikke filler'n om du får spaden min!

*Kaster sand på deg i stedet*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja å oute noen på nettet er ikke riktig, og hun begynte. Det er min mening, og den står jeg for. Jeg er fremdeles like sint over hennes fremgangsmåte. At hun får støtte til å utstøte meg har jeg ikke ord for.

Har hun outet deg? Hvor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grow up

Visst er det komisk.

Og mindre komisk ble det jo ikke da du ville være med å leke også:-)

"Maaaammmmaaa, han gutten er slem mot meg!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i din vurdering av kvaliteten på de svarene som ble gitt til den som skrev det opprinnelige innlegget.

Når det gjelder krangelen mellom bebba og Adeline, så kan det sikkert vurderes noe ulikt hvem som først begynte å rakke ned på den andre. Men når man klager på andres oppførsel, så må man også være villig til å reflektere over sin egen.

Den forrige konflikten mellom disse brukerne hadde store likhetspunkter med den som nå har utspilt seg, og sett fra vår synsvinket burde det være unødvendig å bruke doktoronlines fora på denne måten.

Takk for svar!

Nå var jeg mer enig. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei -og man behøver i allefall ikke unnskylde seg med at man ikke vet hva selve uttrykket/ordet "outing" betyr - det kunne like godt hett "pølse".

Hehe, og der fikk jeg dagens middagstips :-)

Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå har det tatt helt av her..... fantasien er det ikke noe galt med.

Det er ikke fantasi - jeg vet litt om Ade|ina's historie - og det er ikke noe for folk med løs mage.

....vi er på en LEGE-side, remember? - mange grunner til at man "havner" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...