Caramel Skrevet 29. januar 2001 Del Skrevet 29. januar 2001 Jeg er veldig tynn og ønsker å begynne å trene for å legge på meg litt/få litt muskler. Problemet er at jeg synes det er så ubeskrivelig kjedelig å trene! Har dere noen tips om treningsmåter som ikke er altfor kjedelig (og som ikke vil få meg til å gå ned i vekt!)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bungle Skrevet 29. januar 2001 Del Skrevet 29. januar 2001 Hei. En effektiv måte å legge på seg muskler er å trene basisøvelser. Benkpress, knebøy,evt markløft og biceps/triceps. Disse treningsøktene er mulig å få unna på ca 1time, men da må du trene selv om det er kjedlig. Det er veldig viktig å varme opp først og begynne med liten belastning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 29. januar 2001 Del Skrevet 29. januar 2001 Hei. En effektiv måte å legge på seg muskler er å trene basisøvelser. Benkpress, knebøy,evt markløft og biceps/triceps. Disse treningsøktene er mulig å få unna på ca 1time, men da må du trene selv om det er kjedlig. Det er veldig viktig å varme opp først og begynne med liten belastning. + MYE mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 29. januar 2001 Del Skrevet 29. januar 2001 Basis øvelser høres kjedlig ut spør du meg, men er du tynn, vil du fort se resultater.... Du vil nesten aldri greie å fortsette med et treningsprogram du synes er kjedelig! Du bør ikke ha muskelbygging som eneste mål med treninga, finn noe DU synes er gøy. Hvis du er veldig tynn og er redd for å gå ned i vekt, bør du holde deg unna langdistanse idretter der du gjerne holder jevnt tempo i flere timer(disse forbrenner ofte mye fett, men spiser du godt med karbohydrater først går også dette bra). Det er mye du kan prøve, hva med noe arobic(det finnes MANGE typer), kampsport av noen typer(det finnes mange som ikke er "aggresive", og du lærer litt selvforsvar), svømming(varigjer tempo og stilart), ellers går det jo ann å leke i snøen i vinter halvåret; skøyter, aking, slalom, snowboard ol. Det viktigste er at du liker det, hvis ikke forstetter du ikke.... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 30. januar 2001 Del Skrevet 30. januar 2001 Hei, styrketrening vil være tingen dersom du ønsker å gå opp i vekt. Styrketrening er morsomt når du kommer i gang og begynner å se framgangen. På siden http://www.trim.no/ finner du mye stoff om lignende temaer. Velkommen tilbake på http://forum.doktoronline.no/forum/20/ med flere spørsmål. Epost: [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.