Gå til innhold

Hvor distré er du??


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Vennligst kom med noen episoder hvor du er totalt oppgitt over deg selv og føler deg som verdens blondeste person sånn at jeg kan føle meg bedre....:-/

Jeg klarte nemlig det kunsstykket å låse meg ute av blokka for andre gang på to uker...

Jeg hadde lufta hundene i morges og tenkte jeg skulle være smart (fordi jeg var sent ute til jobb) å stikke ut å "fyre opp" bilen mens jeg skiftet fra fleeceklærne og til jobbklær.

Vel, tanken var god, og jeg spurtet ut døra med bilnøklene. Og bare bilnøklene. Helvettes smekklåsdrit. Det der er en idiotoffinnelse! Dere vet den lyden *schmekk* som går som et ekko gjennom hodet idét du skjønner at du har driti på draget...?

Samboeren min er bortreist i utlandet og alle reservenøklene var inne selvsagt, og der stod jeg, i fleeceklærne og tøflene, men uten mobiltelefon selvsagt, og ble grepet av panikk samtidig som jeg ble forbanna, dritflau og i det hele tatt..

Så da var det bare påan igjen med å dra fram vedsekken fra under naboverandaen og på et mirakuløst vis klare å klatre opp på den og så dra fram uante krefter for å komme meg kjapt og usett opp i den høye 1.etasjen.

Takk gud for reservenøkkelen til verandadøra som ligger på verandaen!

(Den havnet der etter at jeg en gang måtte ødelegge låsen for å bryte meg inn verandadøra -og ikke klarte å komme meg inn men bare ødelegge låsen..)

Herregud for en fuckings start på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tigertrollet

    38

  • morsan

    25

  • mariaflyfly

    9

  • ShitDiddelyDo

    8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hehe jævlig irriterende der og da, men morsomt å tenke på i ettertid da ;)

Jeg har maaange sånne historier å komme med, men denne uken har jeg både skrevet om min nokså merkelige drøm med dolerne og fortalt om fylleturen min i helgen som resulterte i en midlertidig ny katt. Jeg tror det holder for denne uken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det verste jeg har opplevd sånn sett, var da jeg og min mann var på fjellet.

Kjørte så langt inn det var mulig, og gikk og gikk - vi skulle fiske.

Har sånn smekklås på dørene, så når man trykker på en knapp, er alle dørene låst.

Når vi da kom tilbake, slitne og uten fisk, så gjett hvor nøklene var. Ikke i lomma til mannen min, men inne i bilen - i tenningslåsen.

Det ble veldig mye gåing den dagen, for å si det sånn. Og VELDIG mye plunder å komme inn i bilen igjen. Måtte ha hjelp, men det tok noen timer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jævlig irriterende der og da, men morsomt å tenke på i ettertid da ;)

Jeg har maaange sånne historier å komme med, men denne uken har jeg både skrevet om min nokså merkelige drøm med dolerne og fortalt om fylleturen min i helgen som resulterte i en midlertidig ny katt. Jeg tror det holder for denne uken ;)

Godt å høre...:-)

Men hva har du skrevet som jeg ikke har fått med meg?? Det må jeg finne ut av!

*bla i gamle innlegg*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickløs pga berømt for denne historien *glis*

Smekklåasen har jeg også vært utsatt for. Lille gullungen var knappe to år og stod på andre siden av døren. Hun rakk ikke opp til låsen, så hun hentet den lille rosa plaststolen sin og klatret opp på den. Den helsikkens vrideren var jo for tung for gullet, og ikke nok med det, gullet falt av stolen sin - og mor på feil side av smekklåsdøren kunne ingenting gjøre.

Naboen fant frem stigen og klatret inn kjøkkenvinduet (andre etasje). Det ordna seg uten større ståhei, heldigvis.

Forøvrig kjenner jeg vel ingen som er mer distre enn meg. Jeg har gått i fra veske med Guccibriller, kamera, husnøkler, mobilen, kredittkorta og tusener i cash på tuben i London også, jeg. Hysterisk? Ja. Det må jeg vel kunne påstå at jeg var da. Og nei, jeg fikk det aldri igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det verste jeg har opplevd sånn sett, var da jeg og min mann var på fjellet.

Kjørte så langt inn det var mulig, og gikk og gikk - vi skulle fiske.

Har sånn smekklås på dørene, så når man trykker på en knapp, er alle dørene låst.

Når vi da kom tilbake, slitne og uten fisk, så gjett hvor nøklene var. Ikke i lomma til mannen min, men inne i bilen - i tenningslåsen.

Det ble veldig mye gåing den dagen, for å si det sånn. Og VELDIG mye plunder å komme inn i bilen igjen. Måtte ha hjelp, men det tok noen timer ja.

Åi shit! Øh..og noen gloser som ikke egner seg på trykk kom vel også..?

huff, jeg har låst meg ute av bilen på samme måte en gang, men jeg kunne ta noen busser hjem for å hente reservenøklene ihvertfall:/

*ser for seg Adel\ina & Co mindre fornøyd på dagens 2.marsj..*

hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smekklåasen har jeg også vært utsatt for. Lille gullungen var knappe to år og stod på andre siden av døren. Hun rakk ikke opp til låsen, så hun hentet den lille rosa plaststolen sin og klatret opp på den. Den helsikkens vrideren var jo for tung for gullet, og ikke nok med det, gullet falt av stolen sin - og mor på feil side av smekklåsdøren kunne ingenting gjøre.

Naboen fant frem stigen og klatret inn kjøkkenvinduet (andre etasje). Det ordna seg uten større ståhei, heldigvis.

Forøvrig kjenner jeg vel ingen som er mer distre enn meg. Jeg har gått i fra veske med Guccibriller, kamera, husnøkler, mobilen, kredittkorta og tusener i cash på tuben i London også, jeg. Hysterisk? Ja. Det må jeg vel kunne påstå at jeg var da. Og nei, jeg fikk det aldri igjen.

Hehehe! *ler så jeg rister*

men stakkars deg! og gullungen da..huff.

Du måtte ha følt deg sånn passe teit da du oppdaget at vesken var borte:/

(men det hjalp på å le av deg litt. da kunne jeg fortrenge meg selv for et øyeblikk.grmf.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg skulle engang til Oppdal og fylte bensin ved Dombås. Vi fortsatte så, jeg og en kompis i bilen, mot det vi trodde var Oppdal. Det bar nedover og nedover over Dovrefjell, og når vi kom til Trollveggen ante vi uråd. Så vi ringte de andre (skulle på hyttetur og de var allerede framme og ventet på oss som hadde nøkkelen), fikk beskjed om å snu fordi vi skulle over Dovrefjell og ikke under, kom tilbake til Dombås, fylte bensin på den samme bensinstasjonen fordi tanken nok engang var tom, tok så til høyre og kjørte over Dovrefjell og til Oppdal.

Dette får jeg høre hver gang jeg skal fortelle noen hvordan de skal kjøre for å komme fra A til B. Selv om det er mange år siden. Det kommer alltid til å henge ved meg. En liten 4-timers feilkjøring.

Det er ikke mer som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle engang til Oppdal og fylte bensin ved Dombås. Vi fortsatte så, jeg og en kompis i bilen, mot det vi trodde var Oppdal. Det bar nedover og nedover over Dovrefjell, og når vi kom til Trollveggen ante vi uråd. Så vi ringte de andre (skulle på hyttetur og de var allerede framme og ventet på oss som hadde nøkkelen), fikk beskjed om å snu fordi vi skulle over Dovrefjell og ikke under, kom tilbake til Dombås, fylte bensin på den samme bensinstasjonen fordi tanken nok engang var tom, tok så til høyre og kjørte over Dovrefjell og til Oppdal.

Dette får jeg høre hver gang jeg skal fortelle noen hvordan de skal kjøre for å komme fra A til B. Selv om det er mange år siden. Det kommer alltid til å henge ved meg. En liten 4-timers feilkjøring.

Det er ikke mer som skal til.

*ha ha*

Der slår du meg langt ned i støvlene! ;-)

Jeg kom bare til Minnesund før jeg skjønte at jeg skulle ha tatt av ved Kløfta! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min siste "utelåsing" skjedde ikke på like dramatisk måte, men ved at jeg glemte igjen nøkkelen hjemme om morgenen.

Nuvel.

Når jeg så kommer hjem fra jobb, etter å ha sveipet innom SFO og hentet guttungen + en kompis, oppdager jeg at jeg ikke har nøkkel.

Men heldigvis så har svigers nøkkel, så jeg ringer for å sjekke at de er hjemme. Avtaler med guttene at de kan vente utenfor huset, mens jeg går for å hente reservenøkkelen.

Det er ikke lange turen, så jeg var vel tilbake etter omtrent 15 minutter - max 20.

Da kommer jeg plutselig på at akkurat denne dagen hadde vi gjemt nøkkel ute for en svoger som skulle droppe av noen saker ved huset vårt. .....

Ja ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle engang til Oppdal og fylte bensin ved Dombås. Vi fortsatte så, jeg og en kompis i bilen, mot det vi trodde var Oppdal. Det bar nedover og nedover over Dovrefjell, og når vi kom til Trollveggen ante vi uråd. Så vi ringte de andre (skulle på hyttetur og de var allerede framme og ventet på oss som hadde nøkkelen), fikk beskjed om å snu fordi vi skulle over Dovrefjell og ikke under, kom tilbake til Dombås, fylte bensin på den samme bensinstasjonen fordi tanken nok engang var tom, tok så til høyre og kjørte over Dovrefjell og til Oppdal.

Dette får jeg høre hver gang jeg skal fortelle noen hvordan de skal kjøre for å komme fra A til B. Selv om det er mange år siden. Det kommer alltid til å henge ved meg. En liten 4-timers feilkjøring.

Det er ikke mer som skal til.

*flirer høyt*

Herlig! Det er kongetabbe da!:-)))

Dere skulle ha følt dere sånn passe teite ja da dere kom tilbake til bensinstasjonen og håpet inderlig at det hadde vært vaktskifte:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg låste ettåringen (og nøklene) inn i bilen. Politistasjonen var på andre siden av gata, jeg hadde parkert på fortauet, for sikkerhets skyld. Jeg sprang inn til onkel politi, vill i blikket, og de skulle komme og hjelpe meg. Etter sju lange og sju breie kom politimannen ut og sa at de hadde ikke utstyr til å åpne bilen, så jeg fikk ringe Falken. Det tok sikkert 45 minutter tilsammen før de kom. I mellomtiden sprang jeg rundt bilen og lekte "lille petter edderkopp" og andre morsomme sanger med bevegelser for å underholde barnet som satt fast i bilsetet sitt og brølte "UT!! UT!!". Rett ved siden av var det en rekke med telefonkiosker, og menneskene der så rart på meg syntes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min siste "utelåsing" skjedde ikke på like dramatisk måte, men ved at jeg glemte igjen nøkkelen hjemme om morgenen.

Nuvel.

Når jeg så kommer hjem fra jobb, etter å ha sveipet innom SFO og hentet guttungen + en kompis, oppdager jeg at jeg ikke har nøkkel.

Men heldigvis så har svigers nøkkel, så jeg ringer for å sjekke at de er hjemme. Avtaler med guttene at de kan vente utenfor huset, mens jeg går for å hente reservenøkkelen.

Det er ikke lange turen, så jeg var vel tilbake etter omtrent 15 minutter - max 20.

Da kommer jeg plutselig på at akkurat denne dagen hadde vi gjemt nøkkel ute for en svoger som skulle droppe av noen saker ved huset vårt. .....

Ja ja

Hehe:)

Skulle gjerne ha sett ansiktsuttrykket ditt da du kom på at reservenøkkelen var ute etter alt det styret..*gliiis*

Den der "det her nevner jeg ikke til en sjel men tar med meg i grava" -følelsen..(men det varer heldigvis ikke så lenge før man ler av det)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

*flirer høyt*

Herlig! Det er kongetabbe da!:-)))

Dere skulle ha følt dere sånn passe teite ja da dere kom tilbake til bensinstasjonen og håpet inderlig at det hadde vært vaktskifte:D

Jeg tror vi betalte annen hver gang så det gikk nok greit. :)

Dessuten skyldte jeg på kartlesere selv om han han hardnakket påsto at han sov når vi kjørte forbi Dombås og nedover det jeg gikk ut ifra at var Dovrefjell. Men ingen trodde på meg. Det var jo jeg som kjørte. Var ikke mulig å stikke det under en stol. Fy faen, de veiene nedover der er lange. Nesten så min slitne Volvo 240 ikke klarte bakkene opp igjen!

Hmmm, lurer på om Volvoen ikke tok kvelden like etter den turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

*ha ha*

Der slår du meg langt ned i støvlene! ;-)

Jeg kom bare til Minnesund før jeg skjønte at jeg skulle ha tatt av ved Kløfta! ;-))

Nja, vet ikke det. Vi kom nå i det minste til Trollveggen. Du kom til kløfta. Hva er best? Jo; Trollveggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åi shit! Øh..og noen gloser som ikke egner seg på trykk kom vel også..?

huff, jeg har låst meg ute av bilen på samme måte en gang, men jeg kunne ta noen busser hjem for å hente reservenøklene ihvertfall:/

*ser for seg Adel\ina & Co mindre fornøyd på dagens 2.marsj..*

hehe:-)

Ja, jeg er glad i å gå jeg altså, men det får da være ei viss grense :-)

Var vel ikke akkurat den perfekte drømmedama i det øyeblikket, men mannen var ikke noe særlig mer fornøyd han heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickløs og distrè så det holder

Hehehe! *ler så jeg rister*

men stakkars deg! og gullungen da..huff.

Du måtte ha følt deg sånn passe teit da du oppdaget at vesken var borte:/

(men det hjalp på å le av deg litt. da kunne jeg fortrenge meg selv for et øyeblikk.grmf.)

Og jeg er selvsagt glad jeg kunne være til trøst - så var ikke mine hendelser helt fånyttes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg låste ettåringen (og nøklene) inn i bilen. Politistasjonen var på andre siden av gata, jeg hadde parkert på fortauet, for sikkerhets skyld. Jeg sprang inn til onkel politi, vill i blikket, og de skulle komme og hjelpe meg. Etter sju lange og sju breie kom politimannen ut og sa at de hadde ikke utstyr til å åpne bilen, så jeg fikk ringe Falken. Det tok sikkert 45 minutter tilsammen før de kom. I mellomtiden sprang jeg rundt bilen og lekte "lille petter edderkopp" og andre morsomme sanger med bevegelser for å underholde barnet som satt fast i bilsetet sitt og brølte "UT!! UT!!". Rett ved siden av var det en rekke med telefonkiosker, og menneskene der så rart på meg syntes jeg...

staaakar junior som satt innesperret! kjipt:(

men du, på den annen side, virket nok litt ustabil for publikummet på gata der du spilte teater rundt bilen..*s*

Her i høst kjørte jeg helt til jobben og rakk å henge fra meg kåpen og slå på lyset på kontorpulten før jeg så at laptop'en ikke var i dockingstasjonen.. Jeg skal ha noen poeng for stille og fredelig håndterte situasjonen ved bare å kle på meg igjen og kjøre hjem igjen for å hente laptop'en. Ikke en kjeft på kontoret fikk vite den. Jeg var på "kiosken"..øh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min siste "utelåsing" skjedde ikke på like dramatisk måte, men ved at jeg glemte igjen nøkkelen hjemme om morgenen.

Nuvel.

Når jeg så kommer hjem fra jobb, etter å ha sveipet innom SFO og hentet guttungen + en kompis, oppdager jeg at jeg ikke har nøkkel.

Men heldigvis så har svigers nøkkel, så jeg ringer for å sjekke at de er hjemme. Avtaler med guttene at de kan vente utenfor huset, mens jeg går for å hente reservenøkkelen.

Det er ikke lange turen, så jeg var vel tilbake etter omtrent 15 minutter - max 20.

Da kommer jeg plutselig på at akkurat denne dagen hadde vi gjemt nøkkel ute for en svoger som skulle droppe av noen saker ved huset vårt. .....

Ja ja

"Da kommer jeg plutselig på at akkurat denne dagen hadde vi gjemt nøkkel ute for en svoger som skulle droppe av noen saker ved huset vårt. .....

Ja ja"

Ler så jeg rister :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, vet ikke det. Vi kom nå i det minste til Trollveggen. Du kom til kløfta. Hva er best? Jo; Trollveggen!

Skal ikke så mye til å "slå" Kløfta! ;-)

Jeg kom faktisk til Kongsvinger, da, ikke så altfor mye å skryte av der heller, men vi rakk da ihvertfall hjem igjen til kvelds! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...