Gå til innhold

Hvor distré er du??


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Jeg har troppet opp på kontoret i tøfler... Følte meg ikke så veldig smart...

Siden jeg har lang arbeidsveg så var det ikke snakk om å snu og hente skoene heller :(

*LOL*

DEN manøveren fikk du vel høre en stund av dine kollegaer tenker jeg ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tigertrollet

    38

  • morsan

    25

  • mariaflyfly

    9

  • ShitDiddelyDo

    8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg har flere ganger glemt at jeg hadde bilen med meg på jobb og tatt bussen hjem.

En av gangene skulle jeg hente min håpefulle i barnehagen og oppdaget det da jeg var nesten hjemme, passerte min manns arbeidsplass med bussen og ser at bilen vår ikke står utafor der.

Jeg har mistet veske og pengebok flere ganger og ikke oppdaget det før en eller annen ærlig vinner har ringt meg og lurt på om jeg savnet noe. Jeg merker alle sånne ting med navn, adresse, telefonnummer osv. Har god hjelp i www.markmaster.no

En gang fant jeg pengeboka mi i kjøleskapet.

Jeg kan glemme hva nære kjente heter. Jeg grubla en hel dag på hva det egentlig var en av mine kollegaer het. Jeg kan få ødelagt en hel film fordi jeg grubler over hva den mest kjente personen i filmen heter. Så kommer jeg på det etter at filmen er ferdig.

*humre*

Bra!! Jeg har bare glemt i hvilken gate bilen står, men aldri dratt hjem uten heldigvis..eller som hun damen som anmeldte bilen som stjålet -og så stod den bare et annet sted i p-huset:-))

Jeg føler meg som blant venner nå altså. Jeg er ytterst normal.Yess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid dårlig tid om morran. Det slår aldri feil.

En morra var jeg ennå seinere ute enn vanlig, kaster alt inn i bilen og freser avgårde til jobb, banner over mann med hatt i bilen foran og fotgjengere i veien, stressa som få.

Kommer meg endelig til aksellerasjonsfeltet på en større vei, tråkker gassen i bånn, og hører plutselig fra bakstet: "Ojja-ojja-a-ha-ha!" Snur meg febrilsk med et "HVAH??? Er ikke du i barnehagen???"

Hadde glemt å levere Lillemann på 2 1/2, som satt blid og fornøyd fastspent i baksetet... :)

*lol*

Jeeeesus! Jeg ser det for meg ja:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg jobbet som lærer og hadde undervisning på to forskjellige lokaliteter. Skulle ned å ha undervisning med en klasse etter å ha hatt undervisning med en annen. Tok bilen og kjørte halvveis hjem, før jeg kom på at jeg ikke var ferdig for dagen.

Har også gått fra rundstykker i ovnen for å gå på jobb. Glemte at jeg hadde tenkt å spise frokost. Måtte dra hjem i pausen for å skru av ovnen, rundstykkene var svarte.

*ler*

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest true_love

Når det var frost og snø ute så måtte jeg jo starte bilen ti min før jeg skulle på jobb, gikk inn igjen i varmen og gjorde meg klar. Når jeg så er klar med jakke og sko på så må jeg bare finne husnøkkel og bilnøkkelen. Bilnøkkelen er forsvunnet, jeg leter og leter febrilsk, sier til svigermor som er på besøk at jeg søren meg ikke klarer finne bilnøkkelen, så sier hun selvfølgelig at "står ikke dem i bilen som du startet da?" vi lo begge godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her var moro da!

For å møte opp til foreldremøter og legetimer og slikt på feil dag, DET er vel ganske vanlig? Ikke? For meg iallefall. hehe...

Hehehehe:-))

*ler så tårene spretter*

Du er jammen med i klubben for distré individer:-))

"Hjernen min blir så redd hvis det blir mye høyre og venstre og andre og tredje avkjøring og slikt at den alltid sender meg feil vei"

*lol*

Jeg hater sånne veibeskrivelser fordi folk alltid skal ramse opp hvor man _ikke_ skal! Selv i T-kryss.. "...og når du kommer til et T-kryss så tar du _ikke_ til høyre for det er mot sentrum og _ikke_ rett frem for da kjører du på havet.."

Og jeg min nøtt jeg husker jo da bare at det var noe med høyre og rett frem -og prøver garantert ett av to..!

Men det er typisk; "ikke ta de to første avkjøringene, ikke kjør under den bruen -da har du kjørt for langt..."

Innmari forvirrende:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehehe:-))

*ler så tårene spretter*

Du er jammen med i klubben for distré individer:-))

"Hjernen min blir så redd hvis det blir mye høyre og venstre og andre og tredje avkjøring og slikt at den alltid sender meg feil vei"

*lol*

Jeg hater sånne veibeskrivelser fordi folk alltid skal ramse opp hvor man _ikke_ skal! Selv i T-kryss.. "...og når du kommer til et T-kryss så tar du _ikke_ til høyre for det er mot sentrum og _ikke_ rett frem for da kjører du på havet.."

Og jeg min nøtt jeg husker jo da bare at det var noe med høyre og rett frem -og prøver garantert ett av to..!

Men det er typisk; "ikke ta de to første avkjøringene, ikke kjør under den bruen -da har du kjørt for langt..."

Innmari forvirrende:/

Jeg er SÅÅÅÅ enig! Det er utrolig mange som er helt elendige til å gi veibeskrivelser! Og alt for mange detaljer virker bare forvirrende - når du aldri har vært i strøket før så skal det godt gjøres å se at du faktisk passerer tre grønne hus og et blått før du kommer til en rundkjøring og opp en bakke!! ;-)

Det som er viktig er hvilken vei man skal kjøre (veinummeret) og når man skal ta av fra denne veien (hva står på skiltet??!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tror jeg dropper nicket nå ;-)

Når det var frost og snø ute så måtte jeg jo starte bilen ti min før jeg skulle på jobb, gikk inn igjen i varmen og gjorde meg klar. Når jeg så er klar med jakke og sko på så må jeg bare finne husnøkkel og bilnøkkelen. Bilnøkkelen er forsvunnet, jeg leter og leter febrilsk, sier til svigermor som er på besøk at jeg søren meg ikke klarer finne bilnøkkelen, så sier hun selvfølgelig at "står ikke dem i bilen som du startet da?" vi lo begge godt.

Gjorde nøyaktig det samme selv for ikke så lenge siden. Jeg lette huset rundt,- 10 minutter eller så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk ny bil, låste jeg meg ute av den to ganger på en uke i byen her inne. Det var samme sjåføren som kom fra Redningsselskapet for å hjelpe meg begge gangene. Flaut.

*humre*

Jeg skulle en gang hente en hest for et ridesenter og kjørte for første gang hestehenger.

Da vi hadde kjørt noen kilometer med hesten måtte vi stoppe for han stod så urolig og sparket i veggene at vi skulle flytte på skilleveggen i hengeren og gi han mer plass.

Så vi svingte inn utenfor et Samvirkelag på et lite tettsted, lot bilen bare stå å gå på tomgang og jeg gikk inn til hesten fra sidedøren foran på hengeren.

Jeg hadde litt problemer med å få skilleveggen på plass så jeg ropte på min kollega at hun måtte hjelpe til.

Så hva skjedde; jo hun kom også inn i hengeren, om min forbannelse med smekklåser startet..

Plutselig stod vi to voksne mennesker og en hest innelåst i en hestehenger med bilen på tomgang...fuck.

Vi måtte rope og hamre i veggene, og en mann med stresskoffert som hjalp oss visste ikke hvilket ben han skulle stå på så artig hadde han det:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt med meg tantebarnet mitt for å gå en tur og gikk innom en kompis på besøk. Vesla hadde sovnet i vognen, så jeg satt vogna utenfor kjøkkenvinduet hans. Vi satt lenge og prata og vesla sov fremdeles. Jeg gikk tilbake til min søster og da jeg kom inn døren lurte hun på hvor vesla var.

Panikken begynte å bre seg i hele kroppen...

"ehh, jeg har glemt henne igjen hos en kompis..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Har løpt febrilsk rundt og lett etter nøklene et par ganger. Når jeg gir opp, har jeg de i hånden gitt! For ikke å snakke om solbrillene, jeg selvfølgelig har hatt på hodet hele tiden.

Bestikk i søpla, melk i tørrvareskapet. Fårikålen glemte jeg i kjellertrappen litt for lenge.

Traff en jeg kjente på butikken, og satt på hjem. Da var det jeg kom på at jeg dro til butikken med bil.

Dratt hjem fra jobben i inneskoene jeg bruker på jobben? Jada, ikke noe problem. Har sklidd litt rundt på isen også, og oppdaget at jeg har glemt å bytte.

Har også funnet ut at vann ikke bare fordamper, det blir faktisk brun, rykende guffe i kjelen når det har kokt ut.

En gang brant jeg taco-skjellene i ovnen. Heldigvis hadde jeg fler. Når de også ble svarte, var det bare å dra på butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde nøyaktig det samme selv for ikke så lenge siden. Jeg lette huset rundt,- 10 minutter eller så!

Pyse! ;-)

Jeg har også lett efbrilsk etter nøkkelen en travel morgenstund, bare for å finne ut at den hadde stått i med husnøkkelen i dørlåsen hele natten......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅÅÅÅ enig! Det er utrolig mange som er helt elendige til å gi veibeskrivelser! Og alt for mange detaljer virker bare forvirrende - når du aldri har vært i strøket før så skal det godt gjøres å se at du faktisk passerer tre grønne hus og et blått før du kommer til en rundkjøring og opp en bakke!! ;-)

Det som er viktig er hvilken vei man skal kjøre (veinummeret) og når man skal ta av fra denne veien (hva står på skiltet??!!)

Hehehe, ja nettopp!!

Jeg har alltid med kartbok og _insisterer_ på en så hyggelig måte jeg klarer at jeg kun ønsker andressen, for da kan jeg slå opp selv. Det er garantert det beste.

Men problemet er at folk _vil så gjerne_ forklare opp og i mente, og spesielt det der med "to blå hus og tre grønne..".

Så jeg må ofte avbryte i den regla for nte gang og spørre hva adressen er sånn at jeg kan bruke kartboka. Og så bare lukker jeg ørene!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*humre*

Jeg skulle en gang hente en hest for et ridesenter og kjørte for første gang hestehenger.

Da vi hadde kjørt noen kilometer med hesten måtte vi stoppe for han stod så urolig og sparket i veggene at vi skulle flytte på skilleveggen i hengeren og gi han mer plass.

Så vi svingte inn utenfor et Samvirkelag på et lite tettsted, lot bilen bare stå å gå på tomgang og jeg gikk inn til hesten fra sidedøren foran på hengeren.

Jeg hadde litt problemer med å få skilleveggen på plass så jeg ropte på min kollega at hun måtte hjelpe til.

Så hva skjedde; jo hun kom også inn i hengeren, om min forbannelse med smekklåser startet..

Plutselig stod vi to voksne mennesker og en hest innelåst i en hestehenger med bilen på tomgang...fuck.

Vi måtte rope og hamre i veggene, og en mann med stresskoffert som hjalp oss visste ikke hvilket ben han skulle stå på så artig hadde han det:/

*detter av stolen og ler*

Dette må være dagens beste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt med meg tantebarnet mitt for å gå en tur og gikk innom en kompis på besøk. Vesla hadde sovnet i vognen, så jeg satt vogna utenfor kjøkkenvinduet hans. Vi satt lenge og prata og vesla sov fremdeles. Jeg gikk tilbake til min søster og da jeg kom inn døren lurte hun på hvor vesla var.

Panikken begynte å bre seg i hele kroppen...

"ehh, jeg har glemt henne igjen hos en kompis..."

Huff! *lol*

Du kan trøste deg med at det er mange eksempler i denne tråden som også glemmer _egne_ barn!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja nettopp!!

Jeg har alltid med kartbok og _insisterer_ på en så hyggelig måte jeg klarer at jeg kun ønsker andressen, for da kan jeg slå opp selv. Det er garantert det beste.

Men problemet er at folk _vil så gjerne_ forklare opp og i mente, og spesielt det der med "to blå hus og tre grønne..".

Så jeg må ofte avbryte i den regla for nte gang og spørre hva adressen er sånn at jeg kan bruke kartboka. Og så bare lukker jeg ørene!:-)

Enig med deg! :-) Jeg vil også helst bare ha adressen og så kartbok.

Skjønner ikke at folk kjører rundt for eksempel i Oslo-området uten å ha kartbok i bilen! Ganske mange jeg kjenner har ikke det, men baserer seg på slike "opp ne bakke og rundt en sving"-beskrivelser.

.....merkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! *lol*

Du kan trøste deg med at det er mange eksempler i denne tråden som også glemmer _egne_ barn!

:-)

De har jeg faktisk klart å huske på, men det ahr kanskje noe med at de er veldig lydhøre av seg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har løpt febrilsk rundt og lett etter nøklene et par ganger. Når jeg gir opp, har jeg de i hånden gitt! For ikke å snakke om solbrillene, jeg selvfølgelig har hatt på hodet hele tiden.

Bestikk i søpla, melk i tørrvareskapet. Fårikålen glemte jeg i kjellertrappen litt for lenge.

Traff en jeg kjente på butikken, og satt på hjem. Da var det jeg kom på at jeg dro til butikken med bil.

Dratt hjem fra jobben i inneskoene jeg bruker på jobben? Jada, ikke noe problem. Har sklidd litt rundt på isen også, og oppdaget at jeg har glemt å bytte.

Har også funnet ut at vann ikke bare fordamper, det blir faktisk brun, rykende guffe i kjelen når det har kokt ut.

En gang brant jeg taco-skjellene i ovnen. Heldigvis hadde jeg fler. Når de også ble svarte, var det bare å dra på butikken.

"En gang brant jeg taco-skjellene i ovnen. Heldigvis hadde jeg fler. Når de også ble svarte, var det bare å dra på butikken. "

Den der kjenner jeg igjen.. i rundstykkevarianten! Heldigvis er det rundt 20stk i Hatting-posene..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅÅÅÅ enig! Det er utrolig mange som er helt elendige til å gi veibeskrivelser! Og alt for mange detaljer virker bare forvirrende - når du aldri har vært i strøket før så skal det godt gjøres å se at du faktisk passerer tre grønne hus og et blått før du kommer til en rundkjøring og opp en bakke!! ;-)

Det som er viktig er hvilken vei man skal kjøre (veinummeret) og når man skal ta av fra denne veien (hva står på skiltet??!!)

Du ville elsket å få veibeskrivelsen jeg laga til noen venner som skulle besøke oss på hytta. Den var så supernøyaktig og idiotsikker at det var en fryd. Problemet var bare at jeg ikke er så stødig på forskjellen på høyre og venstre. Vi kunne høre at bobla deres dura og gikk på andre siden av vannet, men fatta ikke hvorfor de hadde tatt til høyre ved brua. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg! :-) Jeg vil også helst bare ha adressen og så kartbok.

Skjønner ikke at folk kjører rundt for eksempel i Oslo-området uten å ha kartbok i bilen! Ganske mange jeg kjenner har ikke det, men baserer seg på slike "opp ne bakke og rundt en sving"-beskrivelser.

.....merkelig....

En sånn vegbeskrivelse-variant i nord-norge kan ende sånn.:

Vi hadde vært i besøk hos min bror som nettopp hadde flyttet til et sted hvor jeg aldri hadde vært før. Vi skulle rekke en ferge, og hadde, i følge min bror, veldig dårlig tid -det skulle ta en time til fergeleiet.

Så vi spente oss fast, gassa opp bilen og regelrett råkjørte rundt etter den beskrivelsen jeg husket.. Da det nærmet seg en time senere og ingen fergeleie i sikte begynte vi å ane uråd.

Plutselig ble noe så innmari kjent (selv om vi aldri hadde vært der før)....jo, huset til brodern..faen snurre, vi hadde råkjørt I RING!!

Så etter en time var vi ved samme utgangspunkt. Det var et kryss vi skulle ha kjørt rett frem og ikke til venstre... Du kan si det sånn at vi stakk ikke oppom for en kopp kaffe da..*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...