Gå til innhold

Hvor distré er du??


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er glad i å gå jeg altså, men det får da være ei viss grense :-)

Var vel ikke akkurat den perfekte drømmedama i det øyeblikket, men mannen var ikke noe særlig mer fornøyd han heller.

"Var vel ikke akkurat den perfekte drømmedama i det øyeblikket, men mannen var ikke noe særlig mer fornøyd han heller."

Ja, gud bedre. Det har jeg faktisk tenkt på. Enn hvis jeg er på date og ett av to skjer; enten at jeg gjør en sånn distré idiot-ting eller at vi er på tur og bikkja mi spiser møkk.

Begge deler gjør at jeg flipper ut og viser meg fra min _desidert_ verste side! Da hadde det blitt med én date ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tigertrollet

    38

  • morsan

    25

  • mariaflyfly

    9

  • ShitDiddelyDo

    8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

staaakar junior som satt innesperret! kjipt:(

men du, på den annen side, virket nok litt ustabil for publikummet på gata der du spilte teater rundt bilen..*s*

Her i høst kjørte jeg helt til jobben og rakk å henge fra meg kåpen og slå på lyset på kontorpulten før jeg så at laptop'en ikke var i dockingstasjonen.. Jeg skal ha noen poeng for stille og fredelig håndterte situasjonen ved bare å kle på meg igjen og kjøre hjem igjen for å hente laptop'en. Ikke en kjeft på kontoret fikk vite den. Jeg var på "kiosken"..øh.

Din var litt mer elegant, ja! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Skal ikke så mye til å "slå" Kløfta! ;-)

Jeg kom faktisk til Kongsvinger, da, ikke så altfor mye å skryte av der heller, men vi rakk da ihvertfall hjem igjen til kvelds! ;-)

Men det essensielle er jo hvor du kjørte fra. Hvis du f.eks. skulle fra Kristiansand til Stavanger er det ganske sterkt å havne i Kløfta. Og jeg gjetter på at du er fra Kristiansand og skulle til nettopp Stavanger. Jupp, det gjetter jeg.

Kvinnfolk og bil, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er selvsagt glad jeg kunne være til trøst - så var ikke mine hendelser helt fånyttes ;)

ja, ikke sant;-) *smiler bredt og føler seg bedre*

Kanskje kan jeg glede noen en dag jeg også. Men jeg gjør så mye sånne distré ting at jeg får posjonere det litt.Ihvertfall overfor folk jeg ikke kjenner. grmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til - fra da jeg var 15-16 år gammel! Denne fikk jeg høre leeeeenge etterpå!!

Vi hadde vært en fire stykker på hyttetur, og for å komme dit måtte vi først sykle et godt stykke, for deretter å ro over et vann.

Båten var lekk som en sil, så for å komme oss over måtte to ro alt de kunne, mens de to andre øste alt de kunne.

vel fremme på hytta la jeg fra meg sykkelnøkkelen på et "lurt" sted (skjønner du hvor det bærer hen? *S*)

Etter endt helgeopphold var vi vel omtrent midtveis på vannet da jeg husket at sykkelnøkkelen lå igjen på hytta. Da var det bare å fossro og fossøse tilbake, hente nøkkelen, og så dra ut på igjen.

Og da vi var omtrent halvveis gang nr 2, så øste venninna mi så fort at øsekaret fulgte med, og dermed måtte jeg øse dobbelt så fort den biten som var igjen! ;-)

[Helt skrekkelig forresten å tenke på at vi benyttet den elendige båten - uten redningsvester, men men. Det ble det visstnok folk av oss også! *S*]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din var litt mer elegant, ja! :))

Hvis du i "elegant" mener mer diskré bare ja..grynt.

heldigvis så har en jeg bodde sammen med også låst seg ute herfra, men hun hadde oppe soveromsvinduet og hadde nok tenkt å ta episoden med seg i grava..

Hadde det bare ikke vært for at noen "gode" naboer slo full alarm overfor meg tidlig en søndag morgen og lurte på om det hadde vært innbrudd hos oss fordi det stod en stol under det nevnte soveromsvindu..hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 27_Maijka

"Var vel ikke akkurat den perfekte drømmedama i det øyeblikket, men mannen var ikke noe særlig mer fornøyd han heller."

Ja, gud bedre. Det har jeg faktisk tenkt på. Enn hvis jeg er på date og ett av to skjer; enten at jeg gjør en sånn distré idiot-ting eller at vi er på tur og bikkja mi spiser møkk.

Begge deler gjør at jeg flipper ut og viser meg fra min _desidert_ verste side! Da hadde det blitt med én date ja.

Mange menn koser seg med distrè kvinner, da det får dem til å føle seg som den overlegne i forholdet. Og det er en viktig manneting altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi betalte annen hver gang så det gikk nok greit. :)

Dessuten skyldte jeg på kartlesere selv om han han hardnakket påsto at han sov når vi kjørte forbi Dombås og nedover det jeg gikk ut ifra at var Dovrefjell. Men ingen trodde på meg. Det var jo jeg som kjørte. Var ikke mulig å stikke det under en stol. Fy faen, de veiene nedover der er lange. Nesten så min slitne Volvo 240 ikke klarte bakkene opp igjen!

Hmmm, lurer på om Volvoen ikke tok kvelden like etter den turen.

Men du fikk se Trollveggen ihvertfall..;-) Og den er jo litt av et syn!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det essensielle er jo hvor du kjørte fra. Hvis du f.eks. skulle fra Kristiansand til Stavanger er det ganske sterkt å havne i Kløfta. Og jeg gjetter på at du er fra Kristiansand og skulle til nettopp Stavanger. Jupp, det gjetter jeg.

Kvinnfolk og bil, altså!

*S* men da gjetter du feil min venn! :-)

Vi kom faktisk fra Oslo, og jeg kan vel også skylde på kartleseren, som igjen skylder på at han blir så kvalm av å lese kart..... ;-)

Men apropos det å ta skrekkelig feil: Leste for noen år siden om en gammel gubbe (ca 90 eller noe sånt) som bodde like nord for Gøteborg, og så skulle han på bytur.

Men på E6 hadde han kjørt i feil retning. Hvilket jo er en grei feil å gjøre. Problemet var bare at han skjønte ikke at han hadde tatt feil før han passerte riksgrensen og ble stoppet av politiet, visstnok fordi kjøringen ble litt vinglete etterhvert.

Stakkar... han var sikkert både sulten og sliten etter en så lang kjøretur - mens han egentlig bare skulle noen få km! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Var vel ikke akkurat den perfekte drømmedama i det øyeblikket, men mannen var ikke noe særlig mer fornøyd han heller."

Ja, gud bedre. Det har jeg faktisk tenkt på. Enn hvis jeg er på date og ett av to skjer; enten at jeg gjør en sånn distré idiot-ting eller at vi er på tur og bikkja mi spiser møkk.

Begge deler gjør at jeg flipper ut og viser meg fra min _desidert_ verste side! Da hadde det blitt med én date ja.

Skjønte ikke helt den sammenligningen, men samme det:-)

Jeg må bare fortelle om ei jeg jobbet sammen med for en del år siden.

Superreal dame i 50-årene, som hadde orden i sysakene.

Vel, en dag hun skulle kjøre hjem fra jobben, var ikke bilen hennes i parkeringshuset. Hun marsjerte rett inn og anmeldte det hele.

Jeg trodde jeg hadde daua av latter, når hun fortalte meg utfallet. Bilen sto i parkeringshuset den, det var bare hun som hadde glemt hvor hun hadde parkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til - fra da jeg var 15-16 år gammel! Denne fikk jeg høre leeeeenge etterpå!!

Vi hadde vært en fire stykker på hyttetur, og for å komme dit måtte vi først sykle et godt stykke, for deretter å ro over et vann.

Båten var lekk som en sil, så for å komme oss over måtte to ro alt de kunne, mens de to andre øste alt de kunne.

vel fremme på hytta la jeg fra meg sykkelnøkkelen på et "lurt" sted (skjønner du hvor det bærer hen? *S*)

Etter endt helgeopphold var vi vel omtrent midtveis på vannet da jeg husket at sykkelnøkkelen lå igjen på hytta. Da var det bare å fossro og fossøse tilbake, hente nøkkelen, og så dra ut på igjen.

Og da vi var omtrent halvveis gang nr 2, så øste venninna mi så fort at øsekaret fulgte med, og dermed måtte jeg øse dobbelt så fort den biten som var igjen! ;-)

[Helt skrekkelig forresten å tenke på at vi benyttet den elendige båten - uten redningsvester, men men. Det ble det visstnok folk av oss også! *S*]

*ler så jeg griner*

Dette var en god slutt på en dag med dårlig start for meg! Jeg føler meg plutselig veldig gjennomsnitlig distré. Takk og takk:-))

*ler enda*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du i "elegant" mener mer diskré bare ja..grynt.

heldigvis så har en jeg bodde sammen med også låst seg ute herfra, men hun hadde oppe soveromsvinduet og hadde nok tenkt å ta episoden med seg i grava..

Hadde det bare ikke vært for at noen "gode" naboer slo full alarm overfor meg tidlig en søndag morgen og lurte på om det hadde vært innbrudd hos oss fordi det stod en stol under det nevnte soveromsvindu..hehe:-)

Hi, hi - det fikk meg til å tenke på den gangen min venninne låste seg ute på 17. mai. Vinduet i andre etasje sto åpent, og stigen rakk bare nesten opp. Jeg ser fortsatt for meg bakdelen hennes iført grønn nordlandsbunad, hengende over kanten i det hun forsøker å heise seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt den sammenligningen, men samme det:-)

Jeg må bare fortelle om ei jeg jobbet sammen med for en del år siden.

Superreal dame i 50-årene, som hadde orden i sysakene.

Vel, en dag hun skulle kjøre hjem fra jobben, var ikke bilen hennes i parkeringshuset. Hun marsjerte rett inn og anmeldte det hele.

Jeg trodde jeg hadde daua av latter, når hun fortalte meg utfallet. Bilen sto i parkeringshuset den, det var bare hun som hadde glemt hvor hun hadde parkert.

LOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler så jeg griner*

Dette var en god slutt på en dag med dårlig start for meg! Jeg føler meg plutselig veldig gjennomsnitlig distré. Takk og takk:-))

*ler enda*

Bra! :-)

Nå går jeg og legger meg! :-) Hvis ikke har jeg ikke nubbesjans på å komme meg på jobb i morgen!

Go'natt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt den sammenligningen, men samme det:-)

Jeg må bare fortelle om ei jeg jobbet sammen med for en del år siden.

Superreal dame i 50-årene, som hadde orden i sysakene.

Vel, en dag hun skulle kjøre hjem fra jobben, var ikke bilen hennes i parkeringshuset. Hun marsjerte rett inn og anmeldte det hele.

Jeg trodde jeg hadde daua av latter, når hun fortalte meg utfallet. Bilen sto i parkeringshuset den, det var bare hun som hadde glemt hvor hun hadde parkert.

Hehehe, går det an? Noe så usannsynlig pinlig å melde til politiet hvordan bilen "kom til rette"..:D

(sammenligningen: jeg er ikke noe drømmedama i de to nevnte situasjonene for da er jeg hysterisk, irrasjonell og antakelig fly-forbanna enten på meg selv eller bikkja. Begge deler er lite sjarmerende..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Men du fikk se Trollveggen ihvertfall..;-) Og den er jo litt av et syn!

:-)

Ja, det var det vi unnskyldte oss med, men vi var så forlegne over denne fatale flausen vi begge visste ville forfølge oss i alle år at vi ikke tok oss tid til å nyte synet.

Du skjønner, og det er jo det flaue: En kompis, som da bodde i Trondheim, hadde trøtt og jævlig begått den samme feilen på sin vei hjem til trøndelag etter en hard helg her hjemme. Og han fikk høre! Også av oss. Faktisk satt vi og lo av han og hans utrolige feil når vi så skiltet som pekte på Trollveggen.

Det verste er at det er sann historie. Vi satt og lo av han når vi så Trollveggen.

Uansett så ville nok de fleste tatt hintet når de hadde kjørt i nedoverbakk i nesten 2 timer over Dovrefjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

*S* men da gjetter du feil min venn! :-)

Vi kom faktisk fra Oslo, og jeg kan vel også skylde på kartleseren, som igjen skylder på at han blir så kvalm av å lese kart..... ;-)

Men apropos det å ta skrekkelig feil: Leste for noen år siden om en gammel gubbe (ca 90 eller noe sånt) som bodde like nord for Gøteborg, og så skulle han på bytur.

Men på E6 hadde han kjørt i feil retning. Hvilket jo er en grei feil å gjøre. Problemet var bare at han skjønte ikke at han hadde tatt feil før han passerte riksgrensen og ble stoppet av politiet, visstnok fordi kjøringen ble litt vinglete etterhvert.

Stakkar... han var sikkert både sulten og sliten etter en så lang kjøretur - mens han egentlig bare skulle noen få km! ;-)

Jaja, ingen av oss, ei heller den gamle mannen, gjør disse feilene igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn koser seg med distrè kvinner, da det får dem til å føle seg som den overlegne i forholdet. Og det er en viktig manneting altså.

Åh..? sier du det? det er altså håp:o)

*aner lys i tunnelen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, hi - det fikk meg til å tenke på den gangen min venninne låste seg ute på 17. mai. Vinduet i andre etasje sto åpent, og stigen rakk bare nesten opp. Jeg ser fortsatt for meg bakdelen hennes iført grønn nordlandsbunad, hengende over kanten i det hun forsøker å heise seg inn.

hehehe, ja men nå er det jo sånn at når slike ting skjer er man sjelden kledd for "anledningen".

Er det vinter ute har man sjelden nok klær, og sånn som meg i dag så hadde jeg tøfler i snøen. Helt normalt:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det vi unnskyldte oss med, men vi var så forlegne over denne fatale flausen vi begge visste ville forfølge oss i alle år at vi ikke tok oss tid til å nyte synet.

Du skjønner, og det er jo det flaue: En kompis, som da bodde i Trondheim, hadde trøtt og jævlig begått den samme feilen på sin vei hjem til trøndelag etter en hard helg her hjemme. Og han fikk høre! Også av oss. Faktisk satt vi og lo av han og hans utrolige feil når vi så skiltet som pekte på Trollveggen.

Det verste er at det er sann historie. Vi satt og lo av han når vi så Trollveggen.

Uansett så ville nok de fleste tatt hintet når de hadde kjørt i nedoverbakk i nesten 2 timer over Dovrefjell.

*humre*

ja, det burde vel ikke være mulig, men det var det jo tydeligvis!*s*

Det er et skoleeksempel på at man faktisk ikke lærer av andres feil heller...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...