Gå til innhold

Hvor distré er du??


tigertrollet

Anbefalte innlegg

*lol*

Jeeeesus! Jeg ser det for meg ja:-D

Jeg har forresten nesten laga brann hjemme to ganger når jeg har kokt pumpeutstyr/tåteflasker. Blei redda av Lillemann den ene gangen; "Mamma, det lukter litt brann her?"

Jeg har løpt rundt i huset og leita etter mobilen min, som jeg har gått med i hånda samtidig, og solbrillene som sitter på hue.

Jeg har gått til butikken for å handle og glemt igjen varene der, og det har ikke skjedd bare en gang!

Jeg har sittet hjemme og skulle ringe til noen og ikke har skjønt hvorfor det ikke kommer noen summetone når jeg slår "0" først.

Jeg har hengt klesvask til tørk på tørkeloftet der vi bodde før, og kommet på at den hang der flere måneder etterpå.

Ja, jeg er distré. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tigertrollet

    38

  • morsan

    25

  • mariaflyfly

    9

  • ShitDiddelyDo

    8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg har forresten nesten laga brann hjemme to ganger når jeg har kokt pumpeutstyr/tåteflasker. Blei redda av Lillemann den ene gangen; "Mamma, det lukter litt brann her?"

Jeg har løpt rundt i huset og leita etter mobilen min, som jeg har gått med i hånda samtidig, og solbrillene som sitter på hue.

Jeg har gått til butikken for å handle og glemt igjen varene der, og det har ikke skjedd bare en gang!

Jeg har sittet hjemme og skulle ringe til noen og ikke har skjønt hvorfor det ikke kommer noen summetone når jeg slår "0" først.

Jeg har hengt klesvask til tørk på tørkeloftet der vi bodde før, og kommet på at den hang der flere måneder etterpå.

Ja, jeg er distré. ;)

Hehe, det med "0" har jeg tilgode (*s*), men jeg har tatt privattelefonen og svart med firmanavnet:-)

Du er jammen distré ja!

herlig:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

"En gang brant jeg taco-skjellene i ovnen. Heldigvis hadde jeg fler. Når de også ble svarte, var det bare å dra på butikken. "

Den der kjenner jeg igjen.. i rundstykkevarianten! Heldigvis er det rundt 20stk i Hatting-posene..

:-)

Hva når du sitter på med noen. Kan du kjøre den veien selv neste gang? Jeg vet sånn omtrent hvor jeg er, men veien dit er ikke mulig å huske.

Tinnlysestaker smelter forresten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn vegbeskrivelse-variant i nord-norge kan ende sånn.:

Vi hadde vært i besøk hos min bror som nettopp hadde flyttet til et sted hvor jeg aldri hadde vært før. Vi skulle rekke en ferge, og hadde, i følge min bror, veldig dårlig tid -det skulle ta en time til fergeleiet.

Så vi spente oss fast, gassa opp bilen og regelrett råkjørte rundt etter den beskrivelsen jeg husket.. Da det nærmet seg en time senere og ingen fergeleie i sikte begynte vi å ane uråd.

Plutselig ble noe så innmari kjent (selv om vi aldri hadde vært der før)....jo, huset til brodern..faen snurre, vi hadde råkjørt I RING!!

Så etter en time var vi ved samme utgangspunkt. Det var et kryss vi skulle ha kjørt rett frem og ikke til venstre... Du kan si det sånn at vi stakk ikke oppom for en kopp kaffe da..*s*

*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville elsket å få veibeskrivelsen jeg laga til noen venner som skulle besøke oss på hytta. Den var så supernøyaktig og idiotsikker at det var en fryd. Problemet var bare at jeg ikke er så stødig på forskjellen på høyre og venstre. Vi kunne høre at bobla deres dura og gikk på andre siden av vannet, men fatta ikke hvorfor de hadde tatt til høyre ved brua. *s*

*ha ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forresten nesten laga brann hjemme to ganger når jeg har kokt pumpeutstyr/tåteflasker. Blei redda av Lillemann den ene gangen; "Mamma, det lukter litt brann her?"

Jeg har løpt rundt i huset og leita etter mobilen min, som jeg har gått med i hånda samtidig, og solbrillene som sitter på hue.

Jeg har gått til butikken for å handle og glemt igjen varene der, og det har ikke skjedd bare en gang!

Jeg har sittet hjemme og skulle ringe til noen og ikke har skjønt hvorfor det ikke kommer noen summetone når jeg slår "0" først.

Jeg har hengt klesvask til tørk på tørkeloftet der vi bodde før, og kommet på at den hang der flere måneder etterpå.

Ja, jeg er distré. ;)

*lol* Jeg har også slått null hjemme først!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*detter av stolen og ler*

Dette må være dagens beste!!

Hyggelig å kunne bidra, hehe..*s*

Da jeg startet tråden med at jeg hadde låst meg ute, sa jeg at det hadde skjedd to ganger. Sannheten er jo at det har skjedd mange ganger, men jeg kunne jo ikke virke _for_ distré..

Men etter alle disse underholdende historiene føler jeg meg heeelt normal.*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det med "0" har jeg tilgode (*s*), men jeg har tatt privattelefonen og svart med firmanavnet:-)

Du er jammen distré ja!

herlig:o)

Apropos det man svarer i telefonen:

En bekjent hadde for ørten år siden sommerjobb som nattevakt på et hotell. På dne tiden var det vanlig at "wake up call" var personlig telefon fra resepsjonen. Og denne jobben tilfalt derfor fote nattevakten, like før skiftet hans var over.

En morgen ringte han et drøss telefoner som forløp omtrent slik:

"God morgen" Klokken er halv syv!" "God morgen" Klokken er fem over halv syv!" "God morgen" Klokken er ti over halv syv!" osv

Så kom det plutselig inn en ekstern telefon, hvorpå fyren svarer "God morgen, klokken er kvart på syv! Eh... nei jeg mener Måsadåtten turisthotell, goddag!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva når du sitter på med noen. Kan du kjøre den veien selv neste gang? Jeg vet sånn omtrent hvor jeg er, men veien dit er ikke mulig å huske.

Tinnlysestaker smelter forresten ;-)

Nei, det har du pinadø rett i. Det klarer jeg sjelden. Jeg kobler ut den "vegbeskrivelsedelen"av hjernen tror jeg.*S*

Tinn, mil?! *sperre opp øynene* Smeltepunktet for tinn må jo være høyt!det er kanskje mer flaks at ikke hele huset brant ned da..? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren borte og nøkkelen på verandaen?........ok.....jeg tar hintet...kommer i kveld:-)

Hehehe, velkommen skal du være. Den ligger under bordet nærmest døra;-P

(det spiller ingen trille om samboeren er hjemme, da det er av det slaget samboere som man ikke har sex med (les: venninne).)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

DEN manøveren fikk du vel høre en stund av dine kollegaer tenker jeg ja..

Det gjorde jeg - ikke minst fordi det er en temmelig pynta kleskodeks hos oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos det man svarer i telefonen:

En bekjent hadde for ørten år siden sommerjobb som nattevakt på et hotell. På dne tiden var det vanlig at "wake up call" var personlig telefon fra resepsjonen. Og denne jobben tilfalt derfor fote nattevakten, like før skiftet hans var over.

En morgen ringte han et drøss telefoner som forløp omtrent slik:

"God morgen" Klokken er halv syv!" "God morgen" Klokken er fem over halv syv!" "God morgen" Klokken er ti over halv syv!" osv

Så kom det plutselig inn en ekstern telefon, hvorpå fyren svarer "God morgen, klokken er kvart på syv! Eh... nei jeg mener Måsadåtten turisthotell, goddag!"

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Nei, det har du pinadø rett i. Det klarer jeg sjelden. Jeg kobler ut den "vegbeskrivelsedelen"av hjernen tror jeg.*S*

Tinn, mil?! *sperre opp øynene* Smeltepunktet for tinn må jo være høyt!det er kanskje mer flaks at ikke hele huset brant ned da..? :-)

Litt flaks skal man ha! Men når man tenker på at man kan lage tinnsoldater, er det egentlig helt idiotisk å bruke tinn i lysestaker.

Hvor mange ganger har du sittet i sofaen og lurt på hva den rare lyden fra kjøkkenet er? Er jeg heldig er det vannet jeg har glemt å skru av, mindre heldig er det når det er middagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville elsket å få veibeskrivelsen jeg laga til noen venner som skulle besøke oss på hytta. Den var så supernøyaktig og idiotsikker at det var en fryd. Problemet var bare at jeg ikke er så stødig på forskjellen på høyre og venstre. Vi kunne høre at bobla deres dura og gikk på andre siden av vannet, men fatta ikke hvorfor de hadde tatt til høyre ved brua. *s*

Du og jeg er like ille har jeg blitt fortalt, til veibeskrivelser altså :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle engang til Oppdal og fylte bensin ved Dombås. Vi fortsatte så, jeg og en kompis i bilen, mot det vi trodde var Oppdal. Det bar nedover og nedover over Dovrefjell, og når vi kom til Trollveggen ante vi uråd. Så vi ringte de andre (skulle på hyttetur og de var allerede framme og ventet på oss som hadde nøkkelen), fikk beskjed om å snu fordi vi skulle over Dovrefjell og ikke under, kom tilbake til Dombås, fylte bensin på den samme bensinstasjonen fordi tanken nok engang var tom, tok så til høyre og kjørte over Dovrefjell og til Oppdal.

Dette får jeg høre hver gang jeg skal fortelle noen hvordan de skal kjøre for å komme fra A til B. Selv om det er mange år siden. Det kommer alltid til å henge ved meg. En liten 4-timers feilkjøring.

Det er ikke mer som skal til.

Jeg har en kamerat som gjorde det samme. dvs. han var litt værre for han oppdaget ikke feilen før han var i Åndalsnes. Hans skulle besøke kjæresten i Trondheim og ble litt forsinket, kan du si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, velkommen skal du være. Den ligger under bordet nærmest døra;-P

(det spiller ingen trille om samboeren er hjemme, da det er av det slaget samboere som man ikke har sex med (les: venninne).)

Nærmest en åpen, ubegrenset invitasjon? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

*lol*

Apropo tlf:

Hadde fått meg ny mobiltlf, og en kamerat ringte meg.

Av en eller annen grunn så trodde jeg at det var jeg som ringte han.

Så jeg tok tlf å sa "hallo".

Kameraten min svarte "hallo" tilbake.

Og så presterer jeg å si: "Å hei, det er *mitt navn* det her.

Kameraten begynner å le.. "Ja jeg vet jo det" sier han, "det er jo jeg som ringer."

Uff..da måtte jeg le selv og, selv om det var flaut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele tråden og har ledd godt og lenge! Og siden mange her inne synes det var så festlig å høre om min eskapader så kan jeg jo legge ut dagens tabbe:

Skulle sende en mail (forretningsmessig) til en fyr jeg hadde et eventyr med i fjor høst og for at det skulle se virkelig forretningsmessig ut om noen andre (jada, les: kona) skulle komme over mailen så slengte jeg på signaturen min. Problemet er at jeg bruker den så sjeldent at jeg hadde glemt hva som sto i den! Under e-postadressen, navn og arbeidssted pleier jeg nemlig å ha et sitat eller noe sånt som byttes ut med ujevne mellomrom.

Fikk et meget hyggelig og korrekt svar fra ham og fikk totalt latterkrampe da jeg oppdaget hva signaturen min var:

"Don't cry because it's over. Smile becuase it happened."

Han tror vel garantert jeg har slengt på den med vilje! Og ikke snakk om at jeg tør sende ham en mail til og forklare at jeg ikke ante hva som sto i signaturen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, velkommen skal du være. Den ligger under bordet nærmest døra;-P

(det spiller ingen trille om samboeren er hjemme, da det er av det slaget samboere som man ikke har sex med (les: venninne).)

Ikke til meg da, men mrxx ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...