Gå til innhold

Hvor distré er du??


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Hehe. Kanskje det hjelper å høre at jeg har gjort akkurat det samme flere ganger, men jeg var ikke så forutseende at jeg hadde lagt en ekstranøkkel på verandaen...*S*

En gang reiste jeg til Italia i tre uker, og glemte helt at jeg hadde fått varsel om at grusplassen utenfor skulle asfalteres. Jeg glemte selvsagt kjøkkenvinduet åpent, og fant kjøkkenet dekket av et grått støvteppe da jeg kom hjem. Fyttebøtta for en jobb å få det rent!

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har labba avgårde til skolen med søppelposen i hånden, og hvis ekspeditrisen i en butikk begynner å prate med meg etter at jeg har betalt glemmer jeg rett som det er å ta med meg varene.

Du er som du hører ikke alene om å være distré. Jeg har heldigvis ikke glemt igjen sønnen noen steder. Enda;-)

PS: Kanskje du bør feste en husnøkkel sammen med bilnøkkelen, bare sånn i tilfelle krise?

"PS: Kanskje du bør feste en husnøkkel sammen med bilnøkkelen, bare sånn i tilfelle krise? "

Det var igrunn en god idé! Ellers så har jeg vurdert å legge et sett med nøkler på jobben, men da må jeg jo komme meg dit.. Eller legge en stige under verandaen, men da ønsker jeg jo alle inntrengere velkommen inn verandavegen også..

Godt å høre at du også er temmelig distré!

PS. Pass på guttungen. Du ser jo bare i denne tråden hvor mange som har glemt igjen barna sine rundt omkring:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tigertrollet

    38

  • morsan

    25

  • mariaflyfly

    9

  • ShitDiddelyDo

    8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Nærmest en åpen, ubegrenset invitasjon? ;o)

Ja, kanskje jeg skal legge ut stige for å gjøre det enkelt for han? *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele tråden og har ledd godt og lenge! Og siden mange her inne synes det var så festlig å høre om min eskapader så kan jeg jo legge ut dagens tabbe:

Skulle sende en mail (forretningsmessig) til en fyr jeg hadde et eventyr med i fjor høst og for at det skulle se virkelig forretningsmessig ut om noen andre (jada, les: kona) skulle komme over mailen så slengte jeg på signaturen min. Problemet er at jeg bruker den så sjeldent at jeg hadde glemt hva som sto i den! Under e-postadressen, navn og arbeidssted pleier jeg nemlig å ha et sitat eller noe sånt som byttes ut med ujevne mellomrom.

Fikk et meget hyggelig og korrekt svar fra ham og fikk totalt latterkrampe da jeg oppdaget hva signaturen min var:

"Don't cry because it's over. Smile becuase it happened."

Han tror vel garantert jeg har slengt på den med vilje! Og ikke snakk om at jeg tør sende ham en mail til og forklare at jeg ikke ante hva som sto i signaturen! :o)

Et virkelig treffende ordtak mhp deres flørt!

*humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt usannsynlig distre er jeg... Men etter å ha lest her så føler jeg at jeg er i godt selskap hihi...Og det gjorde godt! :-)

Eksempler:

Bytter handlekurv uten å merke det og kommer fram til kassen med ei handlekurv full av Saba-bind på tilbud....

Stått opp, dusjet og spist frokost etter middagslur for deretter å gå på jobb. Fant ut at kl var halv åtte på kvelden da butikken på hjørnet hadde åpent....

Kjørt med lommebok på taket ca 10 ganger

Kjørt ens ærend for å hente gjenglemte ting for deretter å forlate stedet uten å ta det med seg ca. 5 ganger

Brødkniv i fryseboksen, majonesen i brødskuffa, mobilen i sølvtøyskuffa osv. osv

Jadda.

Og jeg kunne nevne i fleng....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt usannsynlig distre er jeg... Men etter å ha lest her så føler jeg at jeg er i godt selskap hihi...Og det gjorde godt! :-)

Eksempler:

Bytter handlekurv uten å merke det og kommer fram til kassen med ei handlekurv full av Saba-bind på tilbud....

Stått opp, dusjet og spist frokost etter middagslur for deretter å gå på jobb. Fant ut at kl var halv åtte på kvelden da butikken på hjørnet hadde åpent....

Kjørt med lommebok på taket ca 10 ganger

Kjørt ens ærend for å hente gjenglemte ting for deretter å forlate stedet uten å ta det med seg ca. 5 ganger

Brødkniv i fryseboksen, majonesen i brødskuffa, mobilen i sølvtøyskuffa osv. osv

Jadda.

Og jeg kunne nevne i fleng....

Hehehe:D

Ja, du er i godt selskap.. Velkommen i klubben;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått på jobb med umake sko. Ikke nok med at de så forskjellige ut, det var forskjellig hælhøyde også!

Har et dårlig forhold til paraplyer og hansker/votter/skjerf. Noen fjerner dem alltid. At jeg glemmer dem et sted? Langt i fra- det er sikkert noen som har tatt dem. :o)

Jeg har en tendens til å putte det meste i fryseren, har funnet nøklene der utallige ganger. Det samme med hudkrem og strømpebukse og en bok.

Det pinligste er når jeg ringer noen og i det de svarer så har jeg glemt hva det var jeg skulle snakke med personen om.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gått på jobb med umake sko. Ikke nok med at de så forskjellige ut, det var forskjellig hælhøyde også!

Har et dårlig forhold til paraplyer og hansker/votter/skjerf. Noen fjerner dem alltid. At jeg glemmer dem et sted? Langt i fra- det er sikkert noen som har tatt dem. :o)

Jeg har en tendens til å putte det meste i fryseren, har funnet nøklene der utallige ganger. Det samme med hudkrem og strømpebukse og en bok.

Det pinligste er når jeg ringer noen og i det de svarer så har jeg glemt hva det var jeg skulle snakke med personen om.....

Gå med forskjellige sko med forskjellig hælhøyde?! *ler* Du må være trøtt om morgenen!

Den fryseren din må være en gullgruve;-)

Jeg fant akkurat en svartbrent kaffekolbe:/ Hadde glemt kaffetrakteren på siden i går.*skjelve* Det har heldigvis aldri skjedd før, og sånne distré ting kan jo få litt verre konsekvenser enn å låse seg ute. Huff, men det gikk nå bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...