Gå til innhold

Hvor distré er du??


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Har lest hele tråden og har ledd godt og lenge! Og siden mange her inne synes det var så festlig å høre om min eskapader så kan jeg jo legge ut dagens tabbe:

Skulle sende en mail (forretningsmessig) til en fyr jeg hadde et eventyr med i fjor høst og for at det skulle se virkelig forretningsmessig ut om noen andre (jada, les: kona) skulle komme over mailen så slengte jeg på signaturen min. Problemet er at jeg bruker den så sjeldent at jeg hadde glemt hva som sto i den! Under e-postadressen, navn og arbeidssted pleier jeg nemlig å ha et sitat eller noe sånt som byttes ut med ujevne mellomrom.

Fikk et meget hyggelig og korrekt svar fra ham og fikk totalt latterkrampe da jeg oppdaget hva signaturen min var:

"Don't cry because it's over. Smile becuase it happened."

Han tror vel garantert jeg har slengt på den med vilje! Og ikke snakk om at jeg tør sende ham en mail til og forklare at jeg ikke ante hva som sto i signaturen! :o)

Ha, ha, ha. Utrolig bra.

Har du en Bridget Jones i magen? (flørtemail på jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tigertrollet

    38

  • morsan

    25

  • mariaflyfly

    9

  • ShitDiddelyDo

    8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hehehe, velkommen skal du være. Den ligger under bordet nærmest døra;-P

(det spiller ingen trille om samboeren er hjemme, da det er av det slaget samboere som man ikke har sex med (les: venninne).)

Hehe...enda bedre hvis sambo er hjemme faktisk:-)

Men tar en tur først likevel og kommer igjen når sambo er tilbake:-)....dette er jo genialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli.

Jeg har skapt så mange problemer for meg selv, på grunn av min distrè væremåte,at du aner ikke.

Værst var det når jeg holdt på med prøverør.

Da gjorde jeg mye rart.

Bare et lite eksempel.Tok ut 500 kr. i minibanken, og lot 500-lappen ligge igjen.

En annen gang kjørte jeg bil til jobb (tar vanligvis buss)

Jeg glemte bilen og tok buss hjem igjen.

Da mannen min var bortreist i 3 uker, greide jeg å gå tom for bensin to ganger, med alle problemer det førte med seg.Glemte å sjekke bensinmåleren, Det er jo hans jobb.

Andre gang jeg fikk motorstopp, var det midt på trikkeskinna.

I går kom jeg plutselig på at det er karneval i barnehagen i dag. Da ble jeg superstressa igjen, for jeg fant ingenting hun godtok, og butikkene var stengt.(har hun bestemt seg for å være prinsesse, så nyttet det ikke å kle henne ut som gutt)

Det ordnet seg da. Tok litt fri fra jobben i dag,og fikk ordnet med prinsessedrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skapt så mange problemer for meg selv, på grunn av min distrè væremåte,at du aner ikke.

Værst var det når jeg holdt på med prøverør.

Da gjorde jeg mye rart.

Bare et lite eksempel.Tok ut 500 kr. i minibanken, og lot 500-lappen ligge igjen.

En annen gang kjørte jeg bil til jobb (tar vanligvis buss)

Jeg glemte bilen og tok buss hjem igjen.

Da mannen min var bortreist i 3 uker, greide jeg å gå tom for bensin to ganger, med alle problemer det førte med seg.Glemte å sjekke bensinmåleren, Det er jo hans jobb.

Andre gang jeg fikk motorstopp, var det midt på trikkeskinna.

I går kom jeg plutselig på at det er karneval i barnehagen i dag. Da ble jeg superstressa igjen, for jeg fant ingenting hun godtok, og butikkene var stengt.(har hun bestemt seg for å være prinsesse, så nyttet det ikke å kle henne ut som gutt)

Det ordnet seg da. Tok litt fri fra jobben i dag,og fikk ordnet med prinsessedrakt.

"En annen gang kjørte jeg bil til jobb (tar vanligvis buss) Jeg glemte bilen og tok buss hjem igjen."

*lol* den var god!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha, ha. Utrolig bra.

Har du en Bridget Jones i magen? (flørtemail på jobb)

Nei, jeg sender ikke flørtemailer til ham. :o) Har faktisk ikke hatt kontakt med ham på over 2 mnd, noe jeg er/var veldig stolt av! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt distré kanskje.. (av og til)

Skulle koke egg, og gikk ifra... Heldigvis kom mannen min hjem ikke så lenge etter. Har glemt time på helsestasjonen, og glemt møte på jobben. Glemte billett hjemme en gang vi skulle på arrangement..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillingmamma

Jeg har alltid dårlig tid om morran. Det slår aldri feil.

En morra var jeg ennå seinere ute enn vanlig, kaster alt inn i bilen og freser avgårde til jobb, banner over mann med hatt i bilen foran og fotgjengere i veien, stressa som få.

Kommer meg endelig til aksellerasjonsfeltet på en større vei, tråkker gassen i bånn, og hører plutselig fra bakstet: "Ojja-ojja-a-ha-ha!" Snur meg febrilsk med et "HVAH??? Er ikke du i barnehagen???"

Hadde glemt å levere Lillemann på 2 1/2, som satt blid og fornøyd fastspent i baksetet... :)

_Det_ var dagens "ler så jeg rister" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest passet vel perfekt...?

Har lest hele tråden og har ledd godt og lenge! Og siden mange her inne synes det var så festlig å høre om min eskapader så kan jeg jo legge ut dagens tabbe:

Skulle sende en mail (forretningsmessig) til en fyr jeg hadde et eventyr med i fjor høst og for at det skulle se virkelig forretningsmessig ut om noen andre (jada, les: kona) skulle komme over mailen så slengte jeg på signaturen min. Problemet er at jeg bruker den så sjeldent at jeg hadde glemt hva som sto i den! Under e-postadressen, navn og arbeidssted pleier jeg nemlig å ha et sitat eller noe sånt som byttes ut med ujevne mellomrom.

Fikk et meget hyggelig og korrekt svar fra ham og fikk totalt latterkrampe da jeg oppdaget hva signaturen min var:

"Don't cry because it's over. Smile becuase it happened."

Han tror vel garantert jeg har slengt på den med vilje! Og ikke snakk om at jeg tør sende ham en mail til og forklare at jeg ikke ante hva som sto i signaturen! :o)

Goe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest passet vel perfekt...?

Joda, sitatet passet perfekt det, bare det at jeg overhode ikke hadde til hensikt å minne ham på det! :o)

Morsom episode..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sender ikke flørtemailer til ham. :o) Har faktisk ikke hatt kontakt med ham på over 2 mnd, noe jeg er/var veldig stolt av! :o)

Veldig bra :o)

Gifte menn er ikke noe særlig :P (Ofte ikke når det er du som er gift med de heller - som i hans kones tilfelle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du og jeg er like ille har jeg blitt fortalt, til veibeskrivelser altså :o)

Hvah??? Jeg er froskens personlige vei-leder hver gang hun har kjørt seg bort i Oslo, da har hun en direkte hotline til meg - som får henne på skinner igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvah??? Jeg er froskens personlige vei-leder hver gang hun har kjørt seg bort i Oslo, da har hun en direkte hotline til meg - som får henne på skinner igjen! :)

LOL, jeg var visnok like ille på høyre og venstre. Nytter lite å veive med armen på telefonen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli.

*ha ha*

Jeg har ikke glemt å lever barnet, men jeg har flere ganger glemt å ta av de lekre blå posene av føttene....;-)

Min personlige rekord er 200 m! ;-)

Det har jeg også. Flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Det her var moro da!

For å møte opp til foreldremøter og legetimer og slikt på feil dag, DET er vel ganske vanlig? Ikke? For meg iallefall. hehe...

Åh, takk. Du er vår distredronning, jeg føler meg som en normal undersått i forhold, selv om jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver.

Veibeskrivelser med høyre og venstre skulle vært forbudt. Min datter var 5 år da hun oppgitt sa til meg: "Men mamma, du må da huske at du har klokka di på venstre hånd".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli.

*humre*

Bra!! Jeg har bare glemt i hvilken gate bilen står, men aldri dratt hjem uten heldigvis..eller som hun damen som anmeldte bilen som stjålet -og så stod den bare et annet sted i p-huset:-))

Jeg føler meg som blant venner nå altså. Jeg er ytterst normal.Yess.

Jeg glemmer altid hvilken dør jeg skal ut, når jeg parkerer under Oslo City.Jeg eier ikke retningssans.

Men datteren min kan alltid hjelpe meg.Hun er lik faren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...