Gå til innhold

Hvor distré er du??


tigertrollet

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

*humre*

ja, det burde vel ikke være mulig, men det var det jo tydeligvis!*s*

Det er et skoleeksempel på at man faktisk ikke lærer av andres feil heller...;-)

...og grunnen til at jeg er fritatt som kartleser for evig og alltid. I hvert fall når jeg skal på tur med noen som kjenner meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tigertrollet

    38

  • morsan

    25

  • mariaflyfly

    9

  • ShitDiddelyDo

    8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

...og grunnen til at jeg er fritatt som kartleser for evig og alltid. I hvert fall når jeg skal på tur med noen som kjenner meg. :)

Hehe, det er jo aldri så galt at det ikke er godt for noe...

Nå må man vel sove litt... Natta! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hehe, det er jo aldri så galt at det ikke er godt for noe...

Nå må man vel sove litt... Natta! :-)

Ja, får vel rulle inn snart jeg også.

Natta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har troppet opp på kontoret i tøfler... Følte meg ikke så veldig smart...

Siden jeg har lang arbeidsveg så var det ikke snakk om å snu og hente skoene heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt den sammenligningen, men samme det:-)

Jeg må bare fortelle om ei jeg jobbet sammen med for en del år siden.

Superreal dame i 50-årene, som hadde orden i sysakene.

Vel, en dag hun skulle kjøre hjem fra jobben, var ikke bilen hennes i parkeringshuset. Hun marsjerte rett inn og anmeldte det hele.

Jeg trodde jeg hadde daua av latter, når hun fortalte meg utfallet. Bilen sto i parkeringshuset den, det var bare hun som hadde glemt hvor hun hadde parkert.

Min eks-svoger kjørte til butikken, handlet og gikk hjem. En stund etter skulle han ut en tur og kunne ikke finne bilen! Han hadde glemt at han kjørte til butikken tidligere på dagen... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Jeg har flere ganger glemt at jeg hadde bilen med meg på jobb og tatt bussen hjem.

En av gangene skulle jeg hente min håpefulle i barnehagen og oppdaget det da jeg var nesten hjemme, passerte min manns arbeidsplass med bussen og ser at bilen vår ikke står utafor der.

Jeg har mistet veske og pengebok flere ganger og ikke oppdaget det før en eller annen ærlig vinner har ringt meg og lurt på om jeg savnet noe. Jeg merker alle sånne ting med navn, adresse, telefonnummer osv. Har god hjelp i www.markmaster.no

En gang fant jeg pengeboka mi i kjøleskapet.

Jeg kan glemme hva nære kjente heter. Jeg grubla en hel dag på hva det egentlig var en av mine kollegaer het. Jeg kan få ødelagt en hel film fordi jeg grubler over hva den mest kjente personen i filmen heter. Så kommer jeg på det etter at filmen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid dårlig tid om morran. Det slår aldri feil.

En morra var jeg ennå seinere ute enn vanlig, kaster alt inn i bilen og freser avgårde til jobb, banner over mann med hatt i bilen foran og fotgjengere i veien, stressa som få.

Kommer meg endelig til aksellerasjonsfeltet på en større vei, tråkker gassen i bånn, og hører plutselig fra bakstet: "Ojja-ojja-a-ha-ha!" Snur meg febrilsk med et "HVAH??? Er ikke du i barnehagen???"

Hadde glemt å levere Lillemann på 2 1/2, som satt blid og fornøyd fastspent i baksetet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Tja, jeg jobbet som lærer og hadde undervisning på to forskjellige lokaliteter. Skulle ned å ha undervisning med en klasse etter å ha hatt undervisning med en annen. Tok bilen og kjørte halvveis hjem, før jeg kom på at jeg ikke var ferdig for dagen.

Har også gått fra rundstykker i ovnen for å gå på jobb. Glemte at jeg hadde tenkt å spise frokost. Måtte dra hjem i pausen for å skru av ovnen, rundstykkene var svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tesilhjernen

Jeg har glemt guttungen i barnehagen. Trodde det var faren som skulle hente han den dagen. Så ringte de da, når det var bare min småtting igjen og barnehagen skulle stenge. Flaut.

Jeg har funnet lommeboka i kjøleskapet. Vel å merke etter å ha hørt om noen hadde levert den inn til politiet den hos politiet.

Jeg har parkert på byen og glemt hvor jeg har parkert. Byen er stor hvis du skal begynne å GÅ for å lete.

Til tettstedet i nærheten pleier jeg å gå. Hvis jeg stopper der på vei hjem fra byen, med bil, så glemmer jeg at jeg har bilen med og går hjem. Og så tror jeg noen har stjålet bilen min noen timer etterpå siden den ikke er utenfor huset. hehe...

Brillene mine forsvinner bestandig. Orker ikke slik tråd. Mobiltelefoner og paraplyer og andre løse gjenstander forsvinner med jevne mellomrom. Jakker forsvinner hvis det det er jakkevær når jeg går et sted, men ikke når jeg går derfra. Har mange jakker, så oppdager det ikke med en gang, og da husker jeg jo aldri hvor jeg var med akkurat den jakka.

Satt oppe ei natt og var dritnervøs for ungen som ikke var kommet hjem fra en fest. Til slutt tok jeg meg sammen og gikk og la meg. Går da forbi rommet hans,og der lå han. Da husket jeg at jeg hadde hilst på han da han kom hjem, mye tidligere enn vanlig pga hodepine. Menjeg begynte å vente på den vanlige tiden allikevel. hehe...

Blir mye moro av det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere ganger glemt at jeg hadde bilen med meg på jobb og tatt bussen hjem.

En av gangene skulle jeg hente min håpefulle i barnehagen og oppdaget det da jeg var nesten hjemme, passerte min manns arbeidsplass med bussen og ser at bilen vår ikke står utafor der.

Jeg har mistet veske og pengebok flere ganger og ikke oppdaget det før en eller annen ærlig vinner har ringt meg og lurt på om jeg savnet noe. Jeg merker alle sånne ting med navn, adresse, telefonnummer osv. Har god hjelp i www.markmaster.no

En gang fant jeg pengeboka mi i kjøleskapet.

Jeg kan glemme hva nære kjente heter. Jeg grubla en hel dag på hva det egentlig var en av mine kollegaer het. Jeg kan få ødelagt en hel film fordi jeg grubler over hva den mest kjente personen i filmen heter. Så kommer jeg på det etter at filmen er ferdig.

*S*

Jeg har vært på nippet til å glemme bilen på jobb og ta bussen flere ganger, men hittil har det gått bra. Men det er vel bare et tidsspørsmål.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tesilhjernen

Jeg har glemt guttungen i barnehagen. Trodde det var faren som skulle hente han den dagen. Så ringte de da, når det var bare min småtting igjen og barnehagen skulle stenge. Flaut.

Jeg har funnet lommeboka i kjøleskapet. Vel å merke etter å ha hørt om noen hadde levert den inn til politiet den hos politiet.

Jeg har parkert på byen og glemt hvor jeg har parkert. Byen er stor hvis du skal begynne å GÅ for å lete.

Til tettstedet i nærheten pleier jeg å gå. Hvis jeg stopper der på vei hjem fra byen, med bil, så glemmer jeg at jeg har bilen med og går hjem. Og så tror jeg noen har stjålet bilen min noen timer etterpå siden den ikke er utenfor huset. hehe...

Brillene mine forsvinner bestandig. Orker ikke slik tråd. Mobiltelefoner og paraplyer og andre løse gjenstander forsvinner med jevne mellomrom. Jakker forsvinner hvis det det er jakkevær når jeg går et sted, men ikke når jeg går derfra. Har mange jakker, så oppdager det ikke med en gang, og da husker jeg jo aldri hvor jeg var med akkurat den jakka.

Satt oppe ei natt og var dritnervøs for ungen som ikke var kommet hjem fra en fest. Til slutt tok jeg meg sammen og gikk og la meg. Går da forbi rommet hans,og der lå han. Da husket jeg at jeg hadde hilst på han da han kom hjem, mye tidligere enn vanlig pga hodepine. Menjeg begynte å vente på den vanlige tiden allikevel. hehe...

Blir mye moro av det her!

Den her er fin!

Fra min pure ungdom. Vet ikke hvorfor jeg var så trøtt da men. Bodde alene. Var vel småsjuk, kom hjem fra jobben og sovnet i sofan foran TV'n. Bråvåknet sju, en halv time før jobben begynte tjue minutters kjøretid unna. Hadde jo sovi rundt var jeg sikker på. Kom meg avgårde og var nesten på jobben før jeg begynte å skjønne at klokka bare nærmet seg halv åtte på kvelden.

En annen gang var jeg nesten på jobben en dag, før jeg reagerte på at det var uvanlig stille rundt meg. Møtte ikke de vanlige bilene langs veien. Så var det altså søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid dårlig tid om morran. Det slår aldri feil.

En morra var jeg ennå seinere ute enn vanlig, kaster alt inn i bilen og freser avgårde til jobb, banner over mann med hatt i bilen foran og fotgjengere i veien, stressa som få.

Kommer meg endelig til aksellerasjonsfeltet på en større vei, tråkker gassen i bånn, og hører plutselig fra bakstet: "Ojja-ojja-a-ha-ha!" Snur meg febrilsk med et "HVAH??? Er ikke du i barnehagen???"

Hadde glemt å levere Lillemann på 2 1/2, som satt blid og fornøyd fastspent i baksetet... :)

*ha ha*

Jeg har ikke glemt å lever barnet, men jeg har flere ganger glemt å ta av de lekre blå posene av føttene....;-)

Min personlige rekord er 200 m! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ha ha*

Jeg har ikke glemt å lever barnet, men jeg har flere ganger glemt å ta av de lekre blå posene av føttene....;-)

Min personlige rekord er 200 m! ;-)

Gubben glemte det en gang vi kom ut fra helsestasjonen med Snorkfrøken. Jeg var ond nok til å ikke si noe før vi satt i bilen. *glise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tesilhjernen

Jeg har glemt guttungen i barnehagen. Trodde det var faren som skulle hente han den dagen. Så ringte de da, når det var bare min småtting igjen og barnehagen skulle stenge. Flaut.

Jeg har funnet lommeboka i kjøleskapet. Vel å merke etter å ha hørt om noen hadde levert den inn til politiet den hos politiet.

Jeg har parkert på byen og glemt hvor jeg har parkert. Byen er stor hvis du skal begynne å GÅ for å lete.

Til tettstedet i nærheten pleier jeg å gå. Hvis jeg stopper der på vei hjem fra byen, med bil, så glemmer jeg at jeg har bilen med og går hjem. Og så tror jeg noen har stjålet bilen min noen timer etterpå siden den ikke er utenfor huset. hehe...

Brillene mine forsvinner bestandig. Orker ikke slik tråd. Mobiltelefoner og paraplyer og andre løse gjenstander forsvinner med jevne mellomrom. Jakker forsvinner hvis det det er jakkevær når jeg går et sted, men ikke når jeg går derfra. Har mange jakker, så oppdager det ikke med en gang, og da husker jeg jo aldri hvor jeg var med akkurat den jakka.

Satt oppe ei natt og var dritnervøs for ungen som ikke var kommet hjem fra en fest. Til slutt tok jeg meg sammen og gikk og la meg. Går da forbi rommet hans,og der lå han. Da husket jeg at jeg hadde hilst på han da han kom hjem, mye tidligere enn vanlig pga hodepine. Menjeg begynte å vente på den vanlige tiden allikevel. hehe...

Blir mye moro av det her!

Da jeg fikk ny bil, låste jeg meg ute av den to ganger på en uke i byen her inne. Det var samme sjåføren som kom fra Redningsselskapet for å hjelpe meg begge gangene. Flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tesilhjernen

*ha ha*

Jeg har ikke glemt å lever barnet, men jeg har flere ganger glemt å ta av de lekre blå posene av føttene....;-)

Min personlige rekord er 200 m! ;-)

Slike lekre blå fotposer har jeg klart å kjøre ei mil med og komme meg helt inn i dagligvraebutikken med jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks-svoger kjørte til butikken, handlet og gikk hjem. En stund etter skulle han ut en tur og kunne ikke finne bilen! Han hadde glemt at han kjørte til butikken tidligere på dagen... :o)

Hehe, en jeg gikk på skole sammen med gjorde det samme med sykkelen sin,. Han dro rett til politiet for å anmelde det frekke tyveriet. Fant igjen sykkelen uttafor butikken noen dager etter. *s*

Gubben min kom ikke like langt, men var på vei for å anmelde sin stjålne Harley da han huska at den stod igjen i garasjen til en kompis to kvelder før. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tesilhjernen

Jeg har glemt guttungen i barnehagen. Trodde det var faren som skulle hente han den dagen. Så ringte de da, når det var bare min småtting igjen og barnehagen skulle stenge. Flaut.

Jeg har funnet lommeboka i kjøleskapet. Vel å merke etter å ha hørt om noen hadde levert den inn til politiet den hos politiet.

Jeg har parkert på byen og glemt hvor jeg har parkert. Byen er stor hvis du skal begynne å GÅ for å lete.

Til tettstedet i nærheten pleier jeg å gå. Hvis jeg stopper der på vei hjem fra byen, med bil, så glemmer jeg at jeg har bilen med og går hjem. Og så tror jeg noen har stjålet bilen min noen timer etterpå siden den ikke er utenfor huset. hehe...

Brillene mine forsvinner bestandig. Orker ikke slik tråd. Mobiltelefoner og paraplyer og andre løse gjenstander forsvinner med jevne mellomrom. Jakker forsvinner hvis det det er jakkevær når jeg går et sted, men ikke når jeg går derfra. Har mange jakker, så oppdager det ikke med en gang, og da husker jeg jo aldri hvor jeg var med akkurat den jakka.

Satt oppe ei natt og var dritnervøs for ungen som ikke var kommet hjem fra en fest. Til slutt tok jeg meg sammen og gikk og la meg. Går da forbi rommet hans,og der lå han. Da husket jeg at jeg hadde hilst på han da han kom hjem, mye tidligere enn vanlig pga hodepine. Menjeg begynte å vente på den vanlige tiden allikevel. hehe...

Blir mye moro av det her!

En annen ting jeg alltid gjør feil med, er hvis jeg skal en annen vei borte ved hovedveien enn den vanlige, da tar jeg alltid den vanlige veien først, må så kjøre et stykke og snu. Dette skjer ALLTID.

Jeg klarer heller aldri følge en veibekrivelse. Hjernen min blir så redd hvis det blir mye høyre og venstre og andre og tredje avkjøring og slikt at den alltid sender meg feil vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det vi unnskyldte oss med, men vi var så forlegne over denne fatale flausen vi begge visste ville forfølge oss i alle år at vi ikke tok oss tid til å nyte synet.

Du skjønner, og det er jo det flaue: En kompis, som da bodde i Trondheim, hadde trøtt og jævlig begått den samme feilen på sin vei hjem til trøndelag etter en hard helg her hjemme. Og han fikk høre! Også av oss. Faktisk satt vi og lo av han og hans utrolige feil når vi så skiltet som pekte på Trollveggen.

Det verste er at det er sann historie. Vi satt og lo av han når vi så Trollveggen.

Uansett så ville nok de fleste tatt hintet når de hadde kjørt i nedoverbakk i nesten 2 timer over Dovrefjell.

"Uansett så ville nok de fleste tatt hintet når de hadde kjørt i nedoverbakk i nesten 2 timer over Dovrefjell"

He, he ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tesilhjernen

En annen ting jeg alltid gjør feil med, er hvis jeg skal en annen vei borte ved hovedveien enn den vanlige, da tar jeg alltid den vanlige veien først, må så kjøre et stykke og snu. Dette skjer ALLTID.

Jeg klarer heller aldri følge en veibekrivelse. Hjernen min blir så redd hvis det blir mye høyre og venstre og andre og tredje avkjøring og slikt at den alltid sender meg feil vei.

Det her var moro da!

For å møte opp til foreldremøter og legetimer og slikt på feil dag, DET er vel ganske vanlig? Ikke? For meg iallefall. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den her er fin!

Fra min pure ungdom. Vet ikke hvorfor jeg var så trøtt da men. Bodde alene. Var vel småsjuk, kom hjem fra jobben og sovnet i sofan foran TV'n. Bråvåknet sju, en halv time før jobben begynte tjue minutters kjøretid unna. Hadde jo sovi rundt var jeg sikker på. Kom meg avgårde og var nesten på jobben før jeg begynte å skjønne at klokka bare nærmet seg halv åtte på kvelden.

En annen gang var jeg nesten på jobben en dag, før jeg reagerte på at det var uvanlig stille rundt meg. Møtte ikke de vanlige bilene langs veien. Så var det altså søndag!

He, he, he.

Jeg også kan våkne på kvelden og tro det er morgen, men jeg rekker som regel å finne ut av det før jeg haster av gårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...