Gå til innhold

Hvor distré er du??


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Hva når du sitter på med noen. Kan du kjøre den veien selv neste gang? Jeg vet sånn omtrent hvor jeg er, men veien dit er ikke mulig å huske.

Tinnlysestaker smelter forresten ;-)

Det har ikke jeg sjans til hvertfall! Kan sitte på med noen fler enn en gang og likevel ikke ha peiling på hvilken retning det er omtrent. Må ha kjørt der 4-5 ganger selv før jeg er sikker.

Første gang jeg skulle på den jobben jeg har nå, kjørte jeg etter bussen opp og ned og rundt omkring masse omveier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tigertrollet

    38

  • morsan

    25

  • mariaflyfly

    9

  • ShitDiddelyDo

    8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli.

Jeg glemmer altid hvilken dør jeg skal ut, når jeg parkerer under Oslo City.Jeg eier ikke retningssans.

Men datteren min kan alltid hjelpe meg.Hun er lik faren sin.

At det alltid skal være 2 l-er i alltid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte passet mitt en gang da jeg skulle på sydenferie. Tok nattoget selv nedover til Oslo, mens passet mitt ble kjørt 6 mil til flyplassen og fikk fly nedover, for at jeg skulle få det i tide..Tror det var en dyrere reise for passet enn for meg..

Huff, jeg er så distré at jeg er en fare for omgivelsene noen ganger. Ikke mange dagene siden jeg glemte et brett med rundstykker i ovnen til de var helt svarte og steinharde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer altid hvilken dør jeg skal ut, når jeg parkerer under Oslo City.Jeg eier ikke retningssans.

Men datteren min kan alltid hjelpe meg.Hun er lik faren sin.

Der har de jo farger på dørene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli.

Jeg har troppet opp på kontoret i tøfler... Følte meg ikke så veldig smart...

Siden jeg har lang arbeidsveg så var det ikke snakk om å snu og hente skoene heller :(

Husker når jeg var lita.

Vi skulle på skitur, og måtte kjøre langt for å komme dit vi skulle.

Da vi kom frem, og skulle ut for å ta på oss skiene, oppdager min mor at hun hadde tresko på beina.

Ikke så greit når man har 3 barn å ordne. Lett å glemme seg selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

"En annen gang kjørte jeg bil til jobb (tar vanligvis buss) Jeg glemte bilen og tok buss hjem igjen."

*lol* den var god!! :)

Det er da helt normalt. Nå er jeg begynt å be mine arbeidskolleger om å minne meg på at "i dag har du faktisk bilen med deg".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli.

Der har de jo farger på dørene! ;)

Ja, vet det.

Etasjen går greit, men vet aldri om jeg skal ut på høyre eller venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Det har ikke jeg sjans til hvertfall! Kan sitte på med noen fler enn en gang og likevel ikke ha peiling på hvilken retning det er omtrent. Må ha kjørt der 4-5 ganger selv før jeg er sikker.

Første gang jeg skulle på den jobben jeg har nå, kjørte jeg etter bussen opp og ned og rundt omkring masse omveier.

Har aldri hørt om noen som har foretrukket den metoden fremfor kartbok ;-) Men du blir kjent i området på den måten *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når jeg var lita.

Vi skulle på skitur, og måtte kjøre langt for å komme dit vi skulle.

Da vi kom frem, og skulle ut for å ta på oss skiene, oppdager min mor at hun hadde tresko på beina.

Ikke så greit når man har 3 barn å ordne. Lett å glemme seg selv da.

Sånn er jeg også :)

Ordner først barna og tar meg selv til slutt. Mens mannen min alltid ordner seg selv før han begynner å hjelpe de små...

Pussig det der, kan det være genetisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er jeg også :)

Ordner først barna og tar meg selv til slutt. Mens mannen min alltid ordner seg selv før han begynner å hjelpe de små...

Pussig det der, kan det være genetisk?

GJETT om det hørtes velkjent ut!! ;-)

Så da er den vel først og fremst rettet til oss mødre, da, den meldingen ombord i fly at den som reiser med barn skal ha på seg selv surstoffmaske før de hjelper barna! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli.

Sånn er jeg også :)

Ordner først barna og tar meg selv til slutt. Mens mannen min alltid ordner seg selv før han begynner å hjelpe de små...

Pussig det der, kan det være genetisk?

Jeg tror det.

Eller det kan være at vi liker å ha kontrollen.

Når vi skal på langtur, har jeg 3 unger og meg selv å pakke til.(hun største har begynt å pakke selv nå da) men likevel greier jeg og bli ferdig før mannen min.

Han bare slenger noe oppi kofferten sånn like før vi skal dra.Da sitter vi andre i bilen og venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om noen som har foretrukket den metoden fremfor kartbok ;-) Men du blir kjent i området på den måten *ler*

He, he, kan jo ikke lese kart, spise, snakke i tlf og kjøre samtidig :o)

(Har som regel litt dårlig tid til jobb, så må gjøre flere ting på e gang - handsfree da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GJETT om det hørtes velkjent ut!! ;-)

Så da er den vel først og fremst rettet til oss mødre, da, den meldingen ombord i fly at den som reiser med barn skal ha på seg selv surstoffmaske før de hjelper barna! ;-))

Ja, mitt instinkt ville nok ha bedt meg om å hjelpe barnet først, så det spørs om jeg hadde klart å tvingr meg til å ta på surstoffmasken min først...

Men jeg skjønner jo at det et godt råd med fornuften, selv om magefølelsen sier noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Karikruskakli.

He, he, kan jo ikke lese kart, spise, snakke i tlf og kjøre samtidig :o)

(Har som regel litt dårlig tid til jobb, så må gjøre flere ting på e gang - handsfree da)

Jeg skal også alltid gjøre andre ting samtidig som jeg lager middag.

Resultat: Kjeler med sort bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det.

Eller det kan være at vi liker å ha kontrollen.

Når vi skal på langtur, har jeg 3 unger og meg selv å pakke til.(hun største har begynt å pakke selv nå da) men likevel greier jeg og bli ferdig før mannen min.

Han bare slenger noe oppi kofferten sånn like før vi skal dra.Da sitter vi andre i bilen og venter.

Jeg kan godt "kjøpe" den at jeg liker å ha kontrollen på visse ting, og derfor ikke "slipper" ham til, bl.a. med å pakke barnets saker.

Men det er jo noe med innstillingen, og da! ;-)

Dette er kroneksemplet fra hjemme hos oss: Vi hadde et nokså nyfødt barn, og skulle ut på tur med bil. Det var mye jeg ønsket å ha med, og for å være sikker på at jeg fikk med de tingene som jeg ville ha med til meg og babyen, fløy jeg rundt og hentet frem mens husbonden bar bayen.

Endelig sitter vi ferdig opplastet i bilen og kjører ut fra oppkjørselen, da jeg husker en ting til og spør ham:

"Har du tatt med smokk?"

Hvorpå han indignert svarer: "Det var vel ikke min jobb å ta med det, vel, jeg har jo passet på babyen hele tiden!!"

Han er ikke alltid like "sjarmerende", heldigvis! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det.

Eller det kan være at vi liker å ha kontrollen.

Når vi skal på langtur, har jeg 3 unger og meg selv å pakke til.(hun største har begynt å pakke selv nå da) men likevel greier jeg og bli ferdig før mannen min.

Han bare slenger noe oppi kofferten sånn like før vi skal dra.Da sitter vi andre i bilen og venter.

:)

Mannen min har et par ganger bedt meg pakke for ham også, men der går grensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mitt instinkt ville nok ha bedt meg om å hjelpe barnet først, så det spørs om jeg hadde klart å tvingr meg til å ta på surstoffmasken min først...

Men jeg skjønner jo at det et godt råd med fornuften, selv om magefølelsen sier noe annet :)

Ikke sant?! :-)

Men når det gjelder surstoffmaske så er det jo lurt at den som skal hjelpe vitterlig er i stand til å hjelpe, og derfor har tatt på seg egen maske først.

men det med å pakke, stelle etc, er jo en annen skål.....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli.

Jeg kan godt "kjøpe" den at jeg liker å ha kontrollen på visse ting, og derfor ikke "slipper" ham til, bl.a. med å pakke barnets saker.

Men det er jo noe med innstillingen, og da! ;-)

Dette er kroneksemplet fra hjemme hos oss: Vi hadde et nokså nyfødt barn, og skulle ut på tur med bil. Det var mye jeg ønsket å ha med, og for å være sikker på at jeg fikk med de tingene som jeg ville ha med til meg og babyen, fløy jeg rundt og hentet frem mens husbonden bar bayen.

Endelig sitter vi ferdig opplastet i bilen og kjører ut fra oppkjørselen, da jeg husker en ting til og spør ham:

"Har du tatt med smokk?"

Hvorpå han indignert svarer: "Det var vel ikke min jobb å ta med det, vel, jeg har jo passet på babyen hele tiden!!"

Han er ikke alltid like "sjarmerende", heldigvis! *S*

Hvorpå han indignert svarer: "Det var vel ikke min jobb å ta med det, vel, jeg har jo passet på babyen hele tiden!!"

Herregud, som jeg kjenner igjen den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli.

:)

Mannen min har et par ganger bedt meg pakke for ham også, men der går grensen!

Hadde han spurt meg om det, tror jeg nesten jeg hadde tatt i bruk fysisk vold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorpå han indignert svarer: "Det var vel ikke min jobb å ta med det, vel, jeg har jo passet på babyen hele tiden!!"

Herregud, som jeg kjenner igjen den der.

Ja, det er liksom full jobb helt i seg selv, det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...