Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vi ikke bra nok lenger?

Hehehe! Tok litt tid før jeg tok den!

Du er kul flisa!

...men de som har bodd her før har misforstått dette med dekorfliser! De skal ikke brukes til å dekorere en hel vegg!!!!!!!

Skrevet

Genialt! Men det er jo litt arbeid da...tenkte sånn folie var veldig lettvint!

Aner du hva noe sånt kan koste?? Blir jo fort noen kroner med flere strøk spesial-maling....

Det var egentlig ikke så forferdelig dyrt. Hvis du går inn på laste ned bestillingsskjema, så får du opp både prisliste og forbruk. Jeg regnet ut at på vårt bad, som har litt under 24 kvadrat med veggflate, så ble det litt over 2000 kr å male opp, alti inkludert.

Så nå blir det til med å bearbeide gubben for å pusse opp badet til sommeren..(har "lekre" lyseblå åttitallsflis på badet, og en innredning som holder på å gå i oppløsning..). Så spørs det om det er bra kvalitet, men det virker som det er et seriøst firma det jeg kan se..

Skrevet

Med tanke på at det var en studenthybel, så kan det godt ha vært ikea ja.. Men vet ikke.

Hadde også spesielspray for å rengjøring, men det var vanskelig allikevel. Måtte vaske hele for å ikke få skiller, selv om det bare var snakk om en bitteliten flekk :/

Sånn er det jo nesten med speil også. Men har man en teknikk på det går det jo fort å bare ta hele flaten. Men de er sikkert ikke så dyre de på Ikea, så det er kanskje bare å kjøpe en plate og prøve??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...