Gå til innhold

er det vanlig at man er helt naken når man får aromaterapi?

Anbefalte innlegg

Gjest Aromaterapi

en bekjent fortalte meg det at feks på vestkantbadet i Oslo så er det meningen at du skal ligge splitter naken på benken mens andre masserer deg, hvis du er kvinne så må du si ifra på forhånd at du ikke vil ha en mannlig massør.

Der går grensen for meg. Tar ikke av meg trusa for en massør!!. Men er dette vanlig praksis mvh til aromaterapi og klassisk massasje?

Fortsetter under...

Fikk som begrunnelse at de måtte jo kunne massere rumpeballene , derfor måtte en ta av trusa !!! Høres suspekt ut dette

ja endel!, men jeg skal ikke dømme noen eller si for mye.. Har selv hatt aromaterapi mange ganger men aldri opplevd dette..

Annonse

Annonse

Sist jeg hadde aromaterapi, var jeg da naken, men fikk et håndkle som jeg flyttet rundt - altså det skulte det som skulle skules.

Dette var et par år siden, og jeg kan ikke akkurat si at det var noe seksuellt i det. Kjerringa var nærmere 50, så jeg tror ikke det var noe mål å se eller ta på forbudte saker.

Men jeg aner jo ikke hvordan det er andre steder.

Sist jeg hadde aromaterapi, var jeg da naken, men fikk et håndkle som jeg flyttet rundt - altså det skulte det som skulle skules.

Dette var et par år siden, og jeg kan ikke akkurat si at det var noe seksuellt i det. Kjerringa var nærmere 50, så jeg tror ikke det var noe mål å se eller ta på forbudte saker.

Men jeg aner jo ikke hvordan det er andre steder.

"altså det skulte det som skulle skules."

Skjulte - skjules.

Makan altså, jeg skriver så mye feil for tiden :-/

bugge -jenta

men er jeg sær om jeg ønsker å beholde trusa på?

Man går jo til aromaterapi for sin egen skyld, ikke massøren. Og personlig hadde ikke jeg hatt lyst på rumpemassasje likevel, så da fikk vedkommende holde seg unna. Kunden betaler, og har alltid rett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...