amber sun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 er du som tottlå? Eh..-hva mener du nå? *klør meg i hue* Mener du om jeg er tottlete? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hvis du har for mye tid er jo dol det perfekte sted! For meg går det utover både hus-og skolearbeid...Dumper liksom inn her når jeg egentlig burde gjøre oppgaver og sånn...utsetter alltid ting og tang. Huff. Jeg aner ikke hvem du er i virkeligheten, trøst deg med det. Blir av og til litt fristet til å legge meg inn i dol-galleriet for å sjekke hvordan folket tar seg ut:) Hadde vært moro, får se hvor lang tid det tar før nysgjerrigheten overmanner meg=) øøøøø... jeg tør ikke legge meg inn i dol-galleriet. Selv om jeg gjerne skulle sett dere andre.. Som sagt: "*prøver å slippe unna rampelyset* " hehe 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Er nok ingen kjendis nei, men jeg har vært på en helside i VG! ;o) Og på tv - for 30 år siden! Jeg sang til og med! *Grøsser* jøss erru sååå gammel, da? 0 Siter
amber sun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 øøøøø... jeg tør ikke legge meg inn i dol-galleriet. Selv om jeg gjerne skulle sett dere andre.. Som sagt: "*prøver å slippe unna rampelyset* " hehe Det må du gjøre! Det er moro å se hvordan folk ser ut - og om det stemmer med hva man tror Jeg har ikke funnet noen kjente der. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Eh..-hva mener du nå? *klør meg i hue* Mener du om jeg er tottlete? om du snakker samme dialekten? hehe... trodde malun var fra den kanten ca., men du også?? 0 Siter
amber sun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 om du snakker samme dialekten? hehe... trodde malun var fra den kanten ca., men du også?? Jeg er fra samme landsdel som Tottlå, men vi snakker litt forskjellig dialekt likevel. Jeg snakker stavangerdialekt, mens som du ser så hører hennes dialekt til litt lengre sør for stavanger Malun bor forresten ikke her på vestlandet, det vet jeg. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Det må du gjøre! Det er moro å se hvordan folk ser ut - og om det stemmer med hva man tror Jeg har ikke funnet noen kjente der. Enig!! Hadde ikke ALT man skriver gjennom alle år blitt logga.... :s 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg er fra samme landsdel som Tottlå, men vi snakker litt forskjellig dialekt likevel. Jeg snakker stavangerdialekt, mens som du ser så hører hennes dialekt til litt lengre sør for stavanger Malun bor forresten ikke her på vestlandet, det vet jeg. ja men hun har flyttet derfra (hvis jeg husker rett) Tottlå-dialekten er sprø og morsom 0 Siter
Gyda Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 *Ler så jeg griner* Tårene renner her også! Dette er mer enn en stakkar kan tåle. 0 Siter
amber sun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg er kjendis :-) Sier ikke hvem jeg er.. kanskje du er kona til Fedon Lindberg? 0 Siter
Tottlå Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 ja men hun har flyttet derfra (hvis jeg husker rett) Tottlå-dialekten er sprø og morsom Sprø og morsom???? Hæ, dæ kan æg isje fatta!!! 0 Siter
Gemini Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg er kjendis :-) Sier ikke hvem jeg er.. Lurer du oss nå, eller? Hm - nå ble jeg jammen nysgjerrig her... 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 kanskje du er kona til Fedon Lindberg? *he he* Eller Nana Mouskouri som har emigrert og forynget seg! ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg er kjendis :-) Sier ikke hvem jeg er.. Nå er du gjenstand for massiv diskusjon altså! 0 Siter
Gjest kulturjournalist Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Nei, men jeg omgås mange kjendiser, for jeg er 0 Siter
bb71 Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Burte vært, er ikke. Er du? Menga med noen for ca. 10 år siden, klysete! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Nei, men jeg omgås mange kjendiser, for jeg er Sier du det!Jobber du i avis, radio eller tv? Jeg har studert journalistikk, og hadde faktisk praksisplass i kulturredaksjonen i ei avis:) Gøy det, men jeg fikk ikke truffet så mange kjendiser akkurat. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Burte vært, er ikke. Er du? Menga med noen for ca. 10 år siden, klysete! I kjendisalfabetet er jeg kanskje en Ø, ikke særlig kjent m.a.o. Tror ikke jeg ville vært det heller, i så fall ville jeg ønsket å ha gjort/oppnådd noe bra. Ikke bare ha knulla i en eller annen realityserie. Man skal fortjene kjendisstatusen, synes jeg, ikke hige etter å bli kjent bare for statusens skyld.. 0 Siter
Line Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Sprø og morsom???? Hæ, dæ kan æg isje fatta!!! Hehe... det var en fyr fra Jæren som pleide å komme og handle hos meg for noen år siden, omtrent daglig. Hver gang han pratet til meg, smilte han lurt, for jeg måtte uten unntak ALLTID spørre opp igjen hva han sa. Stort sett skjønte jeg ikke hva han sa da heller 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg kjenner en som kjenner en som har vært på lokal-TV. Teller det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.