R.Dahl Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hei. jeg er 36 år og jobber som murer. Det jeg sliter med fortiden er ryggen og hoftene, er sykemeldt pr.dags dato og 1 uke til.Smertene startett for sirka 1 år siden,jeg kunne ikke ligge mere på knean, som murer ligger jeg masse på betonggulv med knean.Bruker knepute.Så jeg står og sitter på huk, men når man legger flis på gulv så blir det hardt i lengden.Det stråler fra nakke gjennom ryggen ut i hoftene og lårene, stopper ved knerne.Jeg tar behandlig i form av strøm og kopping samt dybdemassasje.Begynte for 3 uker siden.Kjenner bedring. Så det jeg lurer på om du syntes at det er rett behandling eller har du noe annet å foreslå? Har også prøvd akunpunktur.Hjalp litt,men ikke nok.Med hilsenRune 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179719-korsrygg-og-hofteproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…