Gå til innhold

Min sønns første ped :)


Rubia

Anbefalte innlegg

fei1365380229

Nei

Der er jeg veldig enig med deg, jeg syns overhodet ikke barna mine er særlig voksne og reflekterte :o) og de er snart 11 år og 13 år (guttene) de hadde aldri i verden fått moped.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 208
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Goliath

    39

  • Rubia

    23

  • mariaflyfly

    13

  • snø

    10

Mest aktive i denne tråden

Da poden var 4 år kom han på at han ville gå på "blades", det betyr ikke at han fikk lov forde om han kom på det selv ;-)

Hva de skal få lov til er noe helt annet - og må vurderes individuelt, ikke minst når det gjelder hvordan forholdene er der aktivitetene ønskes utført:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knarp

Viser til diskusjonen.

Kan ikke se noe i det opprinnelige innlegget verken om lukket område eller motorsportarena.

Dersom dette hadde vært utdypet, ville reaksjonene sikkert vært anderledes.

Slik jeg leser det, går de negative kommentarene ikke på motorsport, men på det ulovlige, samt foreldrenes godkjenning av og oppfordring til det ulovlige med de følger dette har for barnets personlige utvikling av holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel og bra at solen skinner og at gullgutten din smiler når han får en moped. Hvorfor kjøper du ikke en tanks eller et maskingevær til ham? Da hadde han sikkert smilt enda litt bredere! Gutten er 11 år for pokker!!! Håper været er like fint hos deg den dagen du finner poden din med knust kranium ved foten av redskapsboden i hagen.

Lykke til videre!

"den dagen du finner poden din med knust kranium ved foten av redskapsboden i hagen" - Den var vel litt unødvendig, synes du ikke, Goliath?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg har skjønt det så er det bare et valgt nick og at de som sitter her inne bare underskriver med rødt nick.

Uansett så har jeg ingen tro på at en voksen legeperson som NHD ville skrevet en "sak for barnevernet" pga. tråden her og uten å vite hvordan barnet hadde det til daglig.

Underskrives det med NHD i rødt så får jeg heller tro på det da.

nhd er NHD. Det må du nok bare tro på enten du vil eller ei.

DET har jeg jeg iallefall garantert fått med meg i alle disse år her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg har skjønt det så er det bare et valgt nick og at de som sitter her inne bare underskriver med rødt nick.

Uansett så har jeg ingen tro på at en voksen legeperson som NHD ville skrevet en "sak for barnevernet" pga. tråden her og uten å vite hvordan barnet hadde det til daglig.

Underskrives det med NHD i rødt så får jeg heller tro på det da.

Still ham spørsmål om dette på psykiatriforum, om du ikke tror noen av oss andre.

Men altså: Det er nettopp fordi han IKKE uttaler seg som fagperson men privatperson at det ikke er rød prikk når han bare skriver under med nhd (og ikke fullt navn).

Men som sagt, jeg tror ikke du tror meg eller noen andre noe mer nå, så spør NHD sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...