Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg venner meg til de fleste navn jeg, bare de har vært i bruk en stund. Leah ble bedre med 'h' på slutten. Trodde første det var uten. Synes det er fint at en prinsesse (eller er hun ikke det?) har et navn ulikt de fleste andre! Nei, Behn-barna får ikke titler. Tror det er etter Märtha og Aris eget valg. 0 Siter
blitz1365380771 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg venner meg til de fleste navn jeg, bare de har vært i bruk en stund. Leah ble bedre med 'h' på slutten. Trodde første det var uten. Synes det er fint at en prinsesse (eller er hun ikke det?) har et navn ulikt de fleste andre! Så sant, så sant. Prinsesse Bodil? Hennes kongelige høyhet prinsesse Liv-Karin. Hjelpes meg!!! 0 Siter
Zarine Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Eg syns iallfall ikkje det var det. Eg hadde tenkt å formidle nyheten vidare, men innsåg at eg ville flirt meg i hel når eg skulle fortelje kva "sessa" hadde fått til namn. Sorry. Men namnet skjemmer ingen, heiter det jo. Jenta er sikkert flott lell. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg synes navnet var helt okei jeg! Navnet passer dessuten til en "nesten-prinsesse" ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nei, du er ikke den eneste! Jeg synes det var kjempefint, jeg. Dog ikke ett navn jeg hadde latt min datter få, men ... Så er jeg vel kanskje en av de få som synes Ari Mikael er et nydelig guttenavn? Enig! Ari Mikael kunne jeg godt kalt mitt barn for, dog _før_ Ari Behn ble kjent.... Nydelig navn:o) 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det er ille. Først og fremst fordi det er en skikkelig "fu*k-you" til oss som har betalt tilværelsen til Mærta alle disse årene. Kongefamilien har et ansvar for å bringe norsk kulturarv videre, selv om apanasjen nå har blitt borte (?). Men det er også et navn som bringer tankene til en husvogn i Hicksville, New Jersey. 0 Siter
Gjest knarp Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja. Det er et sånt navn som fjortis-foreldre gir dattera si. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Om ikke annet får de et dørskilt av en annen verden. HER BOR MÂRTA LOUISE, ARI, LEAH ISADORA OG MAUD ANGELICA BEHN. Da skjønner du at ikke du har med familien Hvermannsen å gjøre! Ari heter Ari Mikael 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 At det ble valgt et slikt navn fra den kanten forbauset meg ikke. Lite pent navn og "tungt". 0 Siter
Gjest mamman til Lea! Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Nei, jeg synes det er fint. Litt svulstig, men nydelig. Skjønner ikke alt oppstyret heller. Det er da mer vanlig enn Maud Angelica! Maud brukes knapt for tida, mens Lea/Leah er et navn "i vinden" - dessverre! Jammen glad min datter ble kalt Lea (uten den bortkastede h'en...) flere år før dette barnet ble født! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.