Gjest radura Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg lurer på hvor lenge jeg bør sykle om gangen, og hvor ofte? Har lest et par steder at man ikke bør sykle mer enn 20 min. pr. dag, er dette reelt? Sykler en halv time hver kveld før jeg legger meg, men kunne godt tenke meg å sykle f.eks. en time, hvorfor skulle ikke det være bra? Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ërgo som bare det Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Det tar en stund før forbrenninga setter i gang. 20 min er for lite. Minimum 30 min,helst 45 min eller mer. Og størst effekt får du på tom mage om morgenen. Drikk en kopp kaffe og et stort glass vann og kjør i moderat tempo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg har en spinningsykkel foran TV'n og bruker den 2-4 timer pr. uke. Ca. 1 time hver gang. Jeg synes det er bedre å ta en langøkt enn mange korte. Skulle jo tro at det er starten kroppen får mest "juling" og at det er bedre for kroppen å trene mens den er varm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfeliine Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det tar en stund før forbrenninga setter i gang. 20 min er for lite. Minimum 30 min,helst 45 min eller mer. Og størst effekt får du på tom mage om morgenen. Drikk en kopp kaffe og et stort glass vann og kjør i moderat tempo. Men har du tro på at man går ned i vekt ved å sykle? jeg har også lagt om kostholdet mitt... jeg prøver å gå med iallefall 10 til... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfeliine Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Satser du på å gå ned i vekt forresten? Jeg sykler også på ergometersykkel, men det er slitsomt... pleier å sykle ca 30 min, i en fart på 19... blir helt gjennomvåt jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.