Gå til innhold

hva er du mest overrasket/sjokkert over at folk flest ikke vet?


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Joda det er såkaldt bevist at jenter her mye dårligere retningssans enn menn. De har også mye dårligere romsans enn menn. Bare å se på ei jente som skal lukeparekere det, hehe

*grøss* jeg nekter å lukeparkere, det er ekkelt det! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 231
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    33

  • morsan

    25

  • favn

    12

  • noami

    11

Mest aktive i denne tråden

*grøss* jeg nekter å lukeparkere, det er ekkelt det! :(

Mange som mener det, men hvorfor ikke trene hjemme på gårdsplassen? Sette opp noen pinner eller noe annet som det ikke gjør noe om man dulter litt i. Det er lett når man har lært knepene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som mener det, men hvorfor ikke trene hjemme på gårdsplassen? Sette opp noen pinner eller noe annet som det ikke gjør noe om man dulter litt i. Det er lett når man har lært knepene.

Lukeparkere, det vil jeg helst lære meg å gjøre i smug... Jeg kan jo litt,- bare det ikke er dårlig plass,da.

Og så kjøre (dvs. rygge) med henger,- det har jeg bestemt meg for at jeg skal lære meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukeparkere, det vil jeg helst lære meg å gjøre i smug... Jeg kan jo litt,- bare det ikke er dårlig plass,da.

Og så kjøre (dvs. rygge) med henger,- det har jeg bestemt meg for at jeg skal lære meg.

Dette klarer du helt fint, men det trengs selvsagt litt trening. Men har du med deg noen som kan gi deg noen tips så er dette veldig enkelt. Det er bare noen få ting du skal tenke på å gjøre/sjekke ellers går det som en drøm:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarer du helt fint, men det trengs selvsagt litt trening. Men har du med deg noen som kan gi deg noen tips så er dette veldig enkelt. Det er bare noen få ting du skal tenke på å gjøre/sjekke ellers går det som en drøm:-)

Noen som kan gi meg tips ;-) Det er ikke alltid jeg takler "tips" fra mannen min like godt... Kanskje jeg skal ta med en kollega istedet... Det er nok bedre for husfreden. Uff nei, det hørtes fælt ut. Det er ikke alltid jeg snerrer over "gode" råd. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan gi meg tips ;-) Det er ikke alltid jeg takler "tips" fra mannen min like godt... Kanskje jeg skal ta med en kollega istedet... Det er nok bedre for husfreden. Uff nei, det hørtes fælt ut. Det er ikke alltid jeg snerrer over "gode" råd. Tror jeg.

Hehe, kjenner litt til den der ja. Du har nok lavere terskel for hva mannen din sier enn andre. I tillegg mistenker du han for å kritisere, selv om han ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, kjenner litt til den der ja. Du har nok lavere terskel for hva mannen din sier enn andre. I tillegg mistenker du han for å kritisere, selv om han ikke gjør det.

Så sant, så sant ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillegg......men når det er sagt så finnes det utrolig mange stupide folk der ute i den store verden. En ting er å ikke ha stor allmennkunnskap, det synes jeg ikke er noe problem, men det verste er når du ikke har empati, sympati og slike egenskaper, det synes jeg er mange ganger verre.

Ja, det er sant. Dum er (nesten) uforskyldt, ond er jævelskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokkedårisei

Det var ikke skvettlapper til sykkelen h*n mente da?;o)

Neida. Da kunden spurte etter SVETTELAPPER måtte jeg jo få en forklaring på hva dette var.

- Svettelapper er en slags pute som du legger under armen for å svette på slik at du kan bruke genseren flere dager uten å lukte vondt.

Jeg sjekket opp dette nærmere og fant ut at dette var topp moderne blandt byfruer i begynnelsen av forrige århundre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

På frokostbar i Madrid fikk vi, når vi bestilte juice, et glass med juice, to poser sukker og en skje!! ;-)

Rare spanjoler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...