Gå til innhold

Fedon Pizza?


Reven1365380455

Anbefalte innlegg

Reven1365380455

Jeg leste for en stund siden at det skulle komme en Fedon Pizza. Har denne kommet ut? Hvem selger den i Stavanger området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil bare si at jeg har smakt den, og den er ikke noe god. Altfor mye skinke og paprika, og bunnen smaker papp. Ikke ble jeg mett av en hel en heller.

Men jeg tror den føres av de kjente kjedebutikkene, Ica osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Den har visst kommet ja. Prøv Meny-butikken. Har ikke smakt den selv enda, men er nysgjerrig, så kommer nok til å kjøpe den en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Jeg vil bare si at jeg har smakt den, og den er ikke noe god. Altfor mye skinke og paprika, og bunnen smaker papp. Ikke ble jeg mett av en hel en heller.

Men jeg tror den føres av de kjente kjedebutikkene, Ica osv.

En ting er at bunnen smaker papp, det er jo ikke bra. Men for mye skinke og paprika? Er det ikke bra med mye fyll da? Var den dyr forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk jeg forbi en Burger King, og så at de hadde kalt sin nye burger for Fedon King. For et fantastisk konsept!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bare si at jeg har smakt den, og den er ikke noe god. Altfor mye skinke og paprika, og bunnen smaker papp. Ikke ble jeg mett av en hel en heller.

Men jeg tror den føres av de kjente kjedebutikkene, Ica osv.

Nei, den var ikke _kjempegod_,- men hvis man ellers er opptatt av Fedon-dietten, og ikke ønsker å bryte prinsippene, og man virkelig har lyst på pizza.... Har spist den, og kjøper den igjen fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reven1365380455

Fins på ICA og Maxi - men jeg vet ikke noe om Stavanger,da...

Grunnen til at jeg spesifiserte Stavanger er fordi jeg har vært innom de største kjedene, ingen hadde den. Får vel prøve Maxi på Sandnes da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Jeg vil bare si at jeg har smakt den, og den er ikke noe god. Altfor mye skinke og paprika, og bunnen smaker papp. Ikke ble jeg mett av en hel en heller.

Men jeg tror den føres av de kjente kjedebutikkene, Ica osv.

Og alt for lite ost. Man måtte gjette at det var ost der.

Den var etter min smak IKKE god, og kjøpes ikke igjen av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at bunnen smaker papp, det er jo ikke bra. Men for mye skinke og paprika? Er det ikke bra med mye fyll da? Var den dyr forresten?

Den var dyrere enn de vanlige. Bunnen var våt og slapp og trasig.

Jeg hadde ønsket meg mere løk og grønnsaker. Skinke kan det bli for mye av. Og som skorpionfisken sier, altfor lite ost. Osten er jo halve moroa.

Men du må ta i betraktning at jeg ikke er motivert for å spise Fedon-mat. Jeg har bare noen sånne solidaritetsanfall i forhold til kjæresten, som har bestemt seg for å gå ned noen få kg.

Etter å ha spist en hel Fedon hver (den er liten) slengte vi en hel Big One i ovnen, som vi også spiste opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alt for lite ost. Man måtte gjette at det var ost der.

Den var etter min smak IKKE god, og kjøpes ikke igjen av meg.

Ikke av meg heller.

Jeg savner for øvrig en pizza som het Bake-Up. Den er borte. Alle de gode forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var dyrere enn de vanlige. Bunnen var våt og slapp og trasig.

Jeg hadde ønsket meg mere løk og grønnsaker. Skinke kan det bli for mye av. Og som skorpionfisken sier, altfor lite ost. Osten er jo halve moroa.

Men du må ta i betraktning at jeg ikke er motivert for å spise Fedon-mat. Jeg har bare noen sånne solidaritetsanfall i forhold til kjæresten, som har bestemt seg for å gå ned noen få kg.

Etter å ha spist en hel Fedon hver (den er liten) slengte vi en hel Big One i ovnen, som vi også spiste opp.

Syntes ikke bunnen var våt hos oss...men jeg er enig i at den ikke var veldig god (men god nok,- for meg i ny og ne)...

Hørtes ut som om det måltidet der ble litt fadese,- sånn sett ut fra slankingens side :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Den var dyrere enn de vanlige. Bunnen var våt og slapp og trasig.

Jeg hadde ønsket meg mere løk og grønnsaker. Skinke kan det bli for mye av. Og som skorpionfisken sier, altfor lite ost. Osten er jo halve moroa.

Men du må ta i betraktning at jeg ikke er motivert for å spise Fedon-mat. Jeg har bare noen sånne solidaritetsanfall i forhold til kjæresten, som har bestemt seg for å gå ned noen få kg.

Etter å ha spist en hel Fedon hver (den er liten) slengte vi en hel Big One i ovnen, som vi også spiste opp.

Jeg er ingen Fedon-tilhenger, men trodde kanskje at det endelig var kommet et sunt hurtig-pizza-alternativ på markedet. Men er den ikke god, så er det jo ingen vits!:)

Huff, bunnen er jo omtrent det viktigste på pizzaen.Er bunnen dårlig, spiller det ingen rolle hvor godt fyllet måtte være.

Takke meg til sunn hjemmelaget pizza; med grov,sprø bunn, masse grønt, magert kjøtt og passe med ost:) Så får det heller ta litt lengre tid.

Må nok likevel smake Fedon-pizza en gang, bare for å ha gjort det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes ikke bunnen var våt hos oss...men jeg er enig i at den ikke var veldig god (men god nok,- for meg i ny og ne)...

Hørtes ut som om det måltidet der ble litt fadese,- sånn sett ut fra slankingens side :-))

Ja, men han er generelt veldig flink, og går jevnt og trutt ned uten å bli fanatisk med kosten. Ca. en halv kg i uka går han ned.

I helgene blir det mange utskeielser, med is, øl, vin og Babettes mange fristelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Ja, men han er generelt veldig flink, og går jevnt og trutt ned uten å bli fanatisk med kosten. Ca. en halv kg i uka går han ned.

I helgene blir det mange utskeielser, med is, øl, vin og Babettes mange fristelser.

Babettes gjestebud? Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen Fedon-tilhenger, men trodde kanskje at det endelig var kommet et sunt hurtig-pizza-alternativ på markedet. Men er den ikke god, så er det jo ingen vits!:)

Huff, bunnen er jo omtrent det viktigste på pizzaen.Er bunnen dårlig, spiller det ingen rolle hvor godt fyllet måtte være.

Takke meg til sunn hjemmelaget pizza; med grov,sprø bunn, masse grønt, magert kjøtt og passe med ost:) Så får det heller ta litt lengre tid.

Må nok likevel smake Fedon-pizza en gang, bare for å ha gjort det;)

Ja, det kan jo godt hende du synes den er god. Jeg klarer ikke grandiosa heller, bare så det er sagt. Synes den også smaker papp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men han er generelt veldig flink, og går jevnt og trutt ned uten å bli fanatisk med kosten. Ca. en halv kg i uka går han ned.

I helgene blir det mange utskeielser, med is, øl, vin og Babettes mange fristelser.

En halv kilo i uka er jo flott ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Den har kommet ja og smakte så utrolig pyton, fikk den servert hos en vennine som synes den var kjempe god, men jeg smakte ikke annet enn papp. Og det var så mye løk og annet tull på den- nei huff!

Lav-kalori pizza kan ikke bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokkedårisei

Ja, men han er generelt veldig flink, og går jevnt og trutt ned uten å bli fanatisk med kosten. Ca. en halv kg i uka går han ned.

I helgene blir det mange utskeielser, med is, øl, vin og Babettes mange fristelser.

Tipper at en av Babettes

fristelser bidrar til at de andre utskeielsene blir forbrent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...