Gå til innhold

Fedon Pizza?


Reven1365380455

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokkedårisei

Ikke av meg heller.

Jeg savner for øvrig en pizza som het Bake-Up. Den er borte. Alle de gode forsvinner.

Enig i at Bake up var den beste. Dr oteker og pizza originale funker også, men ingen slår Bake up.

Jeg har sett Fedonpizzaen på Meny, men jeg regnet med at den var slik dere beskriver, så jeg har ikke giddet å prøve den.

Pizza kommer aldri til å bli en sunn næringsrik hverdagsmiddag, så jeg synes man skal kose seg med en skikkelig deilig pizza med masse ost en gang i blandt. Spiser heller f.eks fiskewok en annen dag for å kompensere.

Hjemmelaget pizza stekt på sten, og godt med ost:

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest baremei

Enig i at Bake up var den beste. Dr oteker og pizza originale funker også, men ingen slår Bake up.

Jeg har sett Fedonpizzaen på Meny, men jeg regnet med at den var slik dere beskriver, så jeg har ikke giddet å prøve den.

Pizza kommer aldri til å bli en sunn næringsrik hverdagsmiddag, så jeg synes man skal kose seg med en skikkelig deilig pizza med masse ost en gang i blandt. Spiser heller f.eks fiskewok en annen dag for å kompensere.

Hjemmelaget pizza stekt på sten, og godt med ost:

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Jo, hjemmelaget pizza med grov bunn og mye grønt, kan bli sunn og næringsrik hverdagsmiddag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokkedårisei

Jo, hjemmelaget pizza med grov bunn og mye grønt, kan bli sunn og næringsrik hverdagsmiddag:)

OK, men er det noe godt? Og hvor mye grovt, og hvor mye grønnsaker?surdeigsbunn, med et lass av grønnsaker frister ikke meg. Pleier å spise ca 50% grønnsaker til hverdags jeg. Og så koser jeg meg skikkelig med en god pizza i helgen med kylling og ananas , skinke og sjampinjong, tacokjøttdeig, eller luksusutgaven parma og mozzarella. God bunn med mye olivenolje, og mye ost.

Enhver får velge det som er best for seg selv selfølgelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

OK, men er det noe godt? Og hvor mye grovt, og hvor mye grønnsaker?surdeigsbunn, med et lass av grønnsaker frister ikke meg. Pleier å spise ca 50% grønnsaker til hverdags jeg. Og så koser jeg meg skikkelig med en god pizza i helgen med kylling og ananas , skinke og sjampinjong, tacokjøttdeig, eller luksusutgaven parma og mozzarella. God bunn med mye olivenolje, og mye ost.

Enhver får velge det som er best for seg selv selfølgelig:)

Et fam.medlem lager en kjempegod pizza, slik jeg beskrev. H*n er diabetiker, og av en vanlig pizza(selv lie stk.) får h*n veldig høyt blodsukker.Men med denne går det supert.

Vet ikke hvor mye grovt mel h*n har i deigen(kan spørre hvis du er interessert?), men det er ingen surdedeigsbunn, nei, hehe. Kjenner knapt at den er grov. Blir bare fortere mett. Fyllet består f.eks. i karbonadedeig,tomatpuré, paprika, løk, champignoner,(tomat)-blir ganske mye fyll. En blanding av mager og fetere ost på toppen.Har gjerne en liten salat ved siden av også. Namnam, jeg får vann i munnen:9

Men spiser du ikke pizza for ofte, og ikke har noen spes. helseproblemer å ta hensyn til, skal du selvsagt ta den pizzaen som du synes er best! Litt grønnsaker ved siden av kan gjøre dessuten gjøre den et par hakk sunnere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokkedårisei

Et fam.medlem lager en kjempegod pizza, slik jeg beskrev. H*n er diabetiker, og av en vanlig pizza(selv lie stk.) får h*n veldig høyt blodsukker.Men med denne går det supert.

Vet ikke hvor mye grovt mel h*n har i deigen(kan spørre hvis du er interessert?), men det er ingen surdedeigsbunn, nei, hehe. Kjenner knapt at den er grov. Blir bare fortere mett. Fyllet består f.eks. i karbonadedeig,tomatpuré, paprika, løk, champignoner,(tomat)-blir ganske mye fyll. En blanding av mager og fetere ost på toppen.Har gjerne en liten salat ved siden av også. Namnam, jeg får vann i munnen:9

Men spiser du ikke pizza for ofte, og ikke har noen spes. helseproblemer å ta hensyn til, skal du selvsagt ta den pizzaen som du synes er best! Litt grønnsaker ved siden av kan gjøre dessuten gjøre den et par hakk sunnere:)

Hjemmelaget pizza spiser jeg med god samvittighet max en gang i uka, så det bekymrer meg ikke.

Jeg fårstår bare ikke vitsen med en Fedonpizza.Som folk skriver her har fedon tatt bort alt som gjør pizzaen god. Det blir like tåpelig som de kostholdsrådgiverene som sier at burger er sunt hvis du tar bort osten og brødet og ber om ekstra salat. Da bestiller du heller en god kyllingsalat eller noe. Synes ikke noe om sånt halvveis.

Men en ting som overasket meg var at Atkinsbarene er veldig gode. Jeg liker de bedre enn vanlig sjokkis! (spiser dem som alternativ til snop da, ikke som et sunt måltid) Men jeg er litt flau over at jeg spiser dem, akkurat som om jeg ikke har forstått at det ikke er sunt med sjokkis uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reven1365380455

Jeg fant den hos Maxi. Den smakte, som beskrevet tidligere, papp. Ikke noe god med andre ord, og da forsvinnger jo hele poenget med denne pizzaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag gikk jeg forbi en Burger King, og så at de hadde kalt sin nye burger for Fedon King. For et fantastisk konsept!

Det er Fedon som står bak den også, ikke bare noe Burger King har funnet på på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Det er Fedon som står bak den også, ikke bare noe Burger King har funnet på på egenhånd.

Ser for meg Fedon står å lager pizza til den store gullmedalje og kjører rundt til butikkene å leverer..He he =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at en av Babettes

fristelser bidrar til at de andre utskeielsene blir forbrent:)

Det kan tenkes! For øvrig trener vi sammen, både med og uten klær på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har kommet ja og smakte så utrolig pyton, fikk den servert hos en vennine som synes den var kjempe god, men jeg smakte ikke annet enn papp. Og det var så mye løk og annet tull på den- nei huff!

Lav-kalori pizza kan ikke bli bra.

Hehehehehe..

Morsomt...."lav-kalori"... hehehhe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Fedon som står bak den også, ikke bare noe Burger King har funnet på på egenhånd.

Det skjønte jeg jo. Kunne jo ikke unngå å se trynet til Fedon trøkka opp på reklame for Fedon King.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Masahiro

Smaker IKKE godt!!! Jeg kjøpte den og kastet 2/3 rett i søpla - merkelig smak på den...grøss..!! Dyr også!! Finnes en annen pizza med redusert fettinnhold fra Casa di mama, tror jeg... Med skinke! Den var veldig god! :=O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...