Gjest Sam Kvem Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 "Menn bør sitte og tisse" Ja, helt enig, det er i grunnen alt menn trenger å beskjeftige seg med. :-) Så vi kan legge vekk sjarm, ambisjoner, omtanke, sensualitet, intellekt, empati, sympati, renslighet, takt, sosiale evner, humør og smil? Det har jeg alltid drømt om; bare løpe rundt og vifte med pikken og rape. 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 "Menn bør sitte og tisse" Ja, helt enig, det er i grunnen alt menn trenger å beskjeftige seg med. :-) Nåh... Min har vasket dass + resten av huset i dag mens jeg var på shopping, det var igrunn greit det og 0 Siter
Gjest mij Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Så vi kan legge vekk sjarm, ambisjoner, omtanke, sensualitet, intellekt, empati, sympati, renslighet, takt, sosiale evner, humør og smil? Det har jeg alltid drømt om; bare løpe rundt og vifte med pikken og rape. Hint; og/å :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.