Gå til innhold

Hvis dere kunne ta patent på en ide/oppfinnelse , hva ville det vært?

Anbefalte innlegg

Gjest BattleClown
Skrevet

Og så enkel som den sikkert ville være å få ketchupen ut av! :-D

Det kan bli et problem :)

Men jeg tror man tilgir mye bare designet er fett nok :)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Det kan bli et problem :)

Men jeg tror man tilgir mye bare designet er fett nok :)

Hehe, ja. For hvem bryr seg om ketchup allikkavella?

Gjest BattleClown
Skrevet

Hehe, ja. For hvem bryr seg om ketchup allikkavella?

Jeg tror det vil heve smaken på ketchup også. Se bare på vanlig vann pakket inn i en kul flaske, det smaker bedre enn springvann ikke sant :)

Her så gjelder det å lage en flaske så kul at innholdet faller i smak på image alene.

Style over substance :)

Skrevet

Kunne tenkt meg å finne opp hvordan jeg kunne gjennomføre kald fusjon. Så kunne jeg spalte vann og få noe skikkelig brennbart, som kunne brukes til boligoppvarming eller drovstoff til biler osv.

Men noe som hadde vært enda bedre er briller som jeg kunne se i gjennom klær med. Tenk på alle de flotte damene da gitt, hehe.

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Kunne tenkt meg å finne opp hvordan jeg kunne gjennomføre kald fusjon. Så kunne jeg spalte vann og få noe skikkelig brennbart, som kunne brukes til boligoppvarming eller drovstoff til biler osv.

Men noe som hadde vært enda bedre er briller som jeg kunne se i gjennom klær med. Tenk på alle de flotte damene da gitt, hehe.

Har du ikke repekt for de globale virkninger av en uttømmelig, ufarlig og forurensningsfri energikilde som er mindre enn en buss?

Det er nok konsekvenser til en kilometer tråd.

Skrevet

Har du ikke repekt for de globale virkninger av en uttømmelig, ufarlig og forurensningsfri energikilde som er mindre enn en buss?

Det er nok konsekvenser til en kilometer tråd.

Hmm, du har et poeng der gitt

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Hmm, du har et poeng der gitt

Best du lar det være.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hver gang jeg er oppspist av mygg og jeg holder på å bli gal,ønsker jeg meg dette:

En maskin som henger i taket med mange armer. Så kan jeg bare trykke på en knapp og alle myggstikkene blir beklødd.

*hater mygg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...