Gjest BattleClown Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Og så enkel som den sikkert ville være å få ketchupen ut av! :-D Det kan bli et problem Men jeg tror man tilgir mye bare designet er fett nok 0 Siter
....AV Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 mener du at det finnes slike rulleskøyter? Hvor? http://v3.espacenet.com/origdoc?DB=EPODOC&IDX=WO0016862&F=0&QPN=WO0016862 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Det kan bli et problem Men jeg tror man tilgir mye bare designet er fett nok Hehe, ja. For hvem bryr seg om ketchup allikkavella? 0 Siter
Gjest BattleClown Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hehe, ja. For hvem bryr seg om ketchup allikkavella? Jeg tror det vil heve smaken på ketchup også. Se bare på vanlig vann pakket inn i en kul flaske, det smaker bedre enn springvann ikke sant Her så gjelder det å lage en flaske så kul at innholdet faller i smak på image alene. Style over substance 0 Siter
mrxx Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Kunne tenkt meg å finne opp hvordan jeg kunne gjennomføre kald fusjon. Så kunne jeg spalte vann og få noe skikkelig brennbart, som kunne brukes til boligoppvarming eller drovstoff til biler osv. Men noe som hadde vært enda bedre er briller som jeg kunne se i gjennom klær med. Tenk på alle de flotte damene da gitt, hehe. 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Kunne tenkt meg å finne opp hvordan jeg kunne gjennomføre kald fusjon. Så kunne jeg spalte vann og få noe skikkelig brennbart, som kunne brukes til boligoppvarming eller drovstoff til biler osv. Men noe som hadde vært enda bedre er briller som jeg kunne se i gjennom klær med. Tenk på alle de flotte damene da gitt, hehe. Har du ikke repekt for de globale virkninger av en uttømmelig, ufarlig og forurensningsfri energikilde som er mindre enn en buss? Det er nok konsekvenser til en kilometer tråd. 0 Siter
mrxx Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Har du ikke repekt for de globale virkninger av en uttømmelig, ufarlig og forurensningsfri energikilde som er mindre enn en buss? Det er nok konsekvenser til en kilometer tråd. Hmm, du har et poeng der gitt 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hmm, du har et poeng der gitt Best du lar det være. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hver gang jeg er oppspist av mygg og jeg holder på å bli gal,ønsker jeg meg dette: En maskin som henger i taket med mange armer. Så kan jeg bare trykke på en knapp og alle myggstikkene blir beklødd. *hater mygg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.