org Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Kan noen vennligst gi meg et solid spark bak? Jeg har en oppgave å skrive, må levere i morra - om den didaktiske relasjonsmodellen... Er utrolig umotivert - oppgaven er bedriten. Men uansett må jeg jo levere et eller annet... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 *Gir org et skikkelig spark i rævva* Sånn, hjalp det? ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 *gir org et oppdragende tupp i ræva* 0 Siter
org Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 *Gir org et skikkelig spark i rævva* Sånn, hjalp det? ;-) Mjaaa, skal begynne nå. Har surret bort en time... 0 Siter
muriel Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Skriv noe jævlig imponerende med utgangspunkt i MAKVIS, så ordner det seg nok! *sliter med refleksjonsmotivasjonen* ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Mjaaa, skal begynne nå. Har surret bort en time... Husj og vekk med deg!! 0 Siter
org Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Skriv noe jævlig imponerende med utgangspunkt i MAKVIS, så ordner det seg nok! *sliter med refleksjonsmotivasjonen* ;o) MAKVIS? Og det er??? 0 Siter
org Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Skriv noe jævlig imponerende med utgangspunkt i MAKVIS, så ordner det seg nok! *sliter med refleksjonsmotivasjonen* ;o) Ja, fant det. Du er jammen meg lur, muriel! Takker og bukker. 0 Siter
muriel Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 MAKVIS? Og det er??? Huskeregla for feltet "Læringsaktiviteter", og står for: M - motivere A - aktivisere K - konkretisere V - variasjon I - individualisere S - samarbeide (Fra Lyngsnes og Rismark: "Didaktisk arbeid") Så, husj med seg nå!! ;-) 0 Siter
muriel Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Ja, fant det. Du er jammen meg lur, muriel! Takker og bukker. Bare så synd jeg ikke kan være lur på egne vegne. Har en liiiiten haug som venter her også *grøss* Go go go! ) 0 Siter
org Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 *Takk for sparkene!* Det hjalp. Er ferdig nå. Uten dere, tror jeg ikke jeg hadde kommet igang!!! 0 Siter
Freya Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 *Takk for sparkene!* Det hjalp. Er ferdig nå. Uten dere, tror jeg ikke jeg hadde kommet igang!!! Er ikke det en deilig følelse? 0 Siter
Kjersti S Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Å, det ordet var det noe kjent med....VET at jeg har kunnet det en gang, men akk og ve hvor fort man glemmer! Sånn blir det når det tar årevis før man får seg jobb etter endt utdanning! Må visst begynne å repetere litt for meg selv jeg, hvis jeg i dete hele tatt skal kunne komme meg gjennom et jobbintervju! Forresten, er det den "rundingen med en stjerne inni", der det er forbindelse mellom alle punktene? Hva er det som er med igjen? Gi meg en kortversjon, så skal du se du blir inspirert til å skrive! "Klør meg i hodet* - hvor senil er det mulig å være??? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Tittei... Håper virkelig for guds skyld at du ikke sitter her ennå!!! ;-) 0 Siter
org Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Å, det ordet var det noe kjent med....VET at jeg har kunnet det en gang, men akk og ve hvor fort man glemmer! Sånn blir det når det tar årevis før man får seg jobb etter endt utdanning! Må visst begynne å repetere litt for meg selv jeg, hvis jeg i dete hele tatt skal kunne komme meg gjennom et jobbintervju! Forresten, er det den "rundingen med en stjerne inni", der det er forbindelse mellom alle punktene? Hva er det som er med igjen? Gi meg en kortversjon, så skal du se du blir inspirert til å skrive! "Klør meg i hodet* - hvor senil er det mulig å være??? Skal vi se. Mål, innhold, rammer, vurdering og litt mer. Demrer det? Og oppgaven ble jeg ferdig med, tro det eller ei. Leverte faktisk tre timer før 2. frist gikk ut... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.