Gå til innhold

Hva kommer det av

Gjest hjelp meg igang igjen

Anbefalte innlegg

Når man begynner å trene, så begynner man lavt nede, og formkurven stiger jevnt. Det gjør også humør og alle positive effekter.

Etter en tid så stopper det opp. Og etter enda litt tid, så føles det som om man er tilbake på nederste kurve igjen, og alt er så tungt at man vil spy. Motivasjonen min rauser av det.

Noen som vet hva det kommer av?? Og hva jeg kan gjøre med det?

Jeg driver ikke hardtrening, kun sykling, ca 1,4 km på lett motstand tre ganger i uka, og litt roing.

Før merket jeg veldig at jeg følte meg bra og ble glad av å trene. Men nå sliter jeg igjen.

Ønsker å gå ned fem kilo og ellers være i god form. Nå er jeg bare sånn *blææhhh* og føler at jeg eser bare jeg spiser ei skive med ost! Spiser ikke snop, brus eller veldig fet mat. Sånn normalt. Er veldig glad i grovbrødskive og en kopp te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som om du trener fryktelig lite. 1,4 km sykling kan vel umulig ta mer enn 5 minutter?

1,4 MIL skulle det være...jeg har det stadig kleint med tall.... ;0) Men jeg tror du skjønte det da...

Jeg tror kanskje det kommer av for lite søvn egentlig.

Men alle gode råd mottas med takknemlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...