Gjest hjelp meg igang igjen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Når man begynner å trene, så begynner man lavt nede, og formkurven stiger jevnt. Det gjør også humør og alle positive effekter. Etter en tid så stopper det opp. Og etter enda litt tid, så føles det som om man er tilbake på nederste kurve igjen, og alt er så tungt at man vil spy. Motivasjonen min rauser av det. Noen som vet hva det kommer av?? Og hva jeg kan gjøre med det? Jeg driver ikke hardtrening, kun sykling, ca 1,4 km på lett motstand tre ganger i uka, og litt roing. Før merket jeg veldig at jeg følte meg bra og ble glad av å trene. Men nå sliter jeg igjen. Ønsker å gå ned fem kilo og ellers være i god form. Nå er jeg bare sånn *blææhhh* og føler at jeg eser bare jeg spiser ei skive med ost! Spiser ikke snop, brus eller veldig fet mat. Sånn normalt. Er veldig glad i grovbrødskive og en kopp te. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har fått det på samme måten selv... Svar meg også dere som svarer da ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Høres ut som om du trener fryktelig lite. 1,4 km sykling kan vel umulig ta mer enn 5 minutter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjelp meg igang igjen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Høres ut som om du trener fryktelig lite. 1,4 km sykling kan vel umulig ta mer enn 5 minutter? 1,4 MIL skulle det være...jeg har det stadig kleint med tall.... ;0) Men jeg tror du skjønte det da... Jeg tror kanskje det kommer av for lite søvn egentlig. Men alle gode råd mottas med takknemlighet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.