Gå til innhold

Hvordan ser kvinner på mindre pene menn?

Anbefalte innlegg

Gjest ekkel motbydelig machogris

Menn som verken er rike, pene eller vellykket på noen som helst måte? En skallet mann med liten pikk, dårlig humor, lite selvtillit og ølmage f.ex. Er slike verdt møkka under skoene deres engang? Dere ville vel ikke akkuratt grått om en slik stakkarslig taper ble slått ihjel?

Fortsetter under...

Lips1365380508

Han er ikke taper dersom han ikke er gjort noe galt mot andre mennesker, så hadde syns synd på enhver person om de hadde blitt slått, uansett utseende... Men mindre pene menn? Alle har sine definisjoner på "pen". Noen syns Britney Spears er pen, andre mener hun er stygg. Hver sin smak.... Du burde ikke syns synd på deg selv. Utseende er ikke alt. Har du sjarm, har du mye;) Selvtillit er en steg fremover...prøv å bygg det først, da kommer du langt!

Sov godt;)

Han er ikke taper dersom han ikke er gjort noe galt mot andre mennesker, så hadde syns synd på enhver person om de hadde blitt slått, uansett utseende... Men mindre pene menn? Alle har sine definisjoner på "pen". Noen syns Britney Spears er pen, andre mener hun er stygg. Hver sin smak.... Du burde ikke syns synd på deg selv. Utseende er ikke alt. Har du sjarm, har du mye;) Selvtillit er en steg fremover...prøv å bygg det først, da kommer du langt!

Sov godt;)

snakk om å pynte på sannheten.. innlegget ditt var fult av "riktige" og "snille" kvinnefraser, men vi vet begge at det bare er bullshit. Det er mye mer synd på brad pitt enn på woody allen hvis brad pitt dør.

Lips1365380508

snakk om å pynte på sannheten.. innlegget ditt var fult av "riktige" og "snille" kvinnefraser, men vi vet begge at det bare er bullshit. Det er mye mer synd på brad pitt enn på woody allen hvis brad pitt dør.

Hva vil du da med innlegget ditt hvis du tror du vet svaret?

Selv har jeg ikke de plagene men jeg har andre skavanker... Jeg har f.ex bare middels stor penis (15,5 cm). Utseendemessig ligger jeg vel omtrent på gjennomsnittet. Det er ingen rift om beinet her i gården, men blir da i det minste ikke møtt så ofte med direkte forakt, men jeg gjorde det når jeg var yngre for da var jeg overvektig en periode.

Annonse

Få trøst han føler er ekte.

Det skal man imidlertid lete lenge etter om man er i det humøret.

I've been there.

I am there.

forakten for oss mannsgriser demonstrerer dere utrolig godt her. Jeg er jo bare ett svin, jordens avskum. Jeg er verken kjekk, rik eller pen, ble jeg skutt ville dere jublet.

Kvinner er onde, det er mitt poeng.

Lips1365380508

forakten for oss mannsgriser demonstrerer dere utrolig godt her. Jeg er jo bare ett svin, jordens avskum. Jeg er verken kjekk, rik eller pen, ble jeg skutt ville dere jublet.

Kvinner er onde, det er mitt poeng.

javel, bare sett alle under en kam. for alle er like, ja, det finnes ikke forskjeller på mennesker. det er derfor vi aldri har krig....

Gjest ekkel motbydelig...

javel, bare sett alle under en kam. for alle er like, ja, det finnes ikke forskjeller på mennesker. det er derfor vi aldri har krig....

i styre og stell vil det nok aldri bli krig. Dere vil kakle istedet, og forsøke å baksnakke fienden ut av deres territorum. Deres små såpeoperaaktige intriger nede på syklubben er ikke noe bevis for at kvinner er forskjellige i sitt syn på menn.

Annonse

Gjest KariKruskakli

Jeg får svare ærlig, siden du spør.

Lite hår på hodet kan være sexy på den rette mannen.

Liten tiss er ikke noe jeg ville ha rygget unna, så lenge den kan brukes og gjør nytten.

Ølmage synes jeg ikke noe om.

Liten selvtillit er ikke å fortrekke.

Rik behøver han ikke å være, men må ha en viss økonomisk ryddighet.

Gjest Brynhild

Hvis en mann ble slått ihjel ville jeg syntes det var like tragisk om han var pen eller stygg. Hvis innlegget ditt egentlig er et spørsmål: "har en slik mann sjans hos damene?" Så vet du sikkert like godt som jeg at verden er full av "stygge" menn som har kjærester, og slett ikke er de alle rike og "vellykket". MEN det er et stort men. Menn som kaller seg selv ekkel motbydelig machogris og stakkarslig taper har særdeles liten sjans hos damer. Selvfølgelig er det vanskelig å like en som tenker på seg selv slik. (Og det er også vanskelig å bli sjarmert av en som tenker at alle damer bryr seg bare om utseende og utvendig vellykkethet)

Gjest Brynhild

Selv har jeg ikke de plagene men jeg har andre skavanker... Jeg har f.ex bare middels stor penis (15,5 cm). Utseendemessig ligger jeg vel omtrent på gjennomsnittet. Det er ingen rift om beinet her i gården, men blir da i det minste ikke møtt så ofte med direkte forakt, men jeg gjorde det når jeg var yngre for da var jeg overvektig en periode.

Ha, ha. Jeg har aldri, virkelig aldri gått etter penisstørrelse når jeg har blitt kjent med og forelsket i menn. Og en gjennomsnittlig penis er da ingen skavank, bare hvis eieren tror det. Og jeg har hatt flotte kjærester med mindre. Du må ikke nedvurdere kvinner slik, det er vel ingen som har spurt deg om størrelsen noen gang i en "bli kjent"-situasjon? "har vært overvektig er heller ingen skavank. Selvfølelsen din og oppfatningen din av andre har nok store skrammer derimot .

Jeg treffer for tiden en som kanskje ikke er noe fruktfat, men som vi har funnet tonen! Vi stortrives i hverandres selskap og jeg tror vi begge føler at vi har funnet en "sjelevenn", selv om jeg alltid har trukket på smilebåndet av det tidligere. :o)

Tynn i håret er han også, men han har en lun og god humor, en helt vanlig og god kropp og han er kjempesnill!

Og vi klarer knapt vente til vi treffes igjen! :o) *Smiler varmt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...