Gjest ØlErGodt Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Får man kjøpt øl i morgen (torsdag) i butikkene? eller er alt stengt? Mvh.en som har glemt å kjøpe inn øl... 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Helligdag = null øl i butikkene. ".............................." 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Selvsagt får man ikke kjøpt øl i morgen - det er jo helligdag! 0 Siter
Ade|ina Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 flisa skrev (På 4.5.2005 den 22.14): Åpent på Svinesund....) Men der er det vel bare lettøl? Ja, ikke at jeg skal ha øl altså, men i butikkene der får man jo ikke annet enn skvip. Må jo på polet i sverige for å få vanlig øl, og så vidt jeg vet, er det ikke polutsalg i svinesund. Eller har det kommet i det siste? 0 Siter
Gjest harrypendler Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Ade|ina skrev (På 4.5.2005 den 22.24): Men der er det vel bare lettøl? Ja, ikke at jeg skal ha øl altså, men i butikkene der får man jo ikke annet enn skvip. Må jo på polet i sverige for å få vanlig øl, og så vidt jeg vet, er det ikke polutsalg i svinesund. Eller har det kommet i det siste? det er jo ikke akkurat lang tur fra Svinesund til avkjøringen ned mot strømstad. der er systembolaget 0 Siter
Motiva Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Ade|ina skrev (På 4.5.2005 den 22.24): Men der er det vel bare lettøl? Ja, ikke at jeg skal ha øl altså, men i butikkene der får man jo ikke annet enn skvip. Må jo på polet i sverige for å få vanlig øl, og så vidt jeg vet, er det ikke polutsalg i svinesund. Eller har det kommet i det siste? Det er helligdag i sverige også, (Ikke på Svinesund selvsagt, men der er det fortsatt ikke polutsalg) Sorry:-) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Motiva skrev (På 4.5.2005 den 23.27): Det er helligdag i sverige også, (Ikke på Svinesund selvsagt, men der er det fortsatt ikke polutsalg) Sorry:-) "Det er helligdag i sverige også, (Ikke på Svinesund selvsagt, men der er det fortsatt ikke polutsalg) Sorry:-)" Hvorfor svarer du meg med "sorry"? Jeg skal ikke ha verken øl eller andre polvarer. Og om det hadde vært polutsalg i svinesund, så hadde ikke jeg vært så desperat at jeg hadde reist helt dit for å få meg noe å drikke. Jeg bare svarte på flisas innlegg - som sa at "det er oppe på svinesund" og da sa jeg at der selger de jo bare lettøl uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.