Gjest vilmenfårikketil Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg leser innlegg på siden her, om dårlig sexlyst blant menn. Det er ikke det at jeg er avhengig av sex hver dag heller, men nå begynner jeg å lure på om det er noe galt med meg. For et par mnd. siden traff jeg en kjekk ung mann. Skilt for et år siden, med to ungdomer i huset annenhver uke. Vi treffes ikke så ofte, fordi jeg har barn selv,og det er greit for oss begge. Den første natten vi delte seng sammen, inviterte han meg på middag hjem til seg. Vi spiste, lo og prata masse, tilslutt bestemte vi oss for å ligge i samme seng. Denne natten ble det bare noen få tilnærmelser, men ikke noe mer ut av det. I ettertid fortalte han at dette var svært uvant for han, men at han fortsatt liker meg svært godt. Å ha meg i sengen som han og ektefellen hadde delt i mange år, var veldig nytt og skremmende for han, det kan jeg på en måte forstå. Jeg slo meg til ro med det. Senere har han også fortalt at han har kjøpt ny seng, for å få x`n ut av systemet. Denne helgen inviterte jeg han på middag. Han kom med blomster, delte to rødvin sammen med meg, og vi snakka masse. Tiden bare fløy for oss begge. Jeg tilbød han en gjesteseng, med tanke på at situasjonen var vanskelig for han. Jeg vil ikke stresse, men han ville ligge i sengen sammen med meg. Han virker så usikker, helt annerledes enn det jeg er vant til. Vanligvis er det vanskelig å dele seng med en fin mann, uten at det skjer noe som helst. Jeg har lyst, men jeg begynner å lure på om han ikke har lyst på meg allikevel. Kanskje han tilomed syns jeg er usmaklig. Jeg har bra kropp og dusjer hver dag, så det skal ikke være noe i veien med meg. Men jeg begynner jammen å lure. I juni drar vi på tur til ulandet sammen, og jeg lurer mye på hvordan dette skal bli? Jeg skal tross alt dele seng med han i mange netter. Og tanken på at han overhodet ikke har tenkt å ta på meg, gjøre tilnærmelser eller ha sex med meg, det gjør meg forvirra i hodet. Jeg bør nok snakke med han om det, men det er også en ny situasjon for meg. Nå lurer jeg på hvordan jeg skal angripe situasjonen? Er det meg, eller er det han det er noe galt med? Kanskje burde jeg ikke stresse, da vi enda ikke kjenner hverandre så godt? Men om jeg ikke snart reagerer,kan det kanskje også være fare for at han finner noen andre som kan.. Åh, jeg har så lyst, men får det ikke til.;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183861-ny-i-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mørketsfyrste Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 En ung mann, med barn som er ungdommer? Da var han vel såpass tidlig ute, at han forlengst har slitt seg ut på sex. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183861-ny-i-forhold/#findComment-1249902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du tenker altfor mye. Selvsagt syens han ikke du er usmakelig, hadde han synes det hadde han ikke gjort alt dette for deg. Svaret ligger i det du skriver tror jeg, han er usikker. Det er vel lenge siden han har hatt ei nye ei i senga og lurer kanskje på hvordan han vil reager på det. Han er sikkert redd for å skuffe deg, kanskje ikke få stå, være klønete osv, osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183861-ny-i-forhold/#findComment-1249914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilmenfårdekketil Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du tenker altfor mye. Selvsagt syens han ikke du er usmakelig, hadde han synes det hadde han ikke gjort alt dette for deg. Svaret ligger i det du skriver tror jeg, han er usikker. Det er vel lenge siden han har hatt ei nye ei i senga og lurer kanskje på hvordan han vil reager på det. Han er sikkert redd for å skuffe deg, kanskje ikke få stå, være klønete osv, osv. Takk, det gjør iallfall godt å få bekreftelse på det jeg tror på. Håper bare jeg gjør det som er riktig iht. dette. Vil jo nødig miste`n, nå som jeg endelig har fått tak på`n. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183861-ny-i-forhold/#findComment-1249974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg skjønner godt at hans oppførsel gjør deg usikker. Men jeg skjønte ikke helt: Hva var det han omtalte som uvant? Å dele seng med en annen enn eksen, eller det at det ikke skjedde noe da dere delte seng? Kan det være en mulighet for at han ikke har kommet skikkelig over eksen sin, og i første omgang vil ha deg som venn? Eller tror han at det er du som vil vente med sex? Har du gitt ham klare signaler om at du har lyst? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183861-ny-i-forhold/#findComment-1249983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hm. Jeg hadde også lurt hadde jeg vært deg. Er i samme situasjon som deg (bortsett fra at min er barnløs) og - vel - her er det lite nøling fra begge sider... Om det er den senga han og hans eks hadde aner jeg ikke, bryr meg i grunnen ikke heller. Har ikke tenkt på det før jeg leste innlegget ditt nå. ) Jeg ville tatt det opp med ham hadde jeg vært deg. Det er lov å si at det er noe man lurer litt på og så ta det derfra. Lykke til da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183861-ny-i-forhold/#findComment-1250016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilmenfårdekketil Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg skjønner godt at hans oppførsel gjør deg usikker. Men jeg skjønte ikke helt: Hva var det han omtalte som uvant? Å dele seng med en annen enn eksen, eller det at det ikke skjedde noe da dere delte seng? Kan det være en mulighet for at han ikke har kommet skikkelig over eksen sin, og i første omgang vil ha deg som venn? Eller tror han at det er du som vil vente med sex? Har du gitt ham klare signaler om at du har lyst? Jo, han vil ha meg som venn, det har vi snakket om. Og kanskje han ikke har glemt x`n sin. Det er en av de tingene jeg må ha en alvorsprat med han om. Han sier at det er så nytt for han, å ligge i sengen med meg. Han ble redd første natten, det merket jeg. Og han innrømmet det selv også. Derfor kjøpte han en ny seng også. Vel, første natten tok han på meg, og vi kysset litt, men det ble ikke noe mer. Jeg tenkte at han sikkert behøver litt tid. Jeg er ikke den som vanligvis tar initiativ, selv om det ikke skal være noe problem om det forventes at jeg gjør det. Men, da må han si det. Men så lenge han ikke sier noe, blir jeg forferdelig usikker. Det er så nytt for meg, Jeg er ikke redd for å prate med han, men problemet er hvordan skal jeg ta det opp, og hvordan begynne? Hvordan si det på en fin måte, uten at han føler seg presset eller noe...... Jeg har så lyst til å ta på ham, og bli tatt på. Men når jeg får lyst, så vet jeg ikke helt om jeg tør, selvfølgelig i redsel for å bli avvist. Må innrømme at jeg blir redd for å involvere meg for sterkt, når han viser så lite engasjement. Og er han ikke mer engasjert, da behøver vi vel ikke treffes noe mer. For før eller siden vil vel dette med lyst bli en utfordring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183861-ny-i-forhold/#findComment-1250092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jo, han vil ha meg som venn, det har vi snakket om. Og kanskje han ikke har glemt x`n sin. Det er en av de tingene jeg må ha en alvorsprat med han om. Han sier at det er så nytt for han, å ligge i sengen med meg. Han ble redd første natten, det merket jeg. Og han innrømmet det selv også. Derfor kjøpte han en ny seng også. Vel, første natten tok han på meg, og vi kysset litt, men det ble ikke noe mer. Jeg tenkte at han sikkert behøver litt tid. Jeg er ikke den som vanligvis tar initiativ, selv om det ikke skal være noe problem om det forventes at jeg gjør det. Men, da må han si det. Men så lenge han ikke sier noe, blir jeg forferdelig usikker. Det er så nytt for meg, Jeg er ikke redd for å prate med han, men problemet er hvordan skal jeg ta det opp, og hvordan begynne? Hvordan si det på en fin måte, uten at han føler seg presset eller noe...... Jeg har så lyst til å ta på ham, og bli tatt på. Men når jeg får lyst, så vet jeg ikke helt om jeg tør, selvfølgelig i redsel for å bli avvist. Må innrømme at jeg blir redd for å involvere meg for sterkt, når han viser så lite engasjement. Og er han ikke mer engasjert, da behøver vi vel ikke treffes noe mer. For før eller siden vil vel dette med lyst bli en utfordring. For meg høres dette litt rart og uvant ut. Greit at han er nølende med å involvere seg følelsesmessig, men jeg synes det er pussig at han ikke ønsker sex med deg. Det er jo ingenting i veien for å definere seg primært som venner og elskere i en tidlig fase av forholdet siden han har litt "bagasje" å kvitte seg med før han kan satse fullt ut på deg. Hvis du virkelig vil ha denne mannen, har du kanskje tålmodighet til å vente. Jeg tror neppe jeg ville hatt det. Selv stupte jeg altfor tidlig inn i et nytt forhold rett fra et langt ekteskap, og det samme gjorde kjæresten min. I begynnelsen var vi derfor forsiktige med å framstå som et par utad. Men vi var heltent på hverandre, og når vi hadde sex var det bare, bare oss i hele verden. Da skjenket vi ikke eksene en tanke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183861-ny-i-forhold/#findComment-1250117 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.