Gjest sugefisk Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Den er vekk! Hurra!:-) Til gjengjeld har pennen jeg pirket med forsvunnet inn i støvsugerens dunkle indre ett sted, men det får typen fikse..(minste han kan gjøre;)) Den suger, og da funker det for meg. :-) Ja er det noe som virkelig suger, så er det støvsugern ; ) Jeg tok en kam med den her forleden, men den forsvant rett inn i posen gitt, og der ligger den ennå. 0 Siter
cathlin Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Den er vekk! Hurra!:-) Til gjengjeld har pennen jeg pirket med forsvunnet inn i støvsugerens dunkle indre ett sted, men det får typen fikse..(minste han kan gjøre;)) Den suger, og da funker det for meg. :-) Bra innsats! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 En lang ståltråd løser slike problemer. Takker!:-) Men nå funker den, til tross for at jeg mistet enn kulepenn til støvsugerens dunkle indre et sted i prossessen.. Jeg fikk hamret den løs. Lang ståltråd settes på listen over ting jeg vil ha tilgjengelig. 0 Siter
Osiris Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Til neste gang du setter fast noe i støvsugeren så kan det fungere bra å sette den på utblåsning. Bare husk å sette inn en ny pose først så du slipper å få stua fylt med støv og rusk. ) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Til neste gang du setter fast noe i støvsugeren så kan det fungere bra å sette den på utblåsning. Bare husk å sette inn en ny pose først så du slipper å få stua fylt med støv og rusk. ) Hehe, snur du luftstrømmen?:-/ 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Til neste gang du setter fast noe i støvsugeren så kan det fungere bra å sette den på utblåsning. Bare husk å sette inn en ny pose først så du slipper å få stua fylt med støv og rusk. ) Lurt! Takk for tips!:-) 0 Siter
Osiris Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Hehe, snur du luftstrømmen?:-/ Det går fint å snu luftstrømmen på de fleste støvsugere. På de fleste er det innsug i ene enden, og man kan ta av slangen og sette den på utblåsningsdelen som man vanligvis finner under støvsugeren. 0 Siter
flisa Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Bare et tips om støvsugere - du kan pakke vekk dyner og puter ved å pakke dem i sekker og suge ut all lufta. Kjekt! ) Hehe, søstra mi, mora mi og jeg var i Bergen for et døgn da vår bror fikk baby nå i vinter. Jeg hadde med sovepose og pute, stappet ned i en bag......søtra mi hadde tatt hele vintedyna og puta si med seg i en plastsekk, sugd uta ll lufta o gned i en sportsbag - gikk fint på flyet det! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Bare et tips om støvsugere - du kan pakke vekk dyner og puter ved å pakke dem i sekker og suge ut all lufta. Kjekt! ) Hehe, søstra mi, mora mi og jeg var i Bergen for et døgn da vår bror fikk baby nå i vinter. Jeg hadde med sovepose og pute, stappet ned i en bag......søtra mi hadde tatt hele vintedyna og puta si med seg i en plastsekk, sugd uta ll lufta o gned i en sportsbag - gikk fint på flyet det! Dæven! Praktisk, det kommer til å komme til nytte en dag..:-) Hva du kan! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Det går fint å snu luftstrømmen på de fleste støvsugere. På de fleste er det innsug i ene enden, og man kan ta av slangen og sette den på utblåsningsdelen som man vanligvis finner under støvsugeren. Akkurat, og støvet forblir vel i posen likevel da? 0 Siter
flisa Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Dæven! Praktisk, det kommer til å komme til nytte en dag..:-) Hva du kan! Lært av pappa - - - han er et ordnesmenneske av rang! husker godt vi skulle på ferie vi fikk beskjed om å holde oss LANGT unna når det gjaldt å pakke praktisk i bilen - saft, kaffe og mat bakerst opp mot koffertlokket. Madrasser inne i bilen som søstra mi og jeg måtte ligge på - og ho søla kjeks i sengetøyet. Vi kjørte alltid på ferie til Nord_trøndelag - der vi kommer fra - det er 70 mil det - så vi kjørte ofte om natta - vi sov hele tiden. :-) PS: jeg har ikke arvet ordenssansen hans - LIKER orden --men det gror kaos rundt meg - hehe 0 Siter
Osiris Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Akkurat, og støvet forblir vel i posen likevel da? Nei støvet blåser ut det også. ) Det var derfor jeg presiserte at man må sette inn ny pose før man gjør dette. Jeg bruker denne funksjonen til blant annet å blåse rent utstoppete fugler for støv. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Nei støvet blåser ut det også. ) Det var derfor jeg presiserte at man må sette inn ny pose før man gjør dette. Jeg bruker denne funksjonen til blant annet å blåse rent utstoppete fugler for støv. Javel frue;) 0 Siter
annegunn Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Du får gå over til å drikke vin istedet, vettu .-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.