Gå til innhold

Støvsugd ølkork!

Anbefalte innlegg

Gjest sugefisk
Skrevet

Den er vekk! Hurra!:-)

Til gjengjeld har pennen jeg pirket med forsvunnet inn i støvsugerens dunkle indre ett sted, men det får typen fikse..(minste han kan gjøre;))

Den suger, og da funker det for meg.

:-)

Ja er det noe som virkelig suger, så er det støvsugern ; )

Jeg tok en kam med den her forleden, men den forsvant rett inn i posen gitt, og der ligger den ennå.

Skrevet

Den er vekk! Hurra!:-)

Til gjengjeld har pennen jeg pirket med forsvunnet inn i støvsugerens dunkle indre ett sted, men det får typen fikse..(minste han kan gjøre;))

Den suger, og da funker det for meg.

:-)

Bra innsats! :)

laguna1365380434
Skrevet

En lang ståltråd løser slike problemer.

Takker!:-) Men nå funker den, til tross for at jeg mistet enn kulepenn til støvsugerens dunkle indre et sted i prossessen..

Jeg fikk hamret den løs.

Lang ståltråd settes på listen over ting jeg vil ha tilgjengelig.

Skrevet

Til neste gang du setter fast noe i støvsugeren så kan det fungere bra å sette den på utblåsning. Bare husk å sette inn en ny pose først så du slipper å få stua fylt med støv og rusk. :o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Til neste gang du setter fast noe i støvsugeren så kan det fungere bra å sette den på utblåsning. Bare husk å sette inn en ny pose først så du slipper å få stua fylt med støv og rusk. :o)

Hehe, snur du luftstrømmen?:-/

laguna1365380434
Skrevet

Lurt! Takk for tips!:-)

Skrevet

Hehe, snur du luftstrømmen?:-/

Det går fint å snu luftstrømmen på de fleste støvsugere. På de fleste er det innsug i ene enden, og man kan ta av slangen og sette den på utblåsningsdelen som man vanligvis finner under støvsugeren.

Skrevet

Bare et tips om støvsugere - du kan pakke vekk dyner og puter ved å pakke dem i sekker og suge ut all lufta. Kjekt! )

Hehe, søstra mi, mora mi og jeg var i Bergen for et døgn da vår bror fikk baby nå i vinter. Jeg hadde med sovepose og pute, stappet ned i en bag......søtra mi hadde tatt hele vintedyna og puta si med seg i en plastsekk, sugd uta ll lufta o gned i en sportsbag - gikk fint på flyet det! :)

laguna1365380434
Skrevet

Bare et tips om støvsugere - du kan pakke vekk dyner og puter ved å pakke dem i sekker og suge ut all lufta. Kjekt! )

Hehe, søstra mi, mora mi og jeg var i Bergen for et døgn da vår bror fikk baby nå i vinter. Jeg hadde med sovepose og pute, stappet ned i en bag......søtra mi hadde tatt hele vintedyna og puta si med seg i en plastsekk, sugd uta ll lufta o gned i en sportsbag - gikk fint på flyet det! :)

Dæven! Praktisk, det kommer til å komme til nytte en dag..:-)

Hva du kan!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det går fint å snu luftstrømmen på de fleste støvsugere. På de fleste er det innsug i ene enden, og man kan ta av slangen og sette den på utblåsningsdelen som man vanligvis finner under støvsugeren.

Akkurat, og støvet forblir vel i posen likevel da?

Skrevet

Dæven! Praktisk, det kommer til å komme til nytte en dag..:-)

Hva du kan!

Lært av pappa - - - han er et ordnesmenneske av rang!:)

husker godt vi skulle på ferie vi fikk beskjed om å holde oss LANGT unna når det gjaldt å pakke praktisk i bilen - saft, kaffe og mat bakerst opp mot koffertlokket. Madrasser inne i bilen som søstra mi og jeg måtte ligge på - og ho søla kjeks i sengetøyet.

Vi kjørte alltid på ferie til Nord_trøndelag - der vi kommer fra - det er 70 mil det - så vi kjørte ofte om natta - vi sov hele tiden. :-)

PS: jeg har ikke arvet ordenssansen hans - LIKER orden --men det gror kaos rundt meg - hehe

Skrevet

Akkurat, og støvet forblir vel i posen likevel da?

Nei støvet blåser ut det også. :o) Det var derfor jeg presiserte at man må sette inn ny pose før man gjør dette.

Jeg bruker denne funksjonen til blant annet å blåse rent utstoppete fugler for støv.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei støvet blåser ut det også. :o) Det var derfor jeg presiserte at man må sette inn ny pose før man gjør dette.

Jeg bruker denne funksjonen til blant annet å blåse rent utstoppete fugler for støv.

Javel frue;)

Skrevet

Du får gå over til å drikke vin istedet, vettu .-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...