Gå til innhold

Å velge Frp.


Gjest bebba

Anbefalte innlegg

Gjest bebba

Har diskutert med en del unge mennesker i helgen. En del av dem kommer til å velge Frp. selvom de ikke vil ha Carl I. Hagen som statsminister, eller egentlig ønsker dem i regjering. Hvor har disse menneskene tankene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    27

  • Prozak

    25

  • Mr Kahn

    16

  • Dorthe

    8

Mest aktive i denne tråden

Herbert Fjert og Tollef Tosk

Akkurat på det der tar de jo ikke feil.. Hagen blir ikke statsminister, og FrP kommer ikke i regjering. Det er sikkert som jorda er flat. Så du må nok finne andre ting å ta dem på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Akkurat på det der tar de jo ikke feil.. Hagen blir ikke statsminister, og FrP kommer ikke i regjering. Det er sikkert som jorda er flat. Så du må nok finne andre ting å ta dem på.

Takk og pris for at det er like sikkert, men det beste hadde vært om de hadde latt være å stemme på dem så de ikke hadde vært på Stortinget i det hele tatt. Jeg er sjokkert over holdningene til disse unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herbert Fjert og Tollef Tosk

Takk og pris for at det er like sikkert, men det beste hadde vært om de hadde latt være å stemme på dem så de ikke hadde vært på Stortinget i det hele tatt. Jeg er sjokkert over holdningene til disse unge.

Jorda er rund.

Ellers er de "produkter" (for å bruke et FrPisk uttrykk) av sin tid. Makt og avmakt, kunstige dikotomier, svart og hvitt - tavle og kritt.

"............" (likte denne, hvem det nå var)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Frp uten Carl i Hagen... mao han overgriperen på Sørlandet og han nynazikompisen med hentesveis. Ord blir fattige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Herregud, Frp uten Carl i Hagen... mao han overgriperen på Sørlandet og han nynazikompisen med hentesveis. Ord blir fattige.

For min del kan Frp. både være uten og med Carl I. Hagen, men jeg forstår ikke de som velger et parti og ikke ønsker dem i regjering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del kan Frp. både være uten og med Carl I. Hagen, men jeg forstår ikke de som velger et parti og ikke ønsker dem i regjering.

De er bare innmari lettlurte :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinget er jo også bra

For min del kan Frp. både være uten og med Carl I. Hagen, men jeg forstår ikke de som velger et parti og ikke ønsker dem i regjering.

man kan jo ønske at et parti skal ha en representant på Tinget, uten at man ønsker eller tror dette partiet skal i regjering.

Feks mange av de som stemte Erling Folkvord inn på tinget, de ønsket ham inn på tinget, og forstod at han ble eneste fra RV der, og hadde ikke noe problem med å stemme på ham selv om de ikke så ham eller partiet i regjering.

Man kan jo ønske at et parti skal være representert, for å være et talsrør for en side / visse saker, selv om man ikke ser at de har en plass i regjering?

Det har jo en funskjon å være på Tinget også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

man kan jo ønske at et parti skal ha en representant på Tinget, uten at man ønsker eller tror dette partiet skal i regjering.

Feks mange av de som stemte Erling Folkvord inn på tinget, de ønsket ham inn på tinget, og forstod at han ble eneste fra RV der, og hadde ikke noe problem med å stemme på ham selv om de ikke så ham eller partiet i regjering.

Man kan jo ønske at et parti skal være representert, for å være et talsrør for en side / visse saker, selv om man ikke ser at de har en plass i regjering?

Det har jo en funskjon å være på Tinget også?

Hvis du velger et parti så bør du kunne se det for deg i en regjering, selvom du godt kan innrømme at det er lite sannsynlig. Når du ikke kan tenke deg partiet i en regjering, så har det fint lite å gjøre på Stortinget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får være grenser;)

Jeg er helt enig med deg men når gamle damer stemmer FrP fordi de synes CIH er så pen så kan de heller stemme på AP for Stoltenberg er penere :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan jo ønske at et parti skal ha en representant på Tinget, uten at man ønsker eller tror dette partiet skal i regjering.

Feks mange av de som stemte Erling Folkvord inn på tinget, de ønsket ham inn på tinget, og forstod at han ble eneste fra RV der, og hadde ikke noe problem med å stemme på ham selv om de ikke så ham eller partiet i regjering.

Man kan jo ønske at et parti skal være representert, for å være et talsrør for en side / visse saker, selv om man ikke ser at de har en plass i regjering?

Det har jo en funskjon å være på Tinget også?

Jeg er enig med deg og jeg var med å stemme Folkvord inn på tinget men man stemmer vel ikke FrP for å få en representant inn på tinget. Dertil er de altfor store og får inn altfor mange representanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarkastisk

De må da ha rett til å ha meninger om politikk, de som er yngre også.

Selv er jeg godt voksen og kan godt forestille meg at mitt syn er konservativt, for en 18 åring (om det er ungt?) Verden går jo fremover, og det gjør holdningene til ungdommen også.

Ser ikke helt problemet her jeg. Å stemme FRP er da ikke ille. De fronter da mange fine syn dem. Vekk med veiavgiften og tv - lisensen bla. Vi er det landet i Norden som skraper og bukker for å få betale den største avgiften på å få utstedt pass bla. Dette vil FRP nå til livs. Syns ikke det er så ille da.

Nei, la de unge få ha sitt syn. Og erkjenn at vi er begynt å bli gamle.

De viktigste er ikke hva de stemmer, men at de faktisk går å stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest erwin

Kan du forklare meg hva som er så galt med et parti som hittil ikke har fått vist seg fram i regjeringsposisjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må da ha rett til å ha meninger om politikk, de som er yngre også.

Selv er jeg godt voksen og kan godt forestille meg at mitt syn er konservativt, for en 18 åring (om det er ungt?) Verden går jo fremover, og det gjør holdningene til ungdommen også.

Ser ikke helt problemet her jeg. Å stemme FRP er da ikke ille. De fronter da mange fine syn dem. Vekk med veiavgiften og tv - lisensen bla. Vi er det landet i Norden som skraper og bukker for å få betale den største avgiften på å få utstedt pass bla. Dette vil FRP nå til livs. Syns ikke det er så ille da.

Nei, la de unge få ha sitt syn. Og erkjenn at vi er begynt å bli gamle.

De viktigste er ikke hva de stemmer, men at de faktisk går å stemmer!

Et pass koster mindre enn jeg og mange andre har i medisinutgifter i mnd. Det er en engangsutgift som man betaler hvert tiende år. Hva er det å bråke om?

Det er da andre ting som er mye viktigere enn et pass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Jeg er helt enig med deg men når gamle damer stemmer FrP fordi de synes CIH er så pen så kan de heller stemme på AP for Stoltenberg er penere :o)

CIH er i hvert fall ikke pen, men Stoltenberg derimot;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

De må da ha rett til å ha meninger om politikk, de som er yngre også.

Selv er jeg godt voksen og kan godt forestille meg at mitt syn er konservativt, for en 18 åring (om det er ungt?) Verden går jo fremover, og det gjør holdningene til ungdommen også.

Ser ikke helt problemet her jeg. Å stemme FRP er da ikke ille. De fronter da mange fine syn dem. Vekk med veiavgiften og tv - lisensen bla. Vi er det landet i Norden som skraper og bukker for å få betale den største avgiften på å få utstedt pass bla. Dette vil FRP nå til livs. Syns ikke det er så ille da.

Nei, la de unge få ha sitt syn. Og erkjenn at vi er begynt å bli gamle.

De viktigste er ikke hva de stemmer, men at de faktisk går å stemmer!

Jeg snakker om å stemme et parti som de ikke vil ha i regjering. Når de ønsker seg regjering med AP/SV, men stemmer likevel på Frp. så er det noe galt. Det handler ikke om alder, men holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Alternativet er å stemme Venstre, men det viktigste er å unngå et sosialistisk flertall.

Heldigvis så er det mye som tyder på sosialistisk flertall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må da ha rett til å ha meninger om politikk, de som er yngre også.

Selv er jeg godt voksen og kan godt forestille meg at mitt syn er konservativt, for en 18 åring (om det er ungt?) Verden går jo fremover, og det gjør holdningene til ungdommen også.

Ser ikke helt problemet her jeg. Å stemme FRP er da ikke ille. De fronter da mange fine syn dem. Vekk med veiavgiften og tv - lisensen bla. Vi er det landet i Norden som skraper og bukker for å få betale den største avgiften på å få utstedt pass bla. Dette vil FRP nå til livs. Syns ikke det er så ille da.

Nei, la de unge få ha sitt syn. Og erkjenn at vi er begynt å bli gamle.

De viktigste er ikke hva de stemmer, men at de faktisk går å stemmer!

Venstre har også de sakene du nevner der - men et helt annet syn på menneskeverdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...