Gå til innhold

Å velge Frp.


Gjest bebba

Anbefalte innlegg

Gjest bebba

Å ja......how interessting ;-)

Å ja når du skriver interesting med to s'er så er det interessant i høyeste grad. Kan hende jeg har sett noe lignende her før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    27

  • Prozak

    25

  • Mr Kahn

    16

  • Dorthe

    8

Mest aktive i denne tråden

Gjest bak gardinene

Skjønner ikke hvorfor du skulle bli så fornærmet på meg? Er det kun fordi jeg har et annet syn enn deg, eller er det fordi jeg kaller meg "sarkastisk"

Jeg har mista tråden for lenge siden, og nå gidder jeg ikke bruke mer energi på deg!

Du starter med å kritisere ungdommen, for deres FRP syn, for så å gi meg på pukkelen fordi jeg har et nick, som ikke tiltaler deg.

How deep can you zink?

Hvorfor skriver du noen ganger nicket med stor bokstav og noen ganger med liten? Hmmmm tyder på at det ikke er det vanlige nicket i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vil på sikt dempe privat eiendom. Jeg vil at stat og kommune skal kjøpe tilbake alt som er privatisert og konkurranseutsatt og gjort til AS med mere.

Jeg er ikke for militær ovetakelse, eller å ta over med makt.

grøss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest S(s)arkastisk

Hvorfor skriver du noen ganger nicket med stor bokstav og noen ganger med liten? Hmmmm tyder på at det ikke er det vanlige nicket i hvert fall.

Hva har det med "å velge Frp" å gjøre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bak gardinene

Akkurat det, burde vi kanskje reflektere litt over ;-)

Ja det har du rett i. Jeg synes jeg har sett denne diskusjonsmåten før. Dvs. den du bruker her, under et annet nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarkastisk

Ja det har du rett i. Jeg synes jeg har sett denne diskusjonsmåten før. Dvs. den du bruker her, under et annet nick?

Aner ikke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...