Gå til innhold

Å velge Frp.


Gjest bebba

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten

Og sinnet ditt gjør deg så irrasjonell at du i en gitt situasjon kan ty til vold, jfr. "måke ned" den ene og den andre.

Men for all del, hvis du kan massere egoet ditt ved å henge etter meg som som en klegg, be my guest. Jeg har for det meste moro av deg.

Oberster har da ordentlige marsjstøvler? Spark med dem - da flykter han;-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    27

  • Prozak

    25

  • Mr Kahn

    16

  • Dorthe

    8

Mest aktive i denne tråden

Jeg var faktisk tilstede i Stortinget flere ganger under Folkvords periode på tinget, og jeg er ikke i tvil om hvem jeg mente var den største klovnen der inne akkurat da:

Lars Sponheim!

Mer selvhøytidelig og oppblåst blære skal man lete lenge etter.

ja, det er mange som opplever Sponheim sånn. de som kjenner han sier han er sånn på grunn av at han er sjenert - - men det hjelper jo ikke så lenge folk oppfatter han som en oppblåst og arrogant tulling.

Flere partier burde få en leder med karisma eller noe som ligner på karisma :)

Det er vel det SV, FRP og AP har greid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sinnet ditt gjør deg så irrasjonell at du i en gitt situasjon kan ty til vold, jfr. "måke ned" den ene og den andre.

Men for all del, hvis du kan massere egoet ditt ved å henge etter meg som som en klegg, be my guest. Jeg har for det meste moro av deg.

Heh-heh...jeg lurer på hvem som var "kleggen" her.

Dessuten - dette våset ditt om å "måke ned" etc. er så utdatert og tilbakevist nå, at du fremstår som en frustrert liten drittunge når du ikke klarer å droppe det.

Forøvrig er jeg ikke sint i det hele tatt. Triste totalister gjør meg nesten i godt humør, spesiellt i forhold til de som faktisk har nok mellom ørene til å komme med noe intelligent.

"................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner ikke, så enkelt er det. At du driter i alt du ikke forstår vet vi godt :-)

Og nå var dette faktisk en helt seriøs debatt, helt til du kom med person-fikseringen din (som faktisk undertegnede klarte å holde utenfor).

"..................................."

han gjorde ikke det - men han skulle skrevet - "hva fan trenger MAN? i stedet for DU."

Sånn skjønte jeg det - men jeg er inhabil for jeg vet at han sier "du" istedet for "man" eller "en" noen ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er mange som opplever Sponheim sånn. de som kjenner han sier han er sånn på grunn av at han er sjenert - - men det hjelper jo ikke så lenge folk oppfatter han som en oppblåst og arrogant tulling.

Flere partier burde få en leder med karisma eller noe som ligner på karisma :)

Det er vel det SV, FRP og AP har greid :)

Jeg fikk litt imot Sponheim den gangen han tok over etter ...og der kom jernteppet...jaja,- dere vet alle hvem jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke grunnleggende uenig i alt du sier. Men jeg vil likevel forfekte et individs rett til ikke å ha tv eller radio - og dermed ikke betale for det, heller.

"Etterhvert som tv-signaler kommer til oss helt uavhengig av NRK og den landbaserte signalformidlingen,"

Hva med satelitt? Det er ikke mye avhengig av landbasert formidling.

"Til syvende og sist vil lisensens fremtid avhenge av hvorvidt NRK makter å holde på seerne."

Det ser jeg ikke bort fra at de klarer. Jeg synes NRK er langt bedre enn mange vil ha det til.

"................................."

Du betaler jo for masse andre ting du ikke vil ha over skatteseddelen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk litt imot Sponheim den gangen han tok over etter ...og der kom jernteppet...jaja,- dere vet alle hvem jeg mener.

Odd-Einar Dørum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odd-Einar Dørum

Takk! Jeg hater - bare hater - å ikke komme på navn.

Tar jeg forresten feil, eller var det litt sånn usympatisk, det skiftet der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han gjorde ikke det - men han skulle skrevet - "hva fan trenger MAN? i stedet for DU."

Sånn skjønte jeg det - men jeg er inhabil for jeg vet at han sier "du" istedet for "man" eller "en" noen ganger :)

Joda. Men de som er uenige med Kahn hr da forlengst erfart å bli stemplet som både nazister og kommunister, så det er ikke noe nytt.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du betaler jo for masse andre ting du ikke vil ha over skatteseddelen også?

Sikkert. Men er det slik at "siden vi allerede har mange feil, så gjør det ingenting om vi legger på en haug med nye ting"?

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Men de som er uenige med Kahn hr da forlengst erfart å bli stemplet som både nazister og kommunister, så det er ikke noe nytt.

"..................................."

nuvel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert. Men er det slik at "siden vi allerede har mange feil, så gjør det ingenting om vi legger på en haug med nye ting"?

"................................."

feilen i dag er jo at mange skulker unna å betale og gjør det unødvendig dyrt for oss som er ærlige. Dessuten gjelder det også for radiokringkasting - som ingen nok ville betalt for....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bebba

Det tviler jeg på, folk er ikke så dumme. Og skulle det mot formodning skje, så vil det skade Norge på lengre sikt, kanskje ubotelig.

Vi har sett hvordan det ser ut i land der sosialistene har fått prøve ut sine teorier i praksis.

Vi ville ikke hatt det velferdssamfunnene i Skandinavia var det ikke for sosialistiske partier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Kan du forklare meg hva som er så galt med et parti som hittil ikke har fått vist seg fram i regjeringsposisjon?

Det får du spørre de unge om som velger dem, men vil ikke ha dem i regjeringsposisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Joda. Men de som er uenige med Kahn hr da forlengst erfart å bli stemplet som både nazister og kommunister, så det er ikke noe nytt.

"..................................."

Jeg sier som Ole Brumm 'ja takk begge deler, hvis jeg skal stemples noe kan jeg godt være både nazist og kommunist'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville ikke hatt det velferdssamfunnene i Skandinavia var det ikke for sosialistiske partier.

Det er de demokratiske rettstatsprinsippene som har bidratt til å sikre vår velferd etter krigen, samt marshall-hjelpen.

Velferden vår er på tross av sosialistene, ikke på grunn av dem. Hadde de fått råde grunnen alene, så ville Norge vært i samme situasjon som resten av de øst-europeiske landene.

Om ikke verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Holdninger endres også i takt med samfunnsutviklingen.

Jeg forstår ikke hva du mener? At det er greit å ønske seg en regjering med Ap/Sv og Sp om nødvendig, men velge Frp fordi de vil kaste alle "utlendinge" ut av landet. Er det samfunnsendringer som du forsvarer, og later som mange (deriblant jeg) er så gamle at vi ikke følger med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

"Når du ikke kan tenke deg partiet i en regjering, så har det fint lite å gjøre på Stortinget."

Ikke sant. Det der blir altfor enkelt. Hvis man ikke vil ha noen av partiene i regjering - skal man ikke stemme noe da? Selvfølgelig skal man det.

Som jeg nevnte - å stemme på små partier for å gi de muligheten til å ha et eneste, lite mandat, er en helt relevant grunn. Men det gjelder som sagt ikke FrP.

"..............................."

Det å stemme et lite parti som man vet at ikke har sjanser i regjering er noe helt annet. Det betyr ikke at du ikke VIL ha det i regjering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

ja, han er pen - men jeg stemmer ikke på han for det! :)

Desverre kan ikke jeg stemme på ham siden jeg ikke har stemmerett:( Ellers ville jeg gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...