Gå til innhold

Å velge Frp.


Gjest bebba

Anbefalte innlegg

Hva med å kjøpe en oppdatert historiebok som kan sette ting litt i perspektiv?

Vi har faktisk hatt sosialistiske regjeringer i nesten 60% av tiden siden 1960.

So?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    27

  • Prozak

    25

  • Mr Kahn

    16

  • Dorthe

    8

Mest aktive i denne tråden

Jeg sier som Ole Brumm 'ja takk begge deler, hvis jeg skal stemples noe kan jeg godt være både nazist og kommunist'.

That figures.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva består din sosialisme i? Vil du avskaffe den private eiendomsrett til produksjonsmidlene?

Hvis ikke, kan du vel umulig går rundt og kalle deg sosialist?

Eller definerer du sosialisme som det som til enhver tid står å lese i SV's program?

Ja jeg vil på sikt dempe privat eiendom. Jeg vil at stat og kommune skal kjøpe tilbake alt som er privatisert og konkurranseutsatt og gjort til AS med mere.

Jeg er ikke for militær ovetakelse, eller å ta over med makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Nei, takk det samme! ;-)

Få deg et liv og bli mer tolerant du også!

Toleranse er ikke diskusjonsemnet her. Det er heller ikke det som kjennetegner dere Frp'ere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Og slik sett er nok din beskrivelse av en "vanlig sosialist" forholdsvis god:-)"

Nei, nå må du gi deg. En sosialist er da ikke for å fjerne avgifter, heller tvert imot.

"................................"

Det var jo apeberget du beskrev, og blant de så finner du en overvekt av sosialister.

Men det viser vel kanskje at norge, nordmenn og stemmegivere ikke på noen måte kan settes i bås.

Årsaken til at folk stemmer som de gjør er nok ganske så komplekst - og meget individuelt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg hater - bare hater - å ikke komme på navn.

Tar jeg forresten feil, eller var det litt sånn usympatisk, det skiftet der?

Ja, det var omtrent slik: Her kommer jeg, og jeg er faktisk valgt inn på STORTINGET. altså, så nå må dere bare rydde plassen slik at jeg kan bli partileder!!!

Men han var tross alt "bare" valgt inn som distriktsrepresentant, hvilket jo kun bærer bud om at venstrefolk i fylket hans ville ha ham.

Så fordi han "flakset" seg til å bli eneste stortingsrepresentant for V på 8 år, så klarte han å orge seg til en mer betydningsfull plass i partisystemet enn han hadde fortjent, og VIPS sitter han som statsråd! :-((((

Men når det er sagt, så kan man neppe beskylde Dørum for å ha vært en ekstremt karismatisk leder, da, he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var omtrent slik: Her kommer jeg, og jeg er faktisk valgt inn på STORTINGET. altså, så nå må dere bare rydde plassen slik at jeg kan bli partileder!!!

Men han var tross alt "bare" valgt inn som distriktsrepresentant, hvilket jo kun bærer bud om at venstrefolk i fylket hans ville ha ham.

Så fordi han "flakset" seg til å bli eneste stortingsrepresentant for V på 8 år, så klarte han å orge seg til en mer betydningsfull plass i partisystemet enn han hadde fortjent, og VIPS sitter han som statsråd! :-((((

Men når det er sagt, så kan man neppe beskylde Dørum for å ha vært en ekstremt karismatisk leder, da, he he!

Ja, syntes å huske at det var noe slikt ;-)

Og ja, enig i at Dørum ikke er så veldig karismatisk, akkurat. Men mer sympatisk,- det synes jeg han virker som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syntes å huske at det var noe slikt ;-)

Og ja, enig i at Dørum ikke er så veldig karismatisk, akkurat. Men mer sympatisk,- det synes jeg han virker som...

Ja, det er jeg enig med deg i! :-)

Men så skal det ikke så mye til for å overgå Sponheim heller - i mine øyne! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toleranse er ikke diskusjonsemnet her. Det er heller ikke det som kjennetegner dere Frp'ere.

"Det er heller ikke det som kjennetegner dere Frp'ere."

Men i det øybeblikket du selv fremviser mangel på dette, så har du mistet all rett til å kommentere det hos andre.

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA er det merkelig om du stemmer på dem.

Nei, det er det ikke - det har blitt forklart mange ganger her, og skjønner du det ikke så er det fordi du ikke _vil_ skjønne. Og da er det ikke noe poeng i å diskutere.

".............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarkastisk

Toleranse er ikke diskusjonsemnet her. Det er heller ikke det som kjennetegner dere Frp'ere.

*gliiiiiiiiiiiiiz*

Gi deg nå da. Du har allerede "driti" deg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

*gliiiiiiiiiiiiiz*

Gi deg nå da. Du har allerede "driti" deg ut!

Jeg vet ikke hvem som driter seg ut hvor og hva. Hva du vil frem til eller hvorfor du fremstår som SarkastiskFrp'er i det ene innlegget og sarkastisk i det andre. Hva som er ditt vanlige nick vet jeg ikke, og heller ikke hvorfor du velger et annet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

"Det er heller ikke det som kjennetegner dere Frp'ere."

Men i det øybeblikket du selv fremviser mangel på dette, så har du mistet all rett til å kommentere det hos andre.

"............................"

Noe som kan trekkes til at du absolutt ikke burde kommentere noen ting på dol, hvis vi trekker det langt nok i hvert fall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bebba

Nei, det er det ikke - det har blitt forklart mange ganger her, og skjønner du det ikke så er det fordi du ikke _vil_ skjønne. Og da er det ikke noe poeng i å diskutere.

".............................."

Nei det er greit, jeg ser ikke noe poeng i å diskutere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Nei, det er det ikke - det har blitt forklart mange ganger her, og skjønner du det ikke så er det fordi du ikke _vil_ skjønne. Og da er det ikke noe poeng i å diskutere.

".............................."

Nei det er greit, jeg ser ikke noe poeng i å diskutere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som kan trekkes til at du absolutt ikke burde kommentere noen ting på dol, hvis vi trekker det langt nok i hvert fall;)

Åh? Har du noen eksempler som tilsier at jeg mangler toleranse? Det vil jeg gjerne høre.

"................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er greit, jeg ser ikke noe poeng i å diskutere det.

Selvfølgelig. Har man bestemt seg, og er helt uvillig til å se ting fra andre sider, så er hele poenget med en diskusjon borte.

"..............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarkastisk

Jeg vet ikke hvem som driter seg ut hvor og hva. Hva du vil frem til eller hvorfor du fremstår som SarkastiskFrp'er i det ene innlegget og sarkastisk i det andre. Hva som er ditt vanlige nick vet jeg ikke, og heller ikke hvorfor du velger et annet nå.

Skjønner ikke hvorfor du skulle bli så fornærmet på meg? Er det kun fordi jeg har et annet syn enn deg, eller er det fordi jeg kaller meg "sarkastisk"

Jeg har mista tråden for lenge siden, og nå gidder jeg ikke bruke mer energi på deg!

Du starter med å kritisere ungdommen, for deres FRP syn, for så å gi meg på pukkelen fordi jeg har et nick, som ikke tiltaler deg.

How deep can you zink?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Skjønner ikke hvorfor du skulle bli så fornærmet på meg? Er det kun fordi jeg har et annet syn enn deg, eller er det fordi jeg kaller meg "sarkastisk"

Jeg har mista tråden for lenge siden, og nå gidder jeg ikke bruke mer energi på deg!

Du starter med å kritisere ungdommen, for deres FRP syn, for så å gi meg på pukkelen fordi jeg har et nick, som ikke tiltaler deg.

How deep can you zink?

Jeg kritiserte ungdommen for å velge Frp alene pga. innvandringspolitikken, men de vil likevel ha Ap/Sv i regjering. Skal jeg skrive det mer i klartekst. De som velger et parti bør etter min mening følge grunnideologien hos partiene. Jeg vet at du ikke forstår poenget mitt, at du ikke vil forstå og sannsynligvis ikke kan forstå det heller.

Jeg kritiserer deg pga. nicket fordi jeg har en mistanke om hvilken andre nick du har brukt før. Jeg tror du bruker annet nick enn vanlig med en viss hensikt, og det finner jeg kritikkverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarkastisk

Jeg kritiserte ungdommen for å velge Frp alene pga. innvandringspolitikken, men de vil likevel ha Ap/Sv i regjering. Skal jeg skrive det mer i klartekst. De som velger et parti bør etter min mening følge grunnideologien hos partiene. Jeg vet at du ikke forstår poenget mitt, at du ikke vil forstå og sannsynligvis ikke kan forstå det heller.

Jeg kritiserer deg pga. nicket fordi jeg har en mistanke om hvilken andre nick du har brukt før. Jeg tror du bruker annet nick enn vanlig med en viss hensikt, og det finner jeg kritikkverdig.

Å ja......how interessting ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...