Gå til innhold

hatt operasjon-alt ble værre.. nå får jeg ikke no hjelp..


Gjest ak85

Anbefalte innlegg

jeg blei operert for brusk skade i kneet i mars. nå så viser det seg at det er no annet som er galt, men axess som jeg ar på sa at nei det er ikke mer vi får gjort. du må leve slik med hevelse og smerter. men legen sier noe annet og fysion noe annet. de vil ha meg til en ny ortoped, men da må jeg jo få tilsendt papira fra axess fordi di har ikke sendt epikrise og operasjonsbeskrivelse til legen slik som de egentlig skal. men di har jo stengt. så detta tar tid. blir sprø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor haster dette så veldig akkurat nå? Ut i fra innlegget ditt på psykiatriforumet, så virker det litt paradoksalt at du er opptatt av å ivareta kneet ditt samtidig som du lever ut din selvdestruktivitet på andre områder.

Etter fellesferien er både fastlegen og folk på aksess tilbake og da kan dere sammen jobbe med å finne en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor haster dette så veldig akkurat nå? Ut i fra innlegget ditt på psykiatriforumet, så virker det litt paradoksalt at du er opptatt av å ivareta kneet ditt samtidig som du lever ut din selvdestruktivitet på andre områder.

Etter fellesferien er både fastlegen og folk på aksess tilbake og da kan dere sammen jobbe med å finne en løsning.

fordi det hjelper å trene! jeg har ikke trent siden januar, å de gjør alt værre1 jeg får bare lov til å gå i 3timer av gangen-sykt ekke det a? jeg veit ikke helt hva jegskal gjøre for alt jeg gjør blir feil, men jeg trenger å bli frisk i kneet, da kan jeg spille fotball igjen å løpe. det andre er jo bare fint for meg å gjøre;-) det gjør jeg jo fordi jeg har ingen annen måte å få ut alt drittet på. jeg veit ikke hva jeg skal gjøre nemli, med noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi det hjelper å trene! jeg har ikke trent siden januar, å de gjør alt værre1 jeg får bare lov til å gå i 3timer av gangen-sykt ekke det a? jeg veit ikke helt hva jegskal gjøre for alt jeg gjør blir feil, men jeg trenger å bli frisk i kneet, da kan jeg spille fotball igjen å løpe. det andre er jo bare fint for meg å gjøre;-) det gjør jeg jo fordi jeg har ingen annen måte å få ut alt drittet på. jeg veit ikke hva jeg skal gjøre nemli, med noe...

Skjønner at det er viktig for deg å bli bedre i kneet, men det er helt urealistisk å tro at noe vil skje på den fronten om sommeren.

Prøv å fokuser på hvordan ivareta deg selv best her og nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er viktig for deg å bli bedre i kneet, men det er helt urealistisk å tro at noe vil skje på den fronten om sommeren.

Prøv å fokuser på hvordan ivareta deg selv best her og nå:-)

eneste jeg vi ivare ta med meg selv er kneet..alt annet driter jeg i for det blir ikke bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg vi ivare ta med meg selv er kneet..alt annet driter jeg i for det blir ikke bedre...

Men da er det vel ingen vits i å bli bedre i kneet heller ut i fra den logikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da er det vel ingen vits i å bli bedre i kneet heller ut i fra den logikken?

egentlig ikke men jo, fordi jeg vet ikke det er bare viktig for meg å ikke være skada pga idrett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...