Gjest M.Angelica Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Heh-heh...hva? :-) (jeg har da ingen sider hvor jeg har info om madamen) "................................" Hmmm..jeg sitter å leser om henne nå. Eller kanskje det er ei du bare kjenner? =) 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ja, det lurte jeg på også. Kjenner navnet til mange her jeg og mange kjenner mitt. Jeg tror ikke noen av de jeg kjenner navnet til har mottatt noen form for ubehagelige henvendelser fra meg :-) "...................................." 0 Siter
Osiris Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det samma tenkte jeg. Men Snorkfrøkna våkner garantert før sju i morra...ehh..dag... - og det er min tur til å stå opp. Jeg skal ned til byen og kjøpe Harry Potter så jeg burde absolutt få noen timer søvn. Men jeg er sjelden den første som legger meg.... 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Har den åpen nå *venter* Du - du kan legge meg inn i kontaktlisten din - du har msn-adr. min :-) "...................................." 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Man kan ikke sikre seg mot alt. Det får man bare ta med i beregningen. Datasikkerhet dreier seg i all hovedsak om fornuftige avveininger mellom sikkerhet og anvendelighet. Maks. uttelling på begge disse punktene er komplett umulig. "..................................." Sikkert. Men når kometansen svikter er det best å velge kabel. Ingen jeg vet om kan garantere sikkerhet over trådløst. Forsvaret bruker optisk fiber i høysikkerhetsområder enda, siden 20 år. Tror ikke de kommer til å bytte innen de neste 10 år. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Har den åpen nå *venter* I den "ordentlige", mener jeg. "..................................." 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Du - du kan legge meg inn i kontaktlisten din - du har msn-adr. min :-) "...................................." nei - har den på jobben..... 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Sikkert. Men når kometansen svikter er det best å velge kabel. Ingen jeg vet om kan garantere sikkerhet over trådløst. Forsvaret bruker optisk fiber i høysikkerhetsområder enda, siden 20 år. Tror ikke de kommer til å bytte innen de neste 10 år. Klart - trådløst er radiosignaler, og i utgangspunktet tilgjengelig for alle. Men det skal faktisk ikke mye til for å gjøre det så sikkert at det kun er ekstremister som vil kunne hacke seg inn. "......................................" 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 sant det. skal jeg si deg hvem jeg gjetter på på msn? ...kremt, du forsvant fra den ene msn adressa di og over på en annen, gjorde du ikke...? Og jeg fikk ikke notert meg den andre adressa før jeg lukket vinduet....kunne du vennligst legge meg til: [email protected] 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 ...kremt, du forsvant fra den ene msn adressa di og over på en annen, gjorde du ikke...? Og jeg fikk ikke notert meg den andre adressa før jeg lukket vinduet....kunne du vennligst legge meg til: [email protected] Hva snakker du om? Jeg har da ikke sittet og sladret med deg på si i kveld jeg? hehe 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 nei - har den på jobben..... Du husker navnet mitt? fornavn_etternavn(med o i stedet for ø)@hotmail.com Bare å søke - popper opp med en gang :-) "......................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg synes du skal skifte den jeg, dol er ikke trygg for tida med masse merkelig innlegg og masse drittpreik. Nja...jeg tror jeg tar sjangsen. Jeg har hatt åpenhet på nettet siden 1996, og aldri blitt "antastet" en eneste gang. "...................................." 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Er så kjedelig å sitte på verandaen med kabel. Jeg tror at 64 bit kryptering på trådløst er bra nok for alle private. Men å gjøre gjerdet høyere holder flere unna. 0 Siter
sheba Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Klart - trådløst er radiosignaler, og i utgangspunktet tilgjengelig for alle. Men det skal faktisk ikke mye til for å gjøre det så sikkert at det kun er ekstremister som vil kunne hacke seg inn. "......................................" høres skummelt ut.. hva sikrer det best da? 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 jo!! Nei, det tror jeg ikke. Hvor da? Link? Jeg har linken til websiden henne på siden min, men jeg har ingen sider _om_ henne. "....................................." 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Klart - trådløst er radiosignaler, og i utgangspunktet tilgjengelig for alle. Men det skal faktisk ikke mye til for å gjøre det så sikkert at det kun er ekstremister som vil kunne hacke seg inn. "......................................" Klart. Med MAC filter eller kryptering er det enkelt å sette opp et gjerde som få gidder klatre over. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 høres skummelt ut.. hva sikrer det best da? Der må jeg skamfullt innrømme at jeg ikke er helt oppdatert - men det finnes masse informasjon på nettet om det :-) "...................................." 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 ...en liten ting til, mener du med det at det er flere så kalt "seriøse" som nå tar helt av....? Hvis dere ikke har muligheten til fysiks utestengelse, så synes jeg dere skal få et nytt punkt i regelverket deres....noe i duren "de som benytter flere nick i samme innlegg, skriver støtte innlegg til seg selv i samme tråd under ulike nick og/elller poster useriøse innlegg med den hensikt å lage kvalm står i stor fare for å bli "outet" under sitt vanlige nick". Som du sier, masse pisseinnlegg skremmer folk fra å poste de seriøse. Og hogge av armer og bein. 0 Siter
sheba Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Der må jeg skamfullt innrømme at jeg ikke er helt oppdatert - men det finnes masse informasjon på nettet om det :-) "...................................." *klappe på kinnet* gjør ikke noe:-) hehehe 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Og hogge av armer og bein. ...jepp, og siden man først er i draget så kan man i samme rennet stikke ut øynene på de. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.