Gå til innhold

Følelsesløshet i fot


IKAS

Anbefalte innlegg

I beg av juli mnd.05 var jeg på ferie i Hellas, en dag hovnet jeg opp i venstre ankel (område). Og var følelsesløs nummen el som dovnet av kun i dette området-fra ankeln og ytre nedre del av v.fotblad. Hevelsen gikk sakte ned over flere dager,og er borte nå.Det var ikke tegn til å ha blitt stukket av noe insekt el lign.Og hadde heller ikke skadet meg på noe vis.Følesesløsheten kjennes ennå ,men har også avtatt veldig sakte. Jeg lurer veldig på hva det som er årsak til noe slikt,å hva en kan gjøre for å unngå.Har aldri hatt el hørt om noe liknende dette før. MVH John E Welde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

IKAS.

Sansynligheten for et stikk er nok ganske stor, selvom du ikke merket det. Enten insekt eller ett eller annet smådyr i sjøen. Spesielt i Hellas har jeg opplevd liknende etter å ha sparket ned i sjøbunden. Jeg/vi har ikke umiddelbart merket noe, men hevelsen har kommet etter en stund.

Hvis nummenheten går over av seg selv (gradvis), greit nok. I motsatt fall er det vel tilrådelig med en konsultasjon hos fastlegen. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...