Gå til innhold

Svømming som treningsform


Gjest Sildre

Anbefalte innlegg

Gjest Sildre

Funker svømming som treningsform hvis man vil komme i form og gjerne også gå ned i vekt? I så fall, hvilken mengde, frekvens, intensitet osv? Er brystsvømming mest effektivt for å aktivisere flest mulig muskelgrupper? Kondisjonen, blir den bedret?

Mange spørsmål... hadde tenkt meg å svømme to-tre ganger pr. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aimabel

Funker svømming som treningsform hvis man vil komme i form og gjerne også gå ned i vekt?

Ja, det er en _super_ treningsform, fordi du aktiviserer mange muskelgrupper på en gang!

I så fall, hvilken mengde, frekvens, intensitet osv? Jeg er ikke ekspert på svømming, men som i all trening lønner det seg vel å variere.

Selv er jeg en dårlig svømmer, så svømming passer best som restitusjonstrening for meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...