Gå til innhold

Bli kvitt ekkel madrass..


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

..DET skal neggu ikke være enkelt, nei!

Jeg skulle ha kastet min gamle rammemadrass..

(fordi kattefaenskapet PISSET på den..Dritkatte! Vi er LITT uvenner da..Grrr!)

Jeg kjører ikke bil, og jeg har ikke lappen.

Jeg kjenner ca 4 stk som faktisk har lappen og som bor i byen, men de har enten ikke bil, eller små snertne sportsbiler og sånn, som de garantert ikke vil ha madrass med kattelukt inn i.

Ingen tilgang på varebil altså, og for leie av samme kreves depositum på mange tusenlapper,hvilket jeg slett ikke har..

Jeg ringte de som tar sewg av søpla, men kunne de hjelpe? Neida, overhodet ikke! Hva F***? Søplesystemet i Oslo er bare SÅ teit!! Hvem skulle være bedre egnet til å ta med ekkel madrass en de som faktisk driver med søppel? Grrr!

Jeg mener dette er en direkte oppfordring til at jeg må snike rundt i nattens mulm og mørke for å kvitte meg med stinkemadrass. Hva annet KAN jeg egentlig gjøre!?

Sage den opp i småbiter og kaste alle posene i den vanlige søpla?!

Idiot katte & ikke minst idiot søplemenn!

Dette er jo egentlig et ganske lite praktisk problem, som da må vise seg å være uløselig!! Grrr!

Når jeg bodde i USA hadde vi et UTMERKET system, man kjøpte søppelklistremerker, smashet på det som skulle kastes etter vekt..Med et slikt system hadde det kostet meg ca 10-15 dollar å bli kvitt madrassen, og det hadde det jaggu vært mer enn verdt!

*klage&syte!!*

Jeg blir så SUUUR!

Noen med tips til hvordan jeg kan bli kvitt helvetet, gjerne uten å bruke nevneverdig mer enn en femhundrelapp?

I så fall får vedkommende HØY stjerne i boka mi! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    55

  • mariaflyfly

    19

  • annegunn

    18

  • mil1365380270

    13

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Lei en henger da vel? En av dem må jo gidde å stille opp da?

Henger krever også mere depositum enn jeg har, og de to bilene jeg kjenner har ikke hengerfeste! :-I

(de to andre sjåførene har ikke bil)

mumlemumle..Dette tegner til å bli en aldeles ufordragelig dag!

Men takk for tipset! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Pusten

Lokaliser en container i nærheten og hiv den oppi der, på Grünerløkka pågår det vel konstant rehabiliteringarbeider så det kryr sikkert av dem. Siden du er jente og, som jeg har skjønt, ikke ueffen sådan får du sikkert sjarmert deg ut av situasjonen hvis noen skulle begynne å tyte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Lokaliser en container i nærheten og hiv den oppi der, på Grünerløkka pågår det vel konstant rehabiliteringarbeider så det kryr sikkert av dem. Siden du er jente og, som jeg har skjønt, ikke ueffen sådan får du sikkert sjarmert deg ut av situasjonen hvis noen skulle begynne å tyte :)

Takk for tips & for kompliment! ;-)

Jeg kan prøve, jeg tenkte litt på det, og skal gå en rekognoseringsrunde etterpå..Det er selvsagt ingen rett i nærheten av meg akkurat nå, det er typisk..

Også synes jeg det er både miljøfiendelig og dårlig gjort å bare dumpe madrassen, selvom jeg vet at andre, i lignende situasjoner har følgt seg tvunget til akkurat det..Da en rett og slett ikke blir kvitt store ting en ikke kan ha i hus uten bil..Eller fryktelig mange penger!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Henger krever også mere depositum enn jeg har, og de to bilene jeg kjenner har ikke hengerfeste! :-I

(de to andre sjåførene har ikke bil)

mumlemumle..Dette tegner til å bli en aldeles ufordragelig dag!

Men takk for tipset! :-)

Dra på Rent-A-Wreck og lei en varebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Snik deg ut på natta du, og gjør som Karl I Hagen!

I din situasjon, tror jeg jammen jeg hadde gjort det.

Jeg vet sannelig ikke om jeg har noe alternativ..! Jeg har virkelig forsøkt her..Ringt alle jeg kjenner som kan ha tilgang på bil..Ringt de som tar seg av søpla..Men nei! :-I

Jeg skal prøve, som mr.pusten sier, å få lov til å bruke en byggeplass container, men det er ingen i nærheten, og det er jo slett ikke sikkert jeg får lov.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips & for kompliment! ;-)

Jeg kan prøve, jeg tenkte litt på det, og skal gå en rekognoseringsrunde etterpå..Det er selvsagt ingen rett i nærheten av meg akkurat nå, det er typisk..

Også synes jeg det er både miljøfiendelig og dårlig gjort å bare dumpe madrassen, selvom jeg vet at andre, i lignende situasjoner har følgt seg tvunget til akkurat det..Da en rett og slett ikke blir kvitt store ting en ikke kan ha i hus uten bil..Eller fryktelig mange penger!

:-)

Jeg synes din eget forslag om å klippe opp i passende biter og smugle ut litt hver dag, var det beste *ser laguan for seg det neste året*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips & for kompliment! ;-)

Jeg kan prøve, jeg tenkte litt på det, og skal gå en rekognoseringsrunde etterpå..Det er selvsagt ingen rett i nærheten av meg akkurat nå, det er typisk..

Også synes jeg det er både miljøfiendelig og dårlig gjort å bare dumpe madrassen, selvom jeg vet at andre, i lignende situasjoner har følgt seg tvunget til akkurat det..Da en rett og slett ikke blir kvitt store ting en ikke kan ha i hus uten bil..Eller fryktelig mange penger!

:-)

laguan?

laguna.

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg har 3 forslag:

1. Gi den til noen uteliggere.

2. Prøv å selge den

3. Finn en container i gåavstand fra der du bor.

Det må i såfall bli nr tre..;-) selv uteliggere vil vel betakke seg for å sove på katteluktmadrass, og penger for den..HAH..;-) Jeg driver jo og prøver å betale for å bli kvitt den!

Men jeg skal prøve nr tre..

*krysser fingre for å finne dugelig container*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Dra på Rent-A-Wreck og lei en varebil?

Jeg kan ringe dem..Men krever ikke de også depositum tro..? Jeg har drevet mye med lewiebil leing før, og det er alltid skyhøye depositumskrav..

Men jeg skal gi det et forsøk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Jeg vet sannelig ikke om jeg har noe alternativ..! Jeg har virkelig forsøkt her..Ringt alle jeg kjenner som kan ha tilgang på bil..Ringt de som tar seg av søpla..Men nei! :-I

Jeg skal prøve, som mr.pusten sier, å få lov til å bruke en byggeplass container, men det er ingen i nærheten, og det er jo slett ikke sikkert jeg får lov.

:-)

Den er vel ganske tung og uhåndterlig også? Hvis vi nå ser en jente drassende på en diger madrass, vet vi hvem det er ;-)

Synes jeg ser deg på vei inn på trikken *vræl*

Synes du skal spørre pus også, om hva han egentlig har tenkt til å gjøre med dette her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pokemon

Det må i såfall bli nr tre..;-) selv uteliggere vil vel betakke seg for å sove på katteluktmadrass, og penger for den..HAH..;-) Jeg driver jo og prøver å betale for å bli kvitt den!

Men jeg skal prøve nr tre..

*krysser fingre for å finne dugelig container*

:-)

Du selger den selvfølgelig til noen som bor såppas langt unna at de ikke kan komme og se på den. Så sender du den i posten.

Ja! Eller enda bedre, send den i posten til noen uten å skrive avsender!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg synes din eget forslag om å klippe opp i passende biter og smugle ut litt hver dag, var det beste *ser laguan for seg det neste året*

:-)

hehe..:-) Det tar vel litt tid ja..Men..What to do? Jeg vurderer det (nesten) seriøst. Stille meg i bakgården med sag(?) og en mengde poser..Kanskje ferdig om en uke dager hvis jeg virkelig står på?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Jeg kan ringe dem..Men krever ikke de også depositum tro..? Jeg har drevet mye med lewiebil leing før, og det er alltid skyhøye depositumskrav..

Men jeg skal gi det et forsøk! :-)

Har aldri betalt depositum for å leie en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Den er vel ganske tung og uhåndterlig også? Hvis vi nå ser en jente drassende på en diger madrass, vet vi hvem det er ;-)

Synes jeg ser deg på vei inn på trikken *vræl*

Synes du skal spørre pus også, om hva han egentlig har tenkt til å gjøre med dette her ;-)

*lol* Det bør vel helst ikke trikkes med..;-)

(men jeg har flyttet ved hjelp av trikk engang jeg, bare så det er nevnt..Uten billett, og med århundre fyllesjuke..:-o Det var ikke noe gøy..!)

Jeg og pus har snakket ganske lenge og alvorlig om det..;-)

Men han ser desverre ikke ut til å ta innover seg konsekvensene av sine handlinger..Han går rundt og er sur på MEG..(fordi jeg kjeftet og jagde ham med et sammenrullet eksemplar av "Mojo"..) Er det likt seg!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Jeg kan ringe dem..Men krever ikke de også depositum tro..? Jeg har drevet mye med lewiebil leing før, og det er alltid skyhøye depositumskrav..

Men jeg skal gi det et forsøk! :-)

Korreksjon: Ikke betalt depositum i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du selger den selvfølgelig til noen som bor såppas langt unna at de ikke kan komme og se på den. Så sender du den i posten.

Ja! Eller enda bedre, send den i posten til noen uten å skrive avsender!

*lol* Kanskje det du..;-) Finne adressen til en gammel uvenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...