Gå til innhold

Bli kvitt ekkel madrass..


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Mini-gjenbruksstasjon på Grünerløkka

For deg som bor på Grünerløkka og ikke har bil har BydelsRusken i samarbeid med REN og Friluftsetaten en minigjenbruksstasjon i Sofienbergparken. Her er det åpent på hverdager fra kl 10-14, pluss tirsdag og torsdag ettermiddag fra kl 17-20. Stengt lørdag og søndag .

Telefonnummer til minigjenbruksstasjonen er: 22 38 20 01 eller 800 49 055.

Hva kan jeg levere til gjenbruksstasjonene?

hvitevarer

kuldemøbler

elektronikk

sykler

motordeler

verktøy

hageavfall

møbler

tekstiler

farlig avfall fra husholdninger

plast; mykplast (plastfolie, plastposer, plastsekker, o.l.)

tomme plastflasker og plastkanner.

Dette materialgjenvinnes.(blir ny plast)

Nå har du nettopp fått høy stjerne hos laguna:-)

Og det er jo faktisk et glimrende tilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    55

  • mariaflyfly

    19

  • annegunn

    18

  • mil1365380270

    13

Mest aktive i denne tråden

Hvordan ser en hjærnesofa ut?

Har du noen link til bilde eller?

Du må hjærne få ta en titt på det eksemplaret vi har hjemme! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ute av syne, ute av sinn

Hehe....sett den i boden og utsett det hele til det passer bedre...

Og - hiss deg ned. Stakkars katten din da - det er sikkert din skyld at den tissa i senga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du får true med at h*n blir ragu dersom h*n ikke begynner å høre etter. ;)

Akkurat ragu har jeg truet ham med enda..;-) Men jeg har fortalt ham at jeg kunne finne på å lure på hvordan han smaker helstekt i ovnen, om han ruinerer matbudsjett og det som er med å forårsake for at alle matmors penger må brukes til ny madrass og bortfrakting av den gamle så mye som en halv gang til..

*streng* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er vel like snirkete og usystematisk som en doler som _aldri_ leser igjennom innleggene sine før hun trykker 'send'.

Prøv å skrive innlegg med engelskspråklig tastatur og æ, ø og å på hhv F5, F6 og F7,. du...

Uff da!

Det går litt for fort på tastaturet her også av og til!

Men gidder jeg å rette feilene? nope!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Pusten

Mini-gjenbruksstasjon på Grünerløkka

For deg som bor på Grünerløkka og ikke har bil har BydelsRusken i samarbeid med REN og Friluftsetaten en minigjenbruksstasjon i Sofienbergparken. Her er det åpent på hverdager fra kl 10-14, pluss tirsdag og torsdag ettermiddag fra kl 17-20. Stengt lørdag og søndag .

Telefonnummer til minigjenbruksstasjonen er: 22 38 20 01 eller 800 49 055.

Hva kan jeg levere til gjenbruksstasjonene?

hvitevarer

kuldemøbler

elektronikk

sykler

motordeler

verktøy

hageavfall

møbler

tekstiler

farlig avfall fra husholdninger

plast; mykplast (plastfolie, plastposer, plastsekker, o.l.)

tomme plastflasker og plastkanner.

Dette materialgjenvinnes.(blir ny plast)

Har du link til der du hentet den teksten fra, eller vet du om tilsvarende andre steder i Oslo, fortrinnsvis Majorstuaområdet? Sånne skulle det jo vært flere steder i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Akkurat ragu har jeg truet ham med enda..;-) Men jeg har fortalt ham at jeg kunne finne på å lure på hvordan han smaker helstekt i ovnen, om han ruinerer matbudsjett og det som er med å forårsake for at alle matmors penger må brukes til ny madrass og bortfrakting av den gamle så mye som en halv gang til..

*streng* ;-)

Ny madrass??? Kanskje de tar med seg den gamle hvis du bestiller den med levering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

"Takk for fretex tipset! Først skal jeg prøve om jeg faktisk kan få den stjålet..Og hvis ikke gjør jeg det! :-) "

Ehh..hvorfor skal du stjele din egen madrass??....:-)

Skal ikke det da vettu..Håper at en eller annen idiot vil stjele den, om jeg setter den laglig til i bakgården..;-)

Det pleier jo å funke det, folk stjæler jo alt som ikke er skrudd fast.

Med den selvfølgelige haken at jeg VIL ha den stjålet, og slik sett kan murphyslov selvsagt lage hakk i ellers vannfast sannsynlighetsberegning..

Men det HAR funket. Jeg har blitt kvitt ting jeg har villet bli kvitt på den måten..(og en rekke ting jeg ikke har villet bli kvitt øff cørse..;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Ny madrass??? Kanskje de tar med seg den gamle hvis du bestiller den med levering?

Godt tenkt, men nope! :-I Jeg har funnet brukt på nett..Så de vil neppe ha tissemadrassen i bytte;-)

Men : nå løste det seg tror jeg..:-) "kanskje kanskje" visste om ting ikke jeg (eller søppelmennene!!) visste om! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke fast nick

Ta vare på den et sted til neste år. Da kan du gi ditt bidrag til et durabelig Sankt Hans-bål.

Hvis du ikke kan vente så lenge, så finn et sted som passer for et bål, hell på tennvæske og fyr løs! Husk fyrstikker. Og noe å slukke med, om det skulle gå litt over styr...

Ikke særlig miljøvennlig løsning, men du skulle vel bli kvitt det meste av madrassen da. Det som blir igjen burde vel ikke være så vanskelig å bli kvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er vel like snirkete og usystematisk som en doler som _aldri_ leser igjennom innleggene sine før hun trykker 'send'.

Prøv å skrive innlegg med engelskspråklig tastatur og æ, ø og å på hhv F5, F6 og F7,. du...

Hva slags nerde-tastatur er det du har skaffa deg nå, a? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jammen "kanskje kanskje ikke"'s forslag var da myyyye kjedeligere enn alle de andre du har fått? :D

Nå som jeg hadde gledet meg til å høre om observasjoner av et stressa menneske med madrass under armen på trikketur *sukke*

"kanskje kanskje"s forslag var helt genialt! Jeg tror nesten jeg er litt forelsket i "kanskje kanskje" bare fordi jeg ble sååå lettet! Vedkommende burde få medalje!

Uansett, mulig de andre forslagene var morsommere..Men altså..Jeg er selvsagt villig til å gå langt for å more mine meddolere, men innebærer det å bære rundt på tissemadrass vil jeg helst slippe..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hehe....sett den i boden og utsett det hele til det passer bedre...

Og - hiss deg ned. Stakkars katten din da - det er sikkert din skyld at den tissa i senga....

MIN skyld!? Nå hissa jeg meg ikke ned men opp! ;-)

Hvordan er det min skyld at satans katta tisser akkurat i min seng (av alle steder!) når den har en helt utmerket do?

Dessuten, ærlig talt, måtte han først være lekk er det hundre andre steder jeg helst haddesett at han var det..Kattepiss i "myke" ting..Blærgh!

Jeg er tilbøyelig til å mene at han gjorde det på pur f.

"min skyld" mumle, mumle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke at du var verken nerd eller blond, en at du hadde skaffa deg et nerde-tastatur. :P

Men når det er det eneste jeg vil ha da, blir jeg nerd da?

Prøv å jobbe i unix med norsk tastatur, du. Det er et mareritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...