Gå til innhold

Bli kvitt ekkel madrass..


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Gjør det! Jeg har ikke vært på kino på det jeg kan huske. Siden dere er aleine burde dere egentlig legge turen til Palace, som du så lenge har tenkt at du "skal gjøre". ;)

Palace er muligens litt over hva jeg hadde tenkt meg i pris. To uker i Storbritannia er ikke bra for kredittkortet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    55

  • mariaflyfly

    19

  • annegunn

    18

  • mil1365380270

    13

Mest aktive i denne tråden

Gjest Trude Lur

En gang i måneden???

Her blir matsøppel og restavfall hentet annenhver uke størstedelen av året, og ukentlig i sommermånedene (pga varme & lukt).

Det blir hentet en gang i måneden også om sommeren. Ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..:-) Det tar vel litt tid ja..Men..What to do? Jeg vurderer det (nesten) seriøst. Stille meg i bakgården med sag(?) og en mengde poser..Kanskje ferdig om en uke dager hvis jeg virkelig står på?

:-)

Stor veske, store solbriller, tørkle på hodet (hijab, kanskje) og bomsete kåpe. Ut i hverdagsrushet eller helst etter mørkets frambrudd. Noe å tenke på, synes jeg.

Også så spennende, da! Rene, skjære thrilleren.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ny" madrass fant jeg brukt på nettet, på www.zett.no (tror jeg, håper jeg husker riktig..;-))

Det supre tipset om hvor å bli kvitt den gamle fikk jeg av "kanskje kanskje ikke, dvs tiliti, litt lenger nedi her..:-))

"brukt på nettet"??

Var det ikke et av de rådene _du_ fikk - om hvordan du skulle bli kvitt din?

Tjihi. Regner med at du snuser den godt igjennom før du godtar kjøpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link?

Hei, husker ikke helt når det var, men det var en btråd om at laguna fant en ekkel larve på en plante i stua, og spørsmålet var hvordan hun skulle bære seg ad for å bli kvitt den! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...